Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Biurowy

    Media Management Europe sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zakres zadań: Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej z firmy: rejestrowanie, dystrybucja i nadawanie; Współpraca z firmami kurierskimi, nadawanie i odbiór przesyłek kurierskich; Obsługa połączeń telefonicznych przychodzących do biura; Wsparcie przy organizacji spotkań...
  • Pracownik administracyjno-biurowy

    MONNARI TRADE S.A.   Łódź, ul.Rzgowska 30    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zakres działań: Bieżące prowadzenie biura: obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej, korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Rejestrowanie faktur i nadawanie numerów PO​ Dystrybucja korespondencji w biurze; Składanie...
  • Specjalista w Dziale Organizacyjnym w Zarządzie Zlewni (k/m)

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Gdańsk, Al. Grunwaldzka 184    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie korespondencji i dokumentacji dotyczącej umów, faktur i innych dokumentów związanych z Zarządem Zlewni, przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji, organizację wizyt gości, obsługę elektronicznej skrzynki...
  • Specjalista ds. Obsługi Administracyjnej (k/m)

    Emitel S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zadania: ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej; obsługa przesyłek; bieżąca, w tym telefoniczna, obsługa klienta; współpraca w planowaniu i realizacji zaopatrzenia na potrzeby sekretariatu i biura; wsparcie użytkowników w rezerwacji zasobów biurowych i organizacji...
  • Specjalistka / Specjalista ds. administracyjnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Do zadań na ww. stanowisku należeć będzie między innymi: Zapewnienie kompleksowego wsparcia organizacyjnego i administracyjnego Kierownika Zakładu Patomorfologii Nowotworów, Zarządzanie kalendarzem – planowanie, koordynacja i nadzór nad przebiegiem spotkań, Nadzór nad obiegiem...
  • Specjalista ds. administracyjno-technicznych

    Warszawski Dom Technika NOT Sp. z.o.o.   Warszawa, ul. T. Czackiego 3/5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zakres obowiązków prowadzenie ewidencji wynajmowanych lokali biurowych i użytkowych w układzie analitycznym, rozliczanie kosztów i wystawianie faktur za czynsz, prowadzenie korespondencji i archiwizacja dokumentów Biura, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem czystości i estetyki w obiektach...
  • Specjalista ds. Organizacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy; Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji; Prowadzenie ewidencji zarządzeń i poleceń służbowych; Prowadzenie rejestru udzielonych pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Dyrektor; Przygotowanie umów dotyczących współpracy...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

    Media Management Europe sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa biura: korespondencja (rejestracja, dystrybucja), obsługa kurierów i przesyłek. Zarządzanie recepcją: obsługa gości i połączeń telefonicznych. Obsługa administracyjna biura (organizacja spotkań, obieg dokumentów, zamawianie artykułów biurowych i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Dokumentacji

    Tarbonus Sp z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres Obowiązków Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych. Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług. Zarządzanie i aktualizacja treści na stronie...
  • Referent / Referentka ds. Procesów Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Rybnik    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    tworzenie i aktualizowanie raportów, analiz, planów oraz dokumentów wykorzystywanych w działaniach operacyjnych; rozliczanie usług, przygotowywanie faktur oraz dokumentacji zamykającej projekty; udział w opracowywaniu wymagań dla systemów IT i testowaniu ich funkcji; kontrolowanie...
Zobacz więcej ofert pracy

PMO Associate

Polpharma Biologics
Holandia, Utrecht
specjalista (mid)
pełny etat
praca stacjonarna
1175 dni temu
PMO Associate
Utrecht
Boost your career with us
Polpharma Biologics is a state-of-the-art biological R&D and manufacturing facility, one of the most modern in Europe. We have a fantastic, international team of experienced experts and dynamic young scientists with common goals and values. Biotechnology is our passion.

Together we develop medicines, offering a new hope to patients suffering from serious diseases. We create a passionate and friendly workplace environment. Join us!
Your role:

 

As an Associate you will provide administrative and coordinating support to the Program Team and the Development PMO within different program management areas.

You will take responsibility for all administration duties, information organisation and document control related to the program and will act as a liaison between the program(s), the development PMO and the company via a standardized program information flow. Program Associate do help the managers with ensuring a robust channeling of program information stream between the programs, the development PMO and the reporting applications.


We are open to ‘career’ program associates with experience as well for ‘new-comers’ using this as a step-up willing to make career steps in biotech management and industry.

Your responsibilities:
  • Organizing and servicing Program meetings (PTMs, Decision-Gate meetings, PDRB and Deep-dives meeting) and producing agendas and taking minutes.
  • Follow-up on Program action items and overarching program-specific tasks.
  • Ensure flawless and timely updates of the Programs into reporting tools (e.g. PPM tool Servicenow).
  • Assist the development PMO in setting up and organizing clear output of Program team trainings, examinations, sessions (e.g. lessons-learned sessions, risk-opportunity sessions) and surveys.
  • Support administratively program planning and ensure flawless updating of the planning tools (PPM tool Service Now, MS projects).
  • Organize aligned approach and robust processing of different information over all Polpharma Biologics Development Programs with colleagues. Based on this, check and control proper and correct way of channeling program information, proper filing and flawless reporting of program team members.
  • Utilize digital tools (i.e. MS office programs, PPM tool ServiceNow, MS project online, Power-Bi) to support clear dashboard reporting on programs planning.
If you have:
  • Bachelor’s in Business Administration/degree with focus on controlling is desirable or Pharmacy/Science/Biotechnology/Technical BSc with interest in Program/Project Management.
  • PMP qualification or MBA are not essential, but considered as plus.
  • At least 1 year of experience in industry (preferably Pharmaceuticals/Technical/Food).
  • Good knowledge of MS Office; (especially Excel & PowerPoint), working with MS Project is a plus.
  • Previous experience in Pharmaceutical industry/Biologics/Biosimilars is a major plus.
  • Excellent oral and written communication skills.
  • Business level in English, knowledge of Polish and/or Dutch is plus but not required. 
  • Strong administration skills: to be thorough and well organized, with an orderly mind.
  • Strong interpersonal and presentation skills.
  • The ability to work well with others as well as independently.
  • Ability to prioritize and deliver against timelines, organizing your time and workload.
  • Understanding how and willing to work internationally and across different cultures.
Why you should work with us
Contact us
career@polpharmabiologics.com
 

Podobne oferty

  • Pracownik Biurowy

    Media Management Europe sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zakres zadań: Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej z firmy: rejestrowanie, dystrybucja i nadawanie; Współpraca z firmami kurierskimi, nadawanie i odbiór przesyłek kurierskich; Obsługa połączeń telefonicznych przychodzących do biura; Wsparcie przy organizacji spotkań...
  • Pracownik administracyjno-biurowy

    MONNARI TRADE S.A.   Łódź, ul.Rzgowska 30    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zakres działań: Bieżące prowadzenie biura: obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej, korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Rejestrowanie faktur i nadawanie numerów PO​ Dystrybucja korespondencji w biurze; Składanie...
  • Specjalista w Dziale Organizacyjnym w Zarządzie Zlewni (k/m)

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Gdańsk, Al. Grunwaldzka 184    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie korespondencji i dokumentacji dotyczącej umów, faktur i innych dokumentów związanych z Zarządem Zlewni, przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji, organizację wizyt gości, obsługę elektronicznej skrzynki...
  • Specjalista ds. Obsługi Administracyjnej (k/m)

    Emitel S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zadania: ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej; obsługa przesyłek; bieżąca, w tym telefoniczna, obsługa klienta; współpraca w planowaniu i realizacji zaopatrzenia na potrzeby sekretariatu i biura; wsparcie użytkowników w rezerwacji zasobów biurowych i organizacji...
  • Specjalistka / Specjalista ds. administracyjnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Do zadań na ww. stanowisku należeć będzie między innymi: Zapewnienie kompleksowego wsparcia organizacyjnego i administracyjnego Kierownika Zakładu Patomorfologii Nowotworów, Zarządzanie kalendarzem – planowanie, koordynacja i nadzór nad przebiegiem spotkań, Nadzór nad obiegiem...
  • Specjalista ds. administracyjno-technicznych

    Warszawski Dom Technika NOT Sp. z.o.o.   Warszawa, ul. T. Czackiego 3/5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zakres obowiązków prowadzenie ewidencji wynajmowanych lokali biurowych i użytkowych w układzie analitycznym, rozliczanie kosztów i wystawianie faktur za czynsz, prowadzenie korespondencji i archiwizacja dokumentów Biura, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem czystości i estetyki w obiektach...
  • Specjalista ds. Organizacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy; Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji; Prowadzenie ewidencji zarządzeń i poleceń służbowych; Prowadzenie rejestru udzielonych pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Dyrektor; Przygotowanie umów dotyczących współpracy...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

    Media Management Europe sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa biura: korespondencja (rejestracja, dystrybucja), obsługa kurierów i przesyłek. Zarządzanie recepcją: obsługa gości i połączeń telefonicznych. Obsługa administracyjna biura (organizacja spotkań, obieg dokumentów, zamawianie artykułów biurowych i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Dokumentacji

    Tarbonus Sp z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres Obowiązków Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych. Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług. Zarządzanie i aktualizacja treści na stronie...
  • Referent / Referentka ds. Procesów Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Rybnik    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    tworzenie i aktualizowanie raportów, analiz, planów oraz dokumentów wykorzystywanych w działaniach operacyjnych; rozliczanie usług, przygotowywanie faktur oraz dokumentacji zamykającej projekty; udział w opracowywaniu wymagań dla systemów IT i testowaniu ich funkcji; kontrolowanie...