Wspieranie codziennego funkcjonowania klubu i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów; Koordynowanie harmonogramów zajęć grupowych; Współpraca z trenerami i instruktorami w sprawnym przebiegu zajęć; Przygotowywanie bieżących raportów dotyczących działalności klubu; Czuwanie nad...
Klient portalu Praca.pl
Starachowice
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Obsługa administracyjna biura i wsparcie zespołu. Skanowanie, archiwizacja i dokumentowanie materiałów. Przygotowywanie spotkań, protokołów i raportów. Prowadzenie statystyk oraz aktualizacja danych w systemach. Wyszukiwanie informacji i bieżące wsparcie procesów biurowych.
Wspieranie osoby zarządzającej klubem w codziennym prowadzeniu obiektu. Współpraca z zespołem recepcji i trenerów oraz dbanie o płynność ich pracy. Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi i dbanie o pozytywną atmosferę dla klientów. Udział w organizacji akcji promocyjnych, wydarzeń...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Pomoc przy pracach związanych z wykonywaniem badań laboratoryjnych i ich transport, Prowadzenie na platformie dokumentacji, korespondencji, kart materiałowych, Pomoc przy wykonywaniu czynności administracyjnych tj. rejestrowanie korespondencji, kopiowanie, skanowanie i...
JustGYMPoznań, ul. Szwajcarska 14
praca stacjonarna
asystent kontrakt B2B część etatu
2 dni
Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy - warunek konieczny; Wymagane doświadczenie: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży FITNESS Tryb pracy: ¾ etatu, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22; Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj...
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę; Wymagane doświadczenie: Obsługa klienta minimum 1-roczne. Tryb pracy: dostosowany do Twoich potrzeb; ½ etatu Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamJustGYM, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Czym będziesz się zajmować? Jako...
Twoje zadania: koordynowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy partnerami zewnętrznymi a jednostkami wewnętrznymi firmy, obsługa systemu do zamówień kosztowych oraz administracja wewnętrznego narzędzia do archiwizacji dokumentów i komunikacji, przygotowywanie analiz, raportów,...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp. Zarządzanie umowami; Współpraca...
Klient portalu Praca.pl
Dąbrowa Górnicza
praca stacjonarna
asystent kontrakt B2B
3 dni
wspieranie przełożonego w codziennym prowadzeniu klubu i organizacji pracy zespołu; koordynowanie recepcji i trenerów, dbanie o sprawny przepływ informacji; troska o wysoki poziom obsługi oraz przyjazną atmosferę w klubie; udział w działaniach promocyjnych i lokalnych wydarzeniach;...
Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów: DOKUMENTY & FINANSE: opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie; wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów; wsparcie w obiegu dokumentów spółkowych (odbiór korespondencji, przygotowanie...
Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki, pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
Site Assistant
Zakres obowiązków:
Organizowanie spotkań wg uzgodnień Dyrekcji Budowy
Prowadzenie rejestru i dystrybucja protokołów ze spotkań
Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących z sekretariatu budowy
Pozyskiwanie i merytoryczna weryfikacja pozyskanych ofert
Realizowanie zakupów i usług na budowie (artykuły spożywcze, biurowe, artykuły BHP i przemysłowe) niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura budowy
Rozliczanie kosztów prowadzenia Biura Budowy
Prowadzenie rejestru godzin i nadgodzin pracy w systemie zgodnie z zasadami Czasu Pracy
Wystawianie wniosków na przepustki na teren budowy
Organizowanie zakwaterowania i transportu dla nowych pracowników
Organizowanie i nadzorowanie pracy firm świadczących usługi dla biura budowy (ochrona, sprzątanie, obsługa IT, bieżące naprawy)
Wymagania:
Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym w branży przemysłowej (na budowie)
Doświadczenie w pracy związanej z prowadzeniem biura
Biegła, praktyczna znajomość pakietu Ms Office
Bardzo dobry poziom znajomości języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie
Oferujemy:
Praca na zagranicznym projekcie przemysłowym (Austria)
Wspieranie codziennego funkcjonowania klubu i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów; Koordynowanie harmonogramów zajęć grupowych; Współpraca z trenerami i instruktorami w sprawnym przebiegu zajęć; Przygotowywanie bieżących raportów dotyczących działalności klubu; Czuwanie nad...
Klient portalu Praca.pl
Starachowice
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Obsługa administracyjna biura i wsparcie zespołu. Skanowanie, archiwizacja i dokumentowanie materiałów. Przygotowywanie spotkań, protokołów i raportów. Prowadzenie statystyk oraz aktualizacja danych w systemach. Wyszukiwanie informacji i bieżące wsparcie procesów biurowych.
Wspieranie osoby zarządzającej klubem w codziennym prowadzeniu obiektu. Współpraca z zespołem recepcji i trenerów oraz dbanie o płynność ich pracy. Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi i dbanie o pozytywną atmosferę dla klientów. Udział w organizacji akcji promocyjnych, wydarzeń...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Pomoc przy pracach związanych z wykonywaniem badań laboratoryjnych i ich transport, Prowadzenie na platformie dokumentacji, korespondencji, kart materiałowych, Pomoc przy wykonywaniu czynności administracyjnych tj. rejestrowanie korespondencji, kopiowanie, skanowanie i...
JustGYMPoznań, ul. Szwajcarska 14
praca stacjonarna
asystent kontrakt B2B część etatu
2 dni
Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy - warunek konieczny; Wymagane doświadczenie: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży FITNESS Tryb pracy: ¾ etatu, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22; Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj...
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę; Wymagane doświadczenie: Obsługa klienta minimum 1-roczne. Tryb pracy: dostosowany do Twoich potrzeb; ½ etatu Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamJustGYM, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Czym będziesz się zajmować? Jako...
Twoje zadania: koordynowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy partnerami zewnętrznymi a jednostkami wewnętrznymi firmy, obsługa systemu do zamówień kosztowych oraz administracja wewnętrznego narzędzia do archiwizacji dokumentów i komunikacji, przygotowywanie analiz, raportów,...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp. Zarządzanie umowami; Współpraca...
Klient portalu Praca.pl
Dąbrowa Górnicza
praca stacjonarna
asystent kontrakt B2B
3 dni
wspieranie przełożonego w codziennym prowadzeniu klubu i organizacji pracy zespołu; koordynowanie recepcji i trenerów, dbanie o sprawny przepływ informacji; troska o wysoki poziom obsługi oraz przyjazną atmosferę w klubie; udział w działaniach promocyjnych i lokalnych wydarzeniach;...
Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów: DOKUMENTY & FINANSE: opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie; wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów; wsparcie w obiegu dokumentów spółkowych (odbiór korespondencji, przygotowanie...