starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Praca w trybie hybrydowym po okresie wdrożenia Twój zakres obowiązków: sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy oraz zewnętrznych interesariuszy; uczestnictwo w przygotowywaniu budżetu/miesięcznych prognoz; wsparcie decyzji zarządczych poprzez dostarczanie i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Lokalizacja: zachodnie obrzeża Poznania; Forma współpracy: umowa o pracę; Tryb pracy: stacjonarna + możliwość pracy zdalnej kilka dni w miesiącu; Branża: produkcyjno-handlowa; Wynagrodzenie: 8 000 – 12 000 brutto PLN; O firmie Prowadzimy rekrutację dla polskiej firmy produkcyjnej o...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
7 dni
Przygotowywanie i analiza raportów finansowych. Współtworzenie planów finansowych, budżetów rocznych oraz prognoz. Monitorowanie realizacji budżetu – analiza odchyleń i rekomendacje korekt. Wsparcie w przygotowywaniu analiz rentowności produktów, kanałów sprzedaży i klientów....
Twoje zadania Kontrola i rozliczanie wyników finansowych działu gastronomii. Obsługa gospodarki magazynowej w systemie do kontroli kosztów. Wsparcie procesu zamówień i przyjęć towarów. Analiza stanów magazynowych i sprzedaży. Przygotowywanie raportów ekonomicznych i zestawień kosztowych.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Przygotowywanie i analiza raportów finansowych; Współtworzenie planów finansowych, budżetów rocznych oraz prognoz; Monitorowanie realizacji budżetu – analiza odchyleń, rekomendacje korekt; Wsparcie przy przygotowywaniu analiz rentowności produktów, kanałów sprzedaży i klientów;...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, ul. Połczyńska 53
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 dni
weryfikacja faktur pod kątem poprawności danych, kont kosztowych, potrąceń i zgodności z umowami; prowadzenie i aktualizacja tabel rozliczeń inwestycji, kontrola zgodności z budżetem; przygotowywanie zestawień dotyczących rozliczeń kontraktów i stopnia realizacji inwestycji; zakładanie...
4Kraft Sp. z o.o.Poznań, ul. Tatrzańska 1/5
praca hybrydowa / stacjonarna
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Twój zakres obowiązków W 4kraft dużo się dzieje - rozwijamy narzędzia, procesy i sposób podejmowania decyzji. A żeby działać mądrze, potrzebujemy raportów, które naprawdę mają sens. Dlatego do Działu Controllingu szukamy osoby, która będzie sercem (i mózgiem) naszego raportowania...
WHAT ARE YOU GOING TO DO? Prepare monthly financial reports for management; Manage financial planning, budgeting, and forecasting; Lead monthly financial performance monitoring; Escalate any financial issues to management; Set and track key performance indicators (KPIs) and objectives; Collaborate...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
AUDIT Doradztwo Personalne poszukuje kandydata na stanowisko
Specjalista ds. controllingu (K/M)
Miejsce pracy: Werneuchen OT Seefeld
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Przygotowywanie prognoz finansowych i rzeczywista analiza danych
Monitorowanie przychodów, kalkulacji i alokacji kosztów oraz rozliczeń międzyokresowych
Znajomość procesów finansowych i zasad ich wykonywania
Monitorowanie wydatków (opracowywanie i utrzymanie narzędzi kontrolnych do monitorowania, nakładów inwestycyjnych, planów amortyzacji, gospodarki magazynowej, serwisu, najmu i leasingu)
Analiza problemów biznesowych i szukanie nowych rozwiązań
Identyfikacja i kontrola ryzyka finansowego
Dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy
Analizowanie rentowności według rodzajów usług i w podziale na kontrakty z klientami
Przygotowywanie dla działu księgowości danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych
Przygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych dla kierownictwa firmy
Kontrola rozrachunków i monitorowanie nierozliczonych należności Spółki
Kontrola nad terminowością przekazywania dokumentów finansowych Spółki
Współpraca w przygotowywaniu rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń,
Analiza cen transferowych pomiędzy spółkami
WYMAGANIA:
Wykształcenie wyższe kierunkowe
Minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości, finansów lub controllingu
Znajomość zasad funkcjonowania kosztów, procesu budżetowania i rozliczeń finansowych
Silne umiejętności analityczne, komunikacyjne i interpersonalne
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Praca w trybie hybrydowym po okresie wdrożenia Twój zakres obowiązków: sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy oraz zewnętrznych interesariuszy; uczestnictwo w przygotowywaniu budżetu/miesięcznych prognoz; wsparcie decyzji zarządczych poprzez dostarczanie i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Lokalizacja: zachodnie obrzeża Poznania; Forma współpracy: umowa o pracę; Tryb pracy: stacjonarna + możliwość pracy zdalnej kilka dni w miesiącu; Branża: produkcyjno-handlowa; Wynagrodzenie: 8 000 – 12 000 brutto PLN; O firmie Prowadzimy rekrutację dla polskiej firmy produkcyjnej o...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
7 dni
Przygotowywanie i analiza raportów finansowych. Współtworzenie planów finansowych, budżetów rocznych oraz prognoz. Monitorowanie realizacji budżetu – analiza odchyleń i rekomendacje korekt. Wsparcie w przygotowywaniu analiz rentowności produktów, kanałów sprzedaży i klientów....
Twoje zadania Kontrola i rozliczanie wyników finansowych działu gastronomii. Obsługa gospodarki magazynowej w systemie do kontroli kosztów. Wsparcie procesu zamówień i przyjęć towarów. Analiza stanów magazynowych i sprzedaży. Przygotowywanie raportów ekonomicznych i zestawień kosztowych.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Przygotowywanie i analiza raportów finansowych; Współtworzenie planów finansowych, budżetów rocznych oraz prognoz; Monitorowanie realizacji budżetu – analiza odchyleń, rekomendacje korekt; Wsparcie przy przygotowywaniu analiz rentowności produktów, kanałów sprzedaży i klientów;...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, ul. Połczyńska 53
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 dni
weryfikacja faktur pod kątem poprawności danych, kont kosztowych, potrąceń i zgodności z umowami; prowadzenie i aktualizacja tabel rozliczeń inwestycji, kontrola zgodności z budżetem; przygotowywanie zestawień dotyczących rozliczeń kontraktów i stopnia realizacji inwestycji; zakładanie...
4Kraft Sp. z o.o.Poznań, ul. Tatrzańska 1/5
praca hybrydowa / stacjonarna
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Twój zakres obowiązków W 4kraft dużo się dzieje - rozwijamy narzędzia, procesy i sposób podejmowania decyzji. A żeby działać mądrze, potrzebujemy raportów, które naprawdę mają sens. Dlatego do Działu Controllingu szukamy osoby, która będzie sercem (i mózgiem) naszego raportowania...
WHAT ARE YOU GOING TO DO? Prepare monthly financial reports for management; Manage financial planning, budgeting, and forecasting; Lead monthly financial performance monitoring; Escalate any financial issues to management; Set and track key performance indicators (KPIs) and objectives; Collaborate...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...