specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Sie verantworten die Neukundengewinnung und den Ausbau bestehender Kundenbeziehungen für eincccccken definierten Kundenstamm. Dabei stehen Sie in engem Kontakt mit dem Management. Sie kontaktieren potenzielle Kunden und Interessenten telefonisch. Sie beraten die gewonnenen Kunden individuell und...
Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta, realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług, działania z zakresu rozliczeń...
AYALA S.A.Piaseczno, Julianowska 59A
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: Kompleksowa obsługa klienta; Fakturowanie sprzedaży; Kontrola wpływu należności; Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP; Samodzielne pozyskiwanie, rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z bardzo dobrą znajomoscią języków niemieckiego i angielskiego
Specjalista ds. Obsługi Klienta z bardzo dobrą znajomoscią języków niemieckiego i angielskiego
Teleperformance Germany S. à. r. l. & Co. KG
Niemcy, Görlitz
praca stacjonarna
2672 dni temu
Teleperformance to lider w outsourcingu sił Contact Center. Obecnie posiadamy 311 centrów obsługi klienta w 65 krajach z ponad 175.000 stanowiskami pracy. Obsługujemy klientów używając ponad 75 różnych języków i dialektów występując w imieniu największych międzynarodowych przedsiębiorstw działających w różnych branżach.
Aktualnie, w związku z intensywnym rozwojem naszej firmy, poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z bardzo dobrą znajomoscią języków niemieckiego i angielskiego
Miejsce pracy: Görlitz
Terminy rozpoczęcia szkoleń/zatrudnienia: 06.01.2017 oraz 27.01.2017
Czego od Ciebie wymagamy?
bardzo dobrego posługiwania się językiem niemieckim (warunek konieczny)
komunikatywnej znajomości języka angielskiego
wiedzy technicznej w zakresie obsługi smartfonów i komputerów
warunek konieczny: obywatelstwo Unii Europejskiej
Na czym polega praca?
na telefonicznej oraz komputerowej obsłudze klienta rosyjskojęzycznego tj. wsparcie techniczne w zakresie instalacji, konfiguracji i obsługi urządzeń, udzielanie odpowiedzi na telefoniczne, mailowe (oraz chat) zapytania klienta poprzez ich odpowiednie ukierunkowanie w procesie, codzienna praca z bazą danych, rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu
codzienna praca z bazą danych, rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu
Co możemy Ci zaoferować?
Po poznaniu projektu możesz wziąć udział w rekrutacji wewnętrznej na wyższe stanowiska.
Jeżeli chcesz pracować w firmie, która rozwija się razem z Tobą, aplikuj do nas!
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Sie verantworten die Neukundengewinnung und den Ausbau bestehender Kundenbeziehungen für eincccccken definierten Kundenstamm. Dabei stehen Sie in engem Kontakt mit dem Management. Sie kontaktieren potenzielle Kunden und Interessenten telefonisch. Sie beraten die gewonnenen Kunden individuell und...
Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta, realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług, działania z zakresu rozliczeń...
AYALA S.A.Piaseczno, Julianowska 59A
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: Kompleksowa obsługa klienta; Fakturowanie sprzedaży; Kontrola wpływu należności; Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP; Samodzielne pozyskiwanie, rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...