Odbieranie połączeń przychodzących od naszych klientów; Odpowiadanie na pytania i pomoc klientom w codziennym bankowaniu, korzystaniu z naszej aplikacji mobilnej i strony internetowej; Przedstawienie oferty produktów kredytowych i wsparcie w procesie zakupu;
Odbieranie połączeń przychodzących od naszych klientów; Odpowiadanie na pytania i pomoc klientom w codziennym bankowaniu, korzystaniu z naszej aplikacji mobilnej i strony internetowej; Przedstawienie oferty produktów kredytowych i wsparcie w procesie zakupu;
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klientów renomowanej marki odzieżowej z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Komunikacja z klientami przez różne kanały: telefon, e-mail, social media oraz live chat. Empatyczne i profesjonalne podejście do klientów w każdej interakcji. Udzielanie precyzyjnych informacji...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat, Pozytywne,...
Kompetentna pierwsza linia kontaktu dla klientów w branży medycznej,
Zarządzanie zapytaniami klientów telefonicznie i mailowo.
Obsługa zwrotów i reklamacji.
Wsparcie klientów w portalu biznesowym.
Wymagania:
Doskonała jakość połączenia internetowego w domu do efektywnej pracy zdalnej.
Wstępne dwa tygodnie szkolenia w siedzibie firmy w St. Gallen, następnie możliwość pracy zdalnej.
Kwalifikacje:
Ukończone wykształcenie handlowe, mile widziane doświadczenie w sektorze medycznym (np. asystent/aptekarka, asystent w praktyce medycznej).
Osoba otwarta, zorientowana na obsługę klienta, z silnym poczuciem pracy zespołowej.
Skrupulatne, niezawodne i dobrze zorganizowane podejście do pracy.
Doskonała znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie.
Zdolność porozumiewania się w języku niemieckim i/lub angielskim jako znaczący atut dla współpracy z różnorodnymi klientami i zespołami wielojęzycznymi.
Oferujemy:
Stabilną szwajcarską firmę rodzinną z silną pozycją na rynku.
Atrakcyjne korzyści socjalne.
Płaską hierarchię i kulturę feedbacku.
Zróżnicowane zadania i możliwość wnoszenia własnych pomysłów i doświadczeń.
Odbieranie połączeń przychodzących od naszych klientów; Odpowiadanie na pytania i pomoc klientom w codziennym bankowaniu, korzystaniu z naszej aplikacji mobilnej i strony internetowej; Przedstawienie oferty produktów kredytowych i wsparcie w procesie zakupu;
Odbieranie połączeń przychodzących od naszych klientów; Odpowiadanie na pytania i pomoc klientom w codziennym bankowaniu, korzystaniu z naszej aplikacji mobilnej i strony internetowej; Przedstawienie oferty produktów kredytowych i wsparcie w procesie zakupu;
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klientów renomowanej marki odzieżowej z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Komunikacja z klientami przez różne kanały: telefon, e-mail, social media oraz live chat. Empatyczne i profesjonalne podejście do klientów w każdej interakcji. Udzielanie precyzyjnych informacji...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat, Pozytywne,...