- Odpowiedzialność za efektywne dostarczanie projektu
- Analiza i zatwierdzanie budżetów podwykonawców i materiałów oraz ustalanie ogólnych budżetów rozwojowych i przepływów pieniężnych do akceptacji przez dyrektora handlowego
- Zarządzanie standardowymi formami kontraktów budowlanych
- Przygotowywanie umów podwykonawczych i gwarancji kolateralnych,
- Prowadzenie spotkań przed przyznaniem kontraktów
- Uzgadnianie zmian oraz końcowych rozliczeń
- Nadzór i zarządzanie dokładnym i terminowym raportowaniem kosztów realizacji projektu dla dyrektora handlowego, w postaci miesięcznych raportów kosztowych oraz przewidywanych końcowych kosztów
- Kilka lat doświadczenia w podobnych projektach
- Odpowiednie wykształcenie w zakresie kosztorysowania
- Dobre umiejętności informatyczne, w tym znajomość programów Buildsoft, Cost-ex lub równoważnych, Microsoft Word i Excel
- Doświadczenie w przetwarzaniu płatności okresowych dla podwykonawców, zespołów projektowych i kosztów rozwoju stron trzecich
- Znajomość szczegółów budowlanych i technologii budowlanej
- Silne umiejętności analityczne i zdolność prezentowania wyników oraz raportów kosztów
- Dobre umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie
- Umiejętność koordynacji więcej niż jednego projektu jednocześnie, z raportowaniem do CEO i CFO firmy
- Bardzo konkurencyjne wynagrodzenie, zależne od doświadczenia
- Premia roczna (gwiazdkowa): uznaniowa, w zależności od wyników, od 20% do 30% wynagrodzenia bazowego
- Dostępny program emerytalny: 5% wkład pracodawcy / 5% wkład pracownika
- Dostępne ubezpieczenie medyczne
- Ubezpieczenie na życie
- Ubezpieczenie zdrowotne
- Zwrot kosztów podróży służbowych (bez dodatku za używanie własnego samochodu, zwrot za kilometry, opłaty za autostrady, parking itp.)
- Wsparcie w dalszej edukacji związanej z rolą zawodową, w tym opłacanie kursów oraz członkostwa w organizacjach branżowych, np. członkostwo w SCSI & RICS
- Darmowy parking dla pracowników w centrum miasta
- Urlop: 20 dni urlopu wliczając w to ustawowe dni wolne, dodatkowo święta publiczne w Irlandii
- Wsparcie w znalezieniu zakwaterowania
Poznaj
Flame Employment Polska Sp. z o.o.
Flame Employment Polska Sp. z o.o. istnieje od 2005 roku. Posiadamy certyfikat Agencji Zatrudnienia nr 2376 od 2006 roku i od tego czasu dla naszych klientów zrekrutowaliśmy ponad 13 000 pracowników różnego szczebla w wielu branżach. Kilku tysiącom ludzi pomogliśmy znaleźć pracę w Anglii.
W Polsce dla naszych klientów oprócz rekrutacji pracowników z Polski ,sprowadzamy także pracowników z Ukrainy i Białorusi. Możemy pomóc w zatrudnieniu osób także z innych krajów. Staliśmy się Partnerem Biznesowym dla wielu naszych klientów, którzy darzą nas zaufaniem i wystawiają nam pozytywne referencje na temat naszego profesjonalizmu i skuteczności. Od naszych kandydatów nie pobieramy opłat za znalezienie pracy i wypłacamy wynagrodze
nie zawsze w terminie. Nasz zespół to grupa doświadczonych rekruterów i konsultantów zajmujących się obsługą klientów. Posiadamy duże doświadczenie w realizacji projektów typu praca tymczasowa – polegająca na wynajmie pracowników, jak i w realizacji projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne, średniego oraz wyższego szczebla.
Zrekrutowaliśmy z sukcesem osoby na stanowiska produkcyjne jak i managerskie i dyrektorskie. Więcej informacji o naszych projektach znajduje się w zakładce ‘Dla pracodawcy’. Cechuje nas szybkość i efektywność działania oraz atrakcyjna cena świadczonych usług. Stosujemy wysoce efektywne, a przy tym niestandardowe metody dotarcia do kandydatów, co pozwala nam budować markę Flame w Polsce, jako rzetelnego i wiarygodnego partnera biznesowego.