Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    4 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Czechy Kierownik Zespołu Call Center Czechy
Team Leader / Manager Call Centre

Team Leader / Manager Call Centre

ANTAL SP. Z O.O.
Czechy
praca stacjonarna
1789 dni temu
Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.


Team Leader / Manager Call Centre
Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • Zarządzanie działem call centre
  • Monitorowanie i analizowanie wskaźników (efektywność, produktywność, koszty, jakość połączeń)
  • Prezentacja wyników działu
  • Monitorowanie codziennej pracy konsultantów w celu utrzymywania jak najwyższej jakości usług
  • Motywowanie, ustalanie celów i kierunków rozwoju w podległym obszarze
  • Dbałość o wysokie zaangażowanie pracowników
  • Wdrażanie zmian systemowych i procesowych
  • Wdrażanie nowych produktów i udział w projektach ogólnofirmowych
Wymagania:
  • Doświadczenie w zarządzaniu strukturami call centre (powyżej 30 osób)
  • Znajomość specyfiki pracy w call centre
  • Wysoka świadomość biznesowa
  • Umiejętność współpracy z Zarządem
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min B2)
  • Doświadczenie w branży finansowej lub telekomunikacyjnej będzie dodatkowym atutem
  • Chęć przeprowadzki do Czech (Ostrawa)
Firma oferuje:
  • Umowę o pracę
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Kartę MultiSport
  • Atrakcyjny system premiowania  
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych (w szczególności: CV) przez administratora danych Antal Spółkę z ograniczona odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu (adres: ul. Gwiaździsta 66, 53 – 413 Wrocław), agencje zatrudnienia ujawniona w rejestrze Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 496, w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych z udziałem potencjalnych pracodawców – zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz.883 z późn. zm.) Mam świadomość, iż podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne oraz ze posiadam prawo dostępu do treści swoich danych i możliwości ich poprawiania, zmieniania oraz mody kowania - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, zgoda może być odwołana w każdym czasie.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    4 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...