- koordynowanie pracy recepcji wraz z zespołem
- obsługa gości
- doświadczenie w pracy na wyżej wymienionym stanowisku
- samodzielność i dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy w zespole
- wysoka kultura osobista
- znajomość jednego języka angielskiego w stopniu dobrym oraz francuskiego w stopniu komunikatywnym
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- zatrudnienie na francuskich warunkach
- pracę na stałe
- wynagrodzenie 1500-1700€ netto/mies
- 10% premii urlopowej,
- 10% premii z tytułu umowy o pracę tymczasową
- gwarantowane 35h pracy tygodniowo
- darmowe zakwaterowanie
Poznaj
Link2Work Sp. z o.o
Link2work Sp. z o.o. jest certyfikowaną agencją rekrutacyjną, specjalizującą się w pozyskiwaniu pracowników do pracy w kraju i za granicą. Już od kilkunastu lat skutecznie pomagamy znaleźć satysfakcjonującą pracę, tym samym łącząc pracodawców z najlepszymi kandydatami. Znajomość branży HR, rozumienie potrzeb pracowników i pracodawców pozwala nam na przeprowadzenie z sukcesem szeregu procesów rekrutacyjnych. Zaufanie jakie otrzymaliśmy przez te lata, zarówno od pracowników jak i pracodawców motywują nas jeszcze bardziej do podnoszenia standardów jakich oczekują od nas obie strony tego procesu. A to zobowiązuje. Lubimy wyzwania dlatego nieustannie doskonalimy nasze usługi. „Lepsza praca to lepsza przyszłość” – Zaplanuj ją z nami!