– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.
Lista stanowisk - Dyrektor Zespołu Kontraktów
Polecane oferty - Kadra zarządzająca
-
Kierownik Projektu Budowlanego
PORR S.A. Katowice praca stacjonarnadyrektor umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Trakcja S.A. Sprawdzona firmadyrektor umowa o pracę pełny etat
Dyrektor Zespołu Kontraktów
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Dyrektor zespołu kontraktów jest osobą, której obowiązki dotyczą wielu obszarów działalności firmy. Przede wszystkim dyrektor nadzoruje prace zespołu wykonawców projektu, opracowuje także wewnętrzne procedury, mające zapewnić maksymalną wydajność, efektywność i bezpieczeństwo pracowników, jednocześnie kontrolując poprawne stosowanie tychże. Osoba obsadzona na tym stanowisku bierze czynny udział w pozyskiwaniu potencjalnych klientów, negocjowaniu warunków realizacji projektu, oraz podtrzymuje nawiązane relacje ze strategicznymi kontrahentami firmy. Dyrektor nawiązuje współpracę z podwykonawcami i dostawcami niezbędnych materiałów, negocjuje zawierane z nimi transakcje. Osoba zatrudniona w charakterze dyrektora zespołu kontraktów nadzoruje wykonawstwo kontraktów i weryfikuje ich zgodność z założonym planem i budżetem.
WYMAGANIA
Wśród wymagań, stawianych przed kandydatami na stanowisko dyrektora zespołu kontraktów najważniejszym jest konieczność posiadania wykształcenia średniego lub wyższego technicznego, preferowani są kandydaci, legitymujący się dyplomem ukończenia uczelni wyższej na kierunku takim jak budownictwo i pochodne. Niezbędne do wykonywania tego zawodu jest także wieloletnie doświadczenie w branży budowlanej, w tym na stanowisku kierowniczym. Charakter stanowiska wymusza konieczność posiadania zdolności zarządzania kapitałem ludzkim, organizowania pracy własnej i podległego personelu wykonawców. Obsługa komputera, oraz zdolności personalne, takie jak komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność podejmowania strategicznych decyzji, są także mile widziane.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy dyrektora zespołu kontraktów jest przestrzeń biurowa firmy, w której został zatrudniony, a okazjonalnie także teren, na którym realizowany jest bieżący projekt. Dyrektor kontaktuje się z podwykonawcami, dostawcami i innymi jednostkami zewnętrznymi, związanymi z realizacją projektu.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Stanowisko dyrektora zespołu kontraktów funkcjonuje w branży budownictwa.
ZAROBKI
Zarobki na tym stanowisku rozpoczynają się przeważnie od kwoty 5000 złotych brutto miesięcznie i mogą wzrastać, w zależności od regionu i stażu pracownika.
Najnowsze oferty - Kadra zarządzająca
-
Primost Południe Sp. z o.o. Sprawdzona firmakierownik/koordynator / dyrektor umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Dyrektor ds. Roszczeń i warunków kontraktowych
Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce Ruda Maleniecka praca stacjonarnadyrektor umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Primost Południe Sp. z o.o. Sprawdzona firmakierownik/koordynator / dyrektor umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy
W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska.
Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom
Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?