Praca.pl Poradniki
Obsługa Klienta

Najnowsze artykuły - Obsługa Klienta

Obsługa Klienta

Obsługa klienta to obszar zawodowy, który stwarza szerokie możliwości rozwoju kariery i z pewnością warto przyjrzeć się im bliżej. Sprawdź porady na temat pracy w handlu i customer service, dowiedz się, czego wymagają pracodawcy i jak rozwijać się w tej branży.

Storytelling w marketingu

Storytelling w marketingu

Wiele osób nie ma problemu z zapamiętaniem fabuły filmu lub książki, ale treść podręcznika albo instrukcja obsługi wylatują im z głowy niemal natychmiast po przeczytaniu. Mechanizmy poznawcze bazujące na tym, że zapamiętujemy lepiej to, co nas osobiście angażuje, budzi emocje oraz jest przedstawione w formie osobowej, z bohaterami i wydarzeniami, wykorzystuje storytelling marketing.

Obsługa klienta czy sprzedaż?

Obsługa klienta czy sprzedaż?

Jaką pracę wybrać? W obsłudze klienta czy w sprzedaży? Na dzisiejszym rynku pracy w wielu sytuacjach są to naczynia połączone. Pracownicy obsługi klienta w praktyce często prowadzą sprzedaż, a sprzedawcy zajmują się obsługą klienta. Jakie wyrażenia w ofercie pracy sygnalizuje, że prawdopodobnie na danym stanowisku będziesz zajmować się sprzedażą?

6 cech pracownika odpowiadającego za kontakt z klientem, których najbardziej poszukują pracodawcy

6 cech pracownika odpowiadającego za kontakt z klientem, których najbardziej poszukują pracodawcy

Podczas rekrutacji na stanowiska związane z kontaktem z klientem najważniejsze są umiejętności interpersonalne. Na co przede wszystkim stawiają pracodawcy? – Sprzedawcę powinna cechować chęć ciągłego doskonalenia swoich umiejętności – dodaje Anna Kałahurska, HR Team Manager Eastern Europe, beeline Poland Sp. z o.o.

W czym mogę pomóc? Czyli perspektywy pracy w obsłudze klienta

W czym mogę pomóc? Czyli perspektywy pracy w obsłudze klienta

Pracownik obsługi klienta – osoba, z którą jako pierwszą kontaktuje się klient lub kontrahent. Ktoś, kto swoim zachowaniem i postawą może sprawić, że klient będzie wychwalał firmę pod niebiosa lub obieca sobie nigdy więcej nie mieć z nią kontaktu. Co musi potrafić pracownik obsługi klienta? Jak się zachowywać i czego absolutnie unikać w czasie pracy?

Polecane oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Opis Zadań Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów. Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów promocyjnych. Obsługa administracyjna: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP, uzupełnianie danych. Przygotowywanie analiz, raportów i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Korporacyjnych w dziale Wsparcia Sprzedaży​

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 godz.
    Opis stanowiska bieżąca współpraca z zespołem sprzedaży przy obsłudze przydzielonego portfela klientów; kontakt mailowy i telefoniczny z klientami biznesowymi w sprawach operacyjnych; prowadzenie spraw administracyjnych związanych z obsługą klientów; praca w systemach sprzedażowych oraz...
  • Doradca Klienta ds. HoReCa

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie klientów gastronomicznych, a także utrzymywanie i rozwój współpracy, realizacja planów sprzedażowych, profesjonalna obsługa klientów, mająca cechy partnerstwa biznesowego, budowanie długotrwałych relacji z klientami, prezentacja oferty firmy zgodna ze standardami.
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska Sprawdzona firma   Białystok, CH Hetmańska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Usług Rekrutacyjnych

    Portal Praca.pl Sprawdzona firma   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca zdalna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Codzienny kontakt z klientami telefoniczny, mailowy oraz poprzez spotkania online. Monitorowanie klientów pod kątem prowadzonych działań rekrutacyjnych oraz ich bieżących potrzeb. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie współpracy ze stałymi partnerami biznesowymi. Badanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży i Ofertowania (HVAC)

    Herbud Sp. z o.o.   Tarnów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Główne Zadania Przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych dla klientów. Ścisła współpraca z Przedstawicielami Handlowymi. Telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa klienta w biurze. Współpraca z producentami w celu realizacji zamówień i zapytań. Aktywne budowanie pozytywnego wizerunku...
  • adidas
    starszy specjalista (senior) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Zakres obowiązków: Aktywna obsługa klienta i budowanie pozytywnych doświadczeń zakupowych. Wspólne realizowanie celów sprzedażowych oraz dbanie o wyniki sklepu. Wsparcie zespołu: motywowanie, przekazywanie wiedzy, koordynacja pracy podczas zmian. Uczestnictwo w szkoleniach i wdrażanie...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Klientów Kluczowych

    Praca.pl   Malta   
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zadania: Zarządzanie kontaktami z klientami. Utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami. Dostarczanie rozwiązań zgodnych z potrzebami klientów na czas. Rozszerzanie współpracy z obecnymi i nowymi klientami. Realizowanie i przekraczanie miesięcznych oraz dziennych celów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Online

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Zadania na Stanowisku Kompleksowe zarządzanie sprzedażą i obsługą klienta na platformach marketplace. Aktywne kreowanie strategii promocyjnych, w tym analiza kalendarzy platform. Optymalizacja kart produktowych pod kątem jakości, treści i widoczności (SEO). Monitorowanie działań...
  • Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Kluczowe Obowiązki Kierowanie zespołem sprzedażowym i dbanie o jego rozwój. Tworzenie i wdrażanie innowacyjnych strategii zwiększania sprzedaży w regionie. Analiza danych rynkowych i podejmowanie działań korygujących w celu optymalizacji wyników. Rozwijanie długofalowych relacji z...

Najnowsze artykuły

Introwertyk w pracy – porady, jak zbudować relacje

Introwertyk w pracy – porady, jak zbudować relacje

– Introwersja to nie lęk i wycofanie czy brak pewności siebie, również nie brak kompetencji – podkreśla psycholog Joanna Marszalska. –  Introwertyk dużo myśli, ale nielicznymi rzeczami się dzieli. To znaczy, że w pracy jest dużym zasobem, jednak często niezauważonym – dodaje psycholog Angelika Szymanek. Specjalistki wyjaśniają, co pomaga, a co przeszkadza w pracy introwertykom.

Życzenia świąteczne firmowe – czego życzyć szefowi, koleżankom i klientom

Życzenia świąteczne firmowe – czego życzyć szefowi, koleżankom i klientom

Przed nami imprezy firmowe, upominki dla pracowników, ale też składanie sobie nawzajem życzeń na święta i Nowy Rok. I tu pojawia się mały problem: dla wielu osób składanie życzeń szefowi, kolegom czy klientom jest dość stresujące. Co powiedzieć, żeby nie popełnić gafy i szczerze przekazać swoje dobre intencje? Podpowiadamy, jakie życzenia będą właściwe, a jakiego doboru słów lepiej unikać.

Wsparcie schronisk dla zwierząt – jak pomagać w ramach CSR?

Wsparcie schronisk dla zwierząt – jak pomagać w ramach CSR?

– Mimo że można spotkać się z mitami o „bezdomniakach" jako zwierzętach gorszych od kupionych, na szczęście postępuje zmiana w sposobie postrzegania zwierząt schroniskowych. Coraz więcej osób dostrzega ich piękne, dobre cechy – mówi Iwona Duda, prezeska Fundacji Sarigato prowadzącej projekt Karmimy Psiaki. Jak zrobić zwierzakom ze schronisk wspaniały prezent na Święta?

Ocena okresowa pracownika – kryteria, przykład, metody

Ocena okresowa pracownika – kryteria, przykład, metody

Okresowa ocena pracownika to jedno z głównych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi. Może być ona przeprowadzona na kilka sposobów. Wyjaśniamy, czym różnią się od siebie typy ocen 90 stopni, 180 stopni, 270 stopni i 360 stopni, jakie najlepiej przyjąć kryteria oceny, a także kto powinien dokonywać ewaluacji pracowników w firmie i kiedy najlepiej to zrobić.

Wigilia wolna od pracy – co to oznacza dla firm i pracowników?

Wigilia wolna od pracy – co to oznacza dla firm i pracowników?

Gwiazdka zbliża się wielkimi krokami: najwyższy czas, by pomyśleć o urlopach w okilicy świąt i na początku stycznia – tym bardziej, że w tym roku dni wolne od pracy układają się wyjątkowo korzystnie i chętnych do skorzystania z przedłużonego urlopu będzie wielu. Co więcej, w 2025 roku Wigilia po raz pierwszy będzie całkowicie wolna od pracy. Jak to zmienia grafik pracy i wynagrodzenie?

Ważne zmiany w prawie pracy 2026 – kogo obejmą, jak się przygotować?

Ważne zmiany w prawie pracy 2026 – kogo obejmą, jak się przygotować?

Nadchodząca nowelizacja przepisów prawa pracy obejmie bardzo dużą część społeczeństwa. Wkrótce czekają nas między innymi zaostrzone kontrole, nowe zasady na zwolnieniu lekarskim, ale i korzystniejsze przepisy naliczania stażu pracy, pozwalające niektórym na wydłużenie urlopu wypoczynkowego. Sprawdź, czego się spodziewać na rynku pracy 2026 i które zmiany obejmą Ciebie lub Twoją firmę.