Wiele osób nie ma problemu z zapamiętaniem fabuły filmu lub książki, ale treść podręcznika albo instrukcja obsługi wylatują im z głowy niemal natychmiast po przeczytaniu. Mechanizmy poznawcze bazujące na tym, że zapamiętujemy lepiej to, co nas osobiście angażuje, budzi emocje oraz jest przedstawione w formie osobowej, z bohaterami i wydarzeniami, wykorzystuje storytelling marketing.
Najnowsze artykuły - Obsługa Klienta
Obsługa klienta to obszar zawodowy, który stwarza szerokie możliwości rozwoju kariery i z pewnością warto przyjrzeć się im bliżej. Sprawdź porady na temat pracy w handlu i customer service, dowiedz się, czego wymagają pracodawcy i jak rozwijać się w tej branży.
Storytelling w marketingu
Obsługa klienta czy sprzedaż?
Jaką pracę wybrać? W obsłudze klienta czy w sprzedaży? Na dzisiejszym rynku pracy w wielu sytuacjach są to naczynia połączone. Pracownicy obsługi klienta w praktyce często prowadzą sprzedaż, a sprzedawcy zajmują się obsługą klienta. Jakie wyrażenia w ofercie pracy sygnalizuje, że prawdopodobnie na danym stanowisku będziesz zajmować się sprzedażą?
6 cech pracownika odpowiadającego za kontakt z klientem, których najbardziej poszukują pracodawcy
Podczas rekrutacji na stanowiska związane z kontaktem z klientem najważniejsze są umiejętności interpersonalne. Na co przede wszystkim stawiają pracodawcy? – Sprzedawcę powinna cechować chęć ciągłego doskonalenia swoich umiejętności – dodaje Anna Kałahurska, HR Team Manager Eastern Europe, beeline Poland Sp. z o.o.
W czym mogę pomóc? Czyli perspektywy pracy w obsłudze klienta
Pracownik obsługi klienta – osoba, z którą jako pierwszą kontaktuje się klient lub kontrahent. Ktoś, kto swoim zachowaniem i postawą może sprawić, że klient będzie wychwalał firmę pod niebiosa lub obieca sobie nigdy więcej nie mieć z nią kontaktu. Co musi potrafić pracownik obsługi klienta? Jak się zachowywać i czego absolutnie unikać w czasie pracy?
Polecane oferty
-
Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Korporacyjnych w dziale Wsparcia Sprzedaży
Medicover Sp. z o.o. Warszawa, Al. Jerozolimskie 96 praca hybrydowaspecjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat -
Doradca Klienta ds. HoReCa
Transgourmet Polska Poznań praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Usług Rekrutacyjnych
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat 5 500 - 12 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży i Ofertowania (HVAC)
Herbud Sp. z o.o. Tarnów praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
starszy specjalista (senior) / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat -
Specjalistka / Specjalista ds. Klientów Kluczowych
Praca.pl Maltaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV -
Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Online
MPM agd S.A. Milanówek praca stacjonarnaspecjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat -
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły
Introwertyk w pracy – porady, jak zbudować relacje
– Introwersja to nie lęk i wycofanie czy brak pewności siebie, również nie brak kompetencji – podkreśla psycholog Joanna Marszalska. – Introwertyk dużo myśli, ale nielicznymi rzeczami się dzieli. To znaczy, że w pracy jest dużym zasobem, jednak często niezauważonym – dodaje psycholog Angelika Szymanek. Specjalistki wyjaśniają, co pomaga, a co przeszkadza w pracy introwertykom.
Życzenia świąteczne firmowe – czego życzyć szefowi, koleżankom i klientom
Przed nami imprezy firmowe, upominki dla pracowników, ale też składanie sobie nawzajem życzeń na święta i Nowy Rok. I tu pojawia się mały problem: dla wielu osób składanie życzeń szefowi, kolegom czy klientom jest dość stresujące. Co powiedzieć, żeby nie popełnić gafy i szczerze przekazać swoje dobre intencje? Podpowiadamy, jakie życzenia będą właściwe, a jakiego doboru słów lepiej unikać.
Wsparcie schronisk dla zwierząt – jak pomagać w ramach CSR?
– Mimo że można spotkać się z mitami o „bezdomniakach" jako zwierzętach gorszych od kupionych, na szczęście postępuje zmiana w sposobie postrzegania zwierząt schroniskowych. Coraz więcej osób dostrzega ich piękne, dobre cechy – mówi Iwona Duda, prezeska Fundacji Sarigato prowadzącej projekt Karmimy Psiaki. Jak zrobić zwierzakom ze schronisk wspaniały prezent na Święta?
Ocena okresowa pracownika – kryteria, przykład, metody
Okresowa ocena pracownika to jedno z głównych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi. Może być ona przeprowadzona na kilka sposobów. Wyjaśniamy, czym różnią się od siebie typy ocen 90 stopni, 180 stopni, 270 stopni i 360 stopni, jakie najlepiej przyjąć kryteria oceny, a także kto powinien dokonywać ewaluacji pracowników w firmie i kiedy najlepiej to zrobić.
Wigilia wolna od pracy – co to oznacza dla firm i pracowników?
Gwiazdka zbliża się wielkimi krokami: najwyższy czas, by pomyśleć o urlopach w okilicy świąt i na początku stycznia – tym bardziej, że w tym roku dni wolne od pracy układają się wyjątkowo korzystnie i chętnych do skorzystania z przedłużonego urlopu będzie wielu. Co więcej, w 2025 roku Wigilia po raz pierwszy będzie całkowicie wolna od pracy. Jak to zmienia grafik pracy i wynagrodzenie?
Ważne zmiany w prawie pracy 2026 – kogo obejmą, jak się przygotować?
Nadchodząca nowelizacja przepisów prawa pracy obejmie bardzo dużą część społeczeństwa. Wkrótce czekają nas między innymi zaostrzone kontrole, nowe zasady na zwolnieniu lekarskim, ale i korzystniejsze przepisy naliczania stażu pracy, pozwalające niektórym na wydłużenie urlopu wypoczynkowego. Sprawdź, czego się spodziewać na rynku pracy 2026 i które zmiany obejmą Ciebie lub Twoją firmę.