– Introwersja to nie lęk i wycofanie czy brak pewności siebie, również nie brak kompetencji – podkreśla psycholog Joanna Marszalska. – Introwertyk dużo myśli, ale nielicznymi rzeczami się dzieli. To znaczy, że w pracy jest dużym zasobem, jednak często niezauważonym – dodaje psycholog Angelika Szymanek. Specjalistki wyjaśniają, co pomaga, a co przeszkadza w pracy introwertykom.
Lista stanowisk - Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
- dolnośląskie
- kujawsko-pomorskie
- lubelskie
- lubuskie
- łódzkie
- małopolskie
- mazowieckie
- opolskie
- podkarpackie
- podlaskie
- pomorskie
- śląskie
- świętokrzyskie
- warmińsko-mazurskie
- wielkopolskie
- zachodniopomorskie
specjalista junior / mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat -
- dolnośląskie
- kujawsko-pomorskie
- lubelskie
- lubuskie
- łódzkie
- małopolskie
- mazowieckie
- opolskie
- podkarpackie
- podlaskie
- pomorskie
- śląskie
- świętokrzyskie
- warmińsko-mazurskie
- wielkopolskie
- zachodniopomorskie
specjalista junior / mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Kierownik ds. kluczowych klientów (key account manager, skrót KAM) to osoba, która zarządza projektami i procesami, bardziej niż zespołem ludzi. Natomiast w przypadku, gdy firma ma wielu handlowców (np. branża FMCG, sektor ubezpieczeniowy), to wtedy kierownik ds. kluczowych klientów odpowiedzialny jest również za koordynację pracy pracowników. Ogólnie rzecz ujmując pracownik ten odpowiada za nawiązywanie, utrzymywanie i rozwój partnerskich relacji z dużymi klientami korporacyjnymi firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: bieżąca obsługa kluczowych klientów, poszukiwanie nowych klientów i wprowadzanie ich do stałej obsługi, doradzanie klientom, planowanie, projektowanie i nadzór nad procesem logistycznym w obsłudze strategicznych klientów, negocjacje oraz sprzedaż produktu/usługi, koordynacja pracy innych pracowników w ramach działań handlowych, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi, a także przygotowuje raporty marketingowe, cenowe i akcje promocyjne, aktywnie współpracuje z innymi osobami w obrębie działu oraz kreuje wizerunek firmy i politykę sprzedaży.
WYMAGANIA
Kierownik ds. kluczowych klientów powinien mieć wykształcenie wyższe (ekonomiczne, techniczne), ewentualne dodatkowe studia podyplomowe lub MBA oraz znać w stopniu bardzo dobrym język angielski i obsługę komputera. Mile widziane minimum dwu- lub trzyletnie doświadczenie w sprzedaży (zwłaszcza w obrębie danej branży). Poza tym, wymagana jest też bardzo dobra znajomość technik sprzedaży i negocjacji oraz umiejętność prezentacji, analizy, i umiejętność pracy w zespole. Pracownik ten powinien cechować się również: zdolnościami przywódczymi, negocjacyjnymi, komunikatywnością, odpowiedzialnością, zdolnościami analitycznymi oraz inicjatywą i konsekwencją w planowaniu i osiąganiu celów, samodzielnością, otwartością, dynamizmem i umiejętnością zarządzania ludźmi.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest firma, biuro oraz spotkania z klientami. Jest to praca umysłowa, stanowisko samodzielne, pod nadzorem. Czas pracy zazwyczaj ośmiogodzinny. Osoba na tym stanowisku ma duży kontakt z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Większość osób pełniących funkcję kierownika ds. kluczowych klientów (key account managera) jest w wieku 26-33 lata. Pracownik ma możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności (szkolenia, konferencje, itd.) oraz awansu, np. kierownika ds. sprzedaży, regionalnego, kierownika ds. sprzedaży lub dyrektora ds. kluczowych klientów, a później na dyrektora ds. sprzedaży lub dyrektora zarządzającego.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Kierownik ds. kluczowych klientów może pracować w branży, np: FMCG, usługi bankowe, finansowe i ubezpieczenia, Call Center, Sprzedaż.
ZAROBKI
Wynagrodzenie kierownika ds. kluczowych klientów kształtuje się średnio od 3,500 zł - 25 tys. zł i wyżej. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, szkolenia.
Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat -
Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Frachtu Drobnicowego
ManyHr Warszawa praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior aplikuj szybko aplikuj bez CV -
- Bielsko-Biała
- Bytów
- Chojnice
- Kalisz
- Katowice
- Kielce
- Koszalin
- Krosno
- Lębork
- Lublin
- Olsztyn
- Piła
- Poznań
- Słupsk
- Tarnów
- Zielona Góra
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B -
Account Manager
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 12 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
ISS Polska Sprawdzona firmamenedżer umowa o pracę pełny etat -
Kierownik ds. Klientów Korporacyjnych
Medicover Sp. z o.o. Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96 praca mobilnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat -
Kierownik / Kierowniczka ds. Rozwoju Sprzedaży
KG SPECIAL PERFORMANCE sp. z o.o. Warszawa, Wawer praca stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
- dolnośląskie
- kujawsko-pomorskie
- lubelskie
- lubuskie
- łódzkie
- małopolskie
- mazowieckie
- opolskie
- podkarpackie
- podlaskie
- pomorskie
- śląskie
- świętokrzyskie
- warmińsko-mazurskie
- wielkopolskie
- zachodniopomorskie
specjalista junior / mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
Najnowsze artykuły
Introwertyk w pracy – porady, jak zbudować relacje
Życzenia świąteczne firmowe – czego życzyć szefowi, koleżankom i klientom
Przed nami imprezy firmowe, upominki dla pracowników, ale też składanie sobie nawzajem życzeń na święta i Nowy Rok. I tu pojawia się mały problem: dla wielu osób składanie życzeń szefowi, kolegom czy klientom jest dość stresujące. Co powiedzieć, żeby nie popełnić gafy i szczerze przekazać swoje dobre intencje? Podpowiadamy, jakie życzenia będą właściwe, a jakiego doboru słów lepiej unikać.
Wsparcie schronisk dla zwierząt – jak pomagać w ramach CSR?
– Mimo że można spotkać się z mitami o „bezdomniakach" jako zwierzętach gorszych od kupionych, na szczęście postępuje zmiana w sposobie postrzegania zwierząt schroniskowych. Coraz więcej osób dostrzega ich piękne, dobre cechy – mówi Iwona Duda, prezeska Fundacji Sarigato prowadzącej projekt Karmimy Psiaki. Jak zrobić zwierzakom ze schronisk wspaniały prezent na Święta?
Ocena okresowa pracownika – kryteria, przykład, metody
Okresowa ocena pracownika to jedno z głównych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi. Może być ona przeprowadzona na kilka sposobów. Wyjaśniamy, czym różnią się od siebie typy ocen 90 stopni, 180 stopni, 270 stopni i 360 stopni, jakie najlepiej przyjąć kryteria oceny, a także kto powinien dokonywać ewaluacji pracowników w firmie i kiedy najlepiej to zrobić.
Wigilia wolna od pracy – co to oznacza dla firm i pracowników?
Gwiazdka zbliża się wielkimi krokami: najwyższy czas, by pomyśleć o urlopach w okilicy świąt i na początku stycznia – tym bardziej, że w tym roku dni wolne od pracy układają się wyjątkowo korzystnie i chętnych do skorzystania z przedłużonego urlopu będzie wielu. Co więcej, w 2025 roku Wigilia po raz pierwszy będzie całkowicie wolna od pracy. Jak to zmienia grafik pracy i wynagrodzenie?
Ważne zmiany w prawie pracy 2026 – kogo obejmą, jak się przygotować?
Nadchodząca nowelizacja przepisów prawa pracy obejmie bardzo dużą część społeczeństwa. Wkrótce czekają nas między innymi zaostrzone kontrole, nowe zasady na zwolnieniu lekarskim, ale i korzystniejsze przepisy naliczania stażu pracy, pozwalające niektórym na wydłużenie urlopu wypoczynkowego. Sprawdź, czego się spodziewać na rynku pracy 2026 i które zmiany obejmą Ciebie lub Twoją firmę.
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?