Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Sprzedaż / Obsługa klienta
Kierownik ds. Kluczowych Klientów

Lista stanowisk - Kierownik ds. Kluczowych Klientów

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Key Account Manager Foodservice

    Transgourmet Polska Sp. z o.o. / Selgros Cash&Carry   Ożarów Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: realizacja celów sprzedażowych i marżowych dla wybranych Klientów sieciowych Foodservice, aktywne pozyskiwanie i utrzymanie Klientów sieciowych (głównie Hotele i Restauracje), prowadzenie własnych projektów sprzedażowych, prowadzenie procesu...
  • Key Account Manager for D, A, CH and CEE (m/f/d)

    DOLLE sp. z o.o.   Bielsko-Biała    praca mobilna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Area of operation: Central and Eastern Europe Your tasks at a glance: Control and management of the assigned accounts; Realization of the sales plan for your accounts in terms of sales and earnings; Customer loyalty and relationship management to ensure a strategic partnership and continuous account...

Kierownik ds. Kluczowych Klientów

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik ds. kluczowych klientów (key account manager, skrót KAM) to osoba, która zarządza projektami i procesami, bardziej niż zespołem ludzi. Natomiast w przypadku, gdy firma ma wielu handlowców (np. branża FMCG, sektor ubezpieczeniowy), to wtedy kierownik ds. kluczowych klientów odpowiedzialny jest również za koordynację pracy pracowników. Ogólnie rzecz ujmując pracownik ten odpowiada za nawiązywanie, utrzymywanie i rozwój partnerskich relacji z dużymi klientami korporacyjnymi firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: bieżąca obsługa kluczowych klientów, poszukiwanie nowych klientów i wprowadzanie ich do stałej obsługi, doradzanie klientom, planowanie, projektowanie i nadzór nad procesem logistycznym w obsłudze strategicznych klientów, negocjacje oraz sprzedaż produktu/usługi, koordynacja pracy innych pracowników w ramach działań handlowych, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi, a także przygotowuje raporty marketingowe, cenowe i akcje promocyjne, aktywnie współpracuje z innymi osobami w obrębie działu oraz kreuje wizerunek firmy i politykę sprzedaży.


WYMAGANIA

Kierownik ds. kluczowych klientów powinien mieć wykształcenie wyższe (ekonomiczne, techniczne), ewentualne dodatkowe studia podyplomowe lub MBA oraz znać w stopniu bardzo dobrym język angielski i obsługę komputera. Mile widziane minimum dwu- lub trzyletnie doświadczenie w sprzedaży (zwłaszcza w obrębie danej branży). Poza tym, wymagana jest też bardzo dobra znajomość technik sprzedaży i negocjacji oraz umiejętność prezentacji, analizy, i umiejętność pracy w zespole. Pracownik ten powinien cechować się również: zdolnościami przywódczymi, negocjacyjnymi, komunikatywnością, odpowiedzialnością, zdolnościami analitycznymi oraz inicjatywą i konsekwencją w planowaniu i osiąganiu celów, samodzielnością, otwartością, dynamizmem i umiejętnością zarządzania ludźmi.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest firma, biuro oraz spotkania z klientami. Jest to praca umysłowa, stanowisko samodzielne, pod nadzorem. Czas pracy zazwyczaj ośmiogodzinny. Osoba na tym stanowisku ma duży kontakt z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Większość osób pełniących funkcję kierownika ds. kluczowych klientów (key account managera) jest w wieku 26-33 lata. Pracownik ma możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności (szkolenia, konferencje, itd.) oraz awansu, np. kierownika ds. sprzedaży, regionalnego, kierownika ds. sprzedaży lub dyrektora ds. kluczowych klientów, a później na dyrektora ds. sprzedaży lub dyrektora zarządzającego.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kierownik ds. kluczowych klientów może pracować w branży, np: FMCG, usługi bankowe, finansowe i ubezpieczenia, Call Center, Sprzedaż.


ZAROBKI

Wynagrodzenie kierownika ds. kluczowych klientów kształtuje się średnio od 3,500 zł - 25 tys. zł i wyżej. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, szkolenia.

Praca Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Rotenso - Grupa Thermosilesia
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: budowanie, rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych na podległym terenie; budowanie pozytywnego wizerunku firmy; obsługa stałych, aktywnych klientów jak również pozyskiwanie nowych – firmy instalacyjne; realizację planów sprzedażowych...
  • Key Account Manager (k/m)

    Emitel S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: aktywne zdobywanie nowych klientów usług telekomunikacyjnych; utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji z powierzonym portfelem klientów oraz budowanie własnej bazy klientów; realizacja założonych planów sprzedaży na wskazanym rynku; identyfikacja potrzeb...
  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka Kluczowych Klientów

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Długoterminowe planowanie sprzedaży w obsługiwanej grupie klientów; Realizacja planów sprzedaży sprzedaży w obsługiwanej grupie klientów; Udział w zwiększaniu udziału rynkowego E. Wedel w segmencie KK;...
  • Kierownik ds. Inwestycji

    SIG Sp. z o.o.   Kryspinów    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Obsługa wybranej grupy kluczowych klientów; Realizacja powierzonego budżetu; Rozwój sprzedaży produktów dachowych oraz produktów ogólnobudowlanych; Doradztwo techniczne w zakresie rozwiązań technologicznych; Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów ze...
  • Key Account Manager

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Rozwijanie współpracy i wspieranie istniejących Klientów; Pozyskiwanie nowych Klientów; Negocjowanie cenowe oraz warunków; Bliska współpraca z działem wycen, zakupów a także działem operacyjnym; Raportowanie CRM; Monitorowanie rynku I konkurencji;
  • TBS Consulting   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Doradztwo techniczne i dobór rozwiązań dla Generalnych Wykonawców, związanych z realizacją Centrów Logistycznych. Pozyskiwanie projektów technicznych o wartości powyżej kilku milionów złotych. Przygotowanie ofert handlowych oraz ścisła współpraca z działem...
  • UNIMA-Plus sp. z o.o.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW pozyskiwanie klientów i realizacja celów sprzedażowych spółki w zakresie oferowanych usług (świetliki dachowe, pasma świetlne, klapy dymowe oraz ślusarka otworowa); budowanie i utrzymywanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami; promowanie spółki w social...

Najnowsze artykuły

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

W 2024 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące ESG, które objęły duże firmy spełniające określone warunki. Od 2025 r. grono podmiotów zobowiązanych do tworzenia raportów ESG ma się powiększyć o kolejną grupę. Tymczasem badania pokazują, że 2/3 Polaków nie wie, co oznacza skrót ESG, nie mówiąc o wdrażaniu jego zasad do biznesu. Wyjaśniamy, na czym polega raportowanie ESG oraz kogo dotyczy.

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Zdarza się, że szef wywiera na pracowników presję, by w czasie pracy stale mieli przyklejony do twarzy uśmiech. – Niektórzy wręcz zakazują używania wyrazu „problem” i każą zastąpić je „wyzwaniem” – wskazuje socjolog Anna D. Nowicka. Czy pozytywne nastawienie może być destrukcyjne? Kiedy zaczynamy oszukiwać samych siebie? Oto co trzeba wiedzieć o toksycznej pozytywności i jej konsekwencjach.

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV

CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV

Mechanik to jeden z zawodów deficytowych w Polsce. Szanse na pracę są spore, niemniej żeby ją zdobyć, szczególnie w renomowanych salonach naprawy pojazdów czy w międzynarodowych firmach motoryzacyjnych, zwykle potrzebne jest dobre CV. Wyjaśniamy, jak krok po kroku napisać CV w zawodzie mechanika, jakie uwzględnić w dokumencie umiejętności oraz w jaki sposób opisać doświadczenie zawodowe.

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Nie muszę nikomu udowadniać swoich umiejętności i przekonywać, że wiele mogę, mimo iż nie widzę – mówi Krystyna Włodarek, działaczka społeczna, która w 2018 r. straciła wzrok. Specjalistka ds. dostępności Barbara Filipowska, osoba niewidoma, dodaje, że jednak często natrafiała na „mur” w kontaktach z rekruterami. Oto co pilnie trzeba zmienić w kontekście pracy osób z dysfunkcją wzroku.

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"

Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!