Lista stanowisk - Pracownik ds. Telewindykacji

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Specjalista / Specjalistka ds. Windykacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Obsługa zgłoszeń dot. zaległych płatności. Wysyłka monitów, udzielanie pisemnych i telefonicznych odpowiedzi na zapytania Klientów. Analiza kont rozrachunkowych i monitoring należności zgodnie z przyjętymi procedurami. Uzgadnianie sald z...
  • Analityk / Analityczka ds. Windykacji z j. angielskim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp z o o   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Kluczowe Obowiązki: Codzienny kontakt z klientami (telefon, e-mail, zgłoszenia) w celu rozwiązania zaległych spraw i windykacji płatności. Przetwarzanie płatności kartą kredytową. Monitorowanie portfela klientów w celu utrzymania aktualnego stanu kont. Przygotowywanie zestawień kont,...

Pracownik ds. Telewindykacji

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Pracownik do spraw telewindykacyjnych, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest odpowiedzialny za przeprowadzanie rozmów telefonicznych z dłużnikami firmy lub przedsiębiorstwa. Zadaniem osoby obsadzonej na tym stanowisku jest informowanie klientów o upływie terminu spłaty należności, pouczenie ich o konsekwencjach jakie wiążą się z nieuregulowaniem rachunku w wyznaczonym terminie i sporządzenie raportu z przebiegu rozmowy, który przekazywany jest na ręce bezpośrednich przełożonych. Pracownik do spraw telewindykacji posługuje się odgórnie wyznaczonym schematem prowadzenia rozmowy telefonicznej, zachowując przy tym najwyższe standardy obowiązujące w danej firmie lub instytucji.


WYMAGANIA

Przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze pracownika do spraw telewindykacji nie stawia się zwykle sztywnych, formalnych wymogów kwalifikacyjnych związanych z posiadanym przez nie wykształceniem. Potencjalni pracodawcy zwracają jednak szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenie kandydata, a także na posiadaną przez niego wiedzę z zakresu windykacji długów. Preferowane są osoby cierpliwe, komunikatywne i uprzejme, odznaczające się wysoką kulturą osobistą i ponadprzeciętną odpornością na czynniki stresogenne.


WARUNKI PRACY

Praca osoby zatrudnionej w tym charakterze, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, odbywa się za pośrednictwem linii telefonicznej, pracownik ds. telewindykacji nie kontaktuje się z klientami osobiście.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia na stanowisku pracownika do spraw telewindykacji stwarzają liczne firmy, przedsiębiorstwa i instytucje, prowadzące działalność o różnym charakterze.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku rozpoczynają się od kwoty 1600 złotych brutto miesięcznie i mogą wzrastać, w zależności od miejsca zatrudnienia.

Praca Pracownik ds. Telewindykacji
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Collection Analyst with English

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp z o o   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Work model: Onsite About the role Would you like to discover how we work and who we are? Do you hold a degree university, and would you like to gain experience in a corporate environment? If you would like to start your career journey with us, we can assure you that on this job position you will...

Najnowsze artykuły

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?