Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Marketing / Reklama / PR
Specjalista do spraw Marketingu Handlowego (Trade Marketing Specialist)

Lista stanowisk - Specjalista do spraw Marketingu Handlowego (Trade Marketing Specialist)

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Key Account Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    23 godz.
    Zakres obowiązków Zarządzanie relacjami z klientami, zapewnienie wsparcia oraz doradztwa w zakresie wyboru produktów. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w sieciach handlowych. Rozwój sieci partnerskiej, pozyskiwanie nowych partnerów oraz obsługa kluczowych...
  • Menadżer Sprzedaży na rynek UK

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca mobilna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania na stanowisku pracy: współpraca z naszą spółką działającą na terenie UK – STI, budowanie strategii sprzedażowej i marketingowej w celu efektywnej realizacji celów sprzedażowych na terenie UK, inicjowanie i koordynowanie działań w celu zwiększenia potencjału obecnych rynków...

Specjalista do spraw Marketingu Handlowego (Trade Marketing Specialist)

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Trade Marketing Specialist, tłumaczony po prostu jako Specjalista do spraw marketingu handlowego, jest osobą odpowiedzialną za nadzorowanie i koordynowanie całokształtu procesów marketingowych, mających na celu bezpośrednie wsparcie działu sprzedaży firmy lub przedsiębiorstwa. Osoba zatrudniona na tym stanowisku planuje i organizuje kampanie promocyjne na danym obszarze, ustala ich harmonogram, wdraża materiały promocyjne i koordynuje ich wykonawstwo i dystrybucję. Specjalista ds. marketingu handlowego analizuje dane pozyskane z badań prowadzonych przez zewnętrzne biura badawcze i na ich podstawie modyfikuje obecną strategię marketingową firmy. Szczegółowy zakres obowiązków w tym przypadku jest jednak ściśle uzależniony od miejsca zatrudnienia.


WYMAGANIA

Pierwszym i najważniejszym wymogiem, stawianym zwykle przez osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze Specjalisty do spraw marketingu handlowego, jest konieczność posiadania wyższego wykształcenia ekonomicznego, pozyskanego w ramach studiów na kierunku marketing i zarządzanie lub podobnym. Potencjalni pracodawcy zwracają także szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenie zawodowe kandydatów, pozyskane przez nich w pracy na stanowisku kierowniczym, związanym z koordynowaniem i zarządzaniem działem marketingu handlowego, współuczestnictwem w kreowaniu strategii marketingowej firmy lub przedsiębiorstwa. Pożądane u kandydatów cechy to przede wszystkim kreatywność, odpowiedzialność, zdolność zarządzania kapitałem ludzkim i budżetem, operatywność, umiejętności numeryczne i analityczne, etc.


WARUNKI PRACY

Warunki pracy i zakres obowiązków specjalisty do spraw marketingu handlowego jest ściśle uzależniony od miejsca jego zatrudnienia.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia stwarzają liczne firmy i przedsiębiorstwa należące do różnorodnych branży i sektorów rynku – w każdym spośród przypadków konieczna będzie dogłębna znajomość specyfiki danej działalności.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku utrzymują się przeważnie w przedziale od 5000 do 8000 złotych brutto miesięcznie.

Praca Specjalista do spraw Marketingu Handlowego (Trade Marketing Specialist)
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Koordynator Marketingu B2B

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    OPIS STANOWISKA Współtworzę strategię marketingową i realizuję działania promocyjne dla klientów biznesowych. Odpowiadam za przygotowanie spójnych treści na social media, stronę internetową oraz materiały promocyjne. Tworzę prezentacje, webinary, filmy instruktażowe i inne materiały...

Najnowsze artykuły

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?