Praca.pl Poradniki Lista stanowisk
Marketing / Reklama / PR

Lista stanowisk - Marketing / Reklama / PR

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zakres Obowiązków Pomoc Key Account Managerom w codziennych kontaktach z kluczowymi klientami i koordynacji działań promocyjnych/rozliczeń. Zarządzanie procesami administracyjnymi (umowy, dekretacja faktur w SAP). Tworzenie kompleksowych raportów, analiz i prezentacji na potrzeby wewnętrzne...
  •  Specjalista ds. Marketingu B2B

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: Współtworzenie i realizowanie strategii marketingowej oraz inicjowanie działań marketingowych dla klientów B2B. Wspieranie realizacji celów sprzedażowych poprzez działania marketingowe mające na celu zwiększenie liczby zapytań ofertowych. Płynność zbierania...

Marketing / Reklama / PR

Account Executive

Account Executive to stanowisko wywodzące się z branży reklamowej i dość trudne do dosłownego przetłumaczenia na język polski - obecnie utarło się już określenie „opiekun klienta”, po części definiujące zakres obowiązków osób obsadzanych na tym stanowisku. Account Executive współtworzy projekt kampanii reklamowych w oparciu o aktualne potrzeby klienta, opracowuje także prognozy przyszłych jego oczekiwań. Accou...

Czytaj więcej

Analityk danych rynkowych

Analityk danych (często spotykane w ogłoszeniach są także nazwy angielskie, czyli data analyst, data scientist) to – jak sugeruje nazwa – pracownik odpowiedzialny za przeprowadzanie analizy danych za pomocą oprogramowania i posiłkując się szeroko zakrojoną wiedzą statystyczną, matematyczną, dotyczącą np. instrumentów finansowych, trendów rynkowych, trendów...

Czytaj więcej

Analityk Rynku

W najprostszym, akademickim ujęciu praca analityka rynku skupia się wokół badania i analizowania danych mających wyłonić zależności między aktualnym popytem, podażą i ceną danych dóbr lub usług. Informacje te wraz z odpowiednią interpretacją mogą posłużyć w kreowaniu strategii sprzedażowej firmy lub przedsiębiorstwa, opracowywaniu kampanii reklamowych, cennika produktów i usług, określaniu grupy docelowej i wielu innych c...

Czytaj więcej

Ankieter

Ankieter jest to osoba, która przeprowadza wywiad z respondentem - bezpośrednio, telefonicznie, na ulicy lub posługuje się narzędziami do zbierania danych przygotowanych przez zespół badawczy, realizujący badania opinii społecznej, badania zachowań konsumenckich, itp. Do obowiązków tego pracownika należy, m.in.: zapoznanie się z koncepcją projektu badawczego, dobór respondenta, wywiad, właściwe zadawanie pytań, n...

Czytaj więcej

Asystent Marketingu

Asystent Marketingu jest to osoba odpowiedzialna za wspieranie pracy Działu Marketingu i Reklamy w firmie - poprzez realizację zleconych zadań administracyjno-biurowych i marketingowych. Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należy, m.in.: obsługa i organizacja pracy biura, kontrola nad obiegiem korespondencji przygotowywanie raportów, ofert, zestawień, współpraca w prowadzeniu projektów marketing...

Czytaj więcej

Category Manager

Category Manager (specjalista ds. zarządzania kategorią, menedżer kategorii) to pracownik działu marketingu. Jest osobą odpowiedzialną w firmie za zarządzanie grupą dostępnych w ofercie produktów. Zajmuje się opracowywaniem i koordynacją strategii marketingowej krótko- i długoterminowej, rozwojem produktów, m.in. przygotowywaniem rekomendacji dla klientów czy planów promocyjnych, a także roz...

Czytaj więcej

Content Manager

Content manager jest osobą zaangażowaną w opracowywanie i przygotowywanie zawartości witryny internetowej począwszy od warstwy tekstowej, poprzez grafikę i zdjęcia, na rozkładzie podstron skończywszy. Osoba zatrudniona na tym stanowisku współpracuje ściśle z pozostałymi podmiotami uczestniczącymi w tworzeniu strony www; copywriterami, grafikami, webmasterami, etc. Content manager jest odpowiedzialny za finalną zawartość witryny, jej do...

Czytaj więcej

Coolhunter

Coolhunter jest osobą badającą nastroje społeczne w odniesieniu do konkretnego produktu. Działa na zasadach podobnych do tak zwanego tajemniczego klienta – zbiera informacje w ukryciu, pozostając osobą anonimową. Coolhunter pracuje na zlecenie danej firmy, produkującej, lub dystrybuującej produkt i chcącej poznać zdanie klientów w najbardziej naturalny sposób, jego popularność wśród zwykłych ludzi, w zwykłym otocz...

Czytaj więcej

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

Najnowsze artykuły

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.