NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Marketing / Reklama / PR

Account Executive
Account Executive to stanowisko wywodzące się z branży reklamowej i dość trudne do dosłownego przetłumaczenia na język polski - obecnie utarło się już określenie „opiekun klienta”, po części definiujące zakres obowiązków osób obsadzanych na tym stanowisku. Account Executive współtworzy projekt kampanii reklamowych w oparciu o aktualne potrzeby klienta, opracowuje także prognozy przyszłych jego oczekiwań. Accou...
Czytaj więcej...
Analityk Rynku
W najprostszym, akademickim ujęciu praca analityka rynku skupia się wokół badania i analizowania danych mających wyłonić zależności między aktualnym popytem, podażą i ceną danych dóbr lub usług. Informacje te wraz z odpowiednią interpretacją mogą posłużyć w kreowaniu strategii sprzedażowej firmy lub przedsiębiorstwa, opracowywaniu kampanii reklamowych, cennika produktów i usług, określaniu grupy docelowej i wielu innych c...
Czytaj więcej...
Ankieter
Ankieter jest to osoba, która przeprowadza wywiad z respondentem - bezpośrednio, telefonicznie, na ulicy lub posługuje się narzędziami do zbierania danych przygotowanych przez zespół badawczy, realizujący badania opinii społecznej, badania zachowań konsumenckich, itp. Do obowiązków tego pracownika należy, m.in.: zapoznanie się z koncepcją projektu badawczego, dobór respondenta, wywiad, właściwe zadawanie pytań, n...
Czytaj więcej...
Asystent Marketingu
Asystent Marketingu jest to osoba odpowiedzialna za wspieranie pracy Działu Marketingu i Reklamy w firmie - poprzez realizację zleconych zadań administracyjno-biurowych i marketingowych. Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należy, m.in.: obsługa i organizacja pracy biura, kontrola nad obiegiem korespondencji przygotowywanie raportów, ofert, zestawień, współpraca w prowadzeniu projektów marketing...
Czytaj więcej...
Category Manager
Category Manager (menedżer kategorii) jest osobą odpowiedzialną w firmie za zarządzanie grupą dostępnych w ofercie produktów. Zajmuje się opracowywaniem i koordynacją całej strategii, krótko- i długoterminowej, rozwojem produktów, m.in. przygotowywaniem rekomendacji dla klientów czy planów promocyjnych, a także rozdzielaniem obowiązków pomiędzy podległych pracowników, np. brand managerów. N...
Czytaj więcej...
Content Manager
Content manager jest osobą zaangażowaną w opracowywanie i przygotowywanie zawartości witryny internetowej począwszy od warstwy tekstowej, poprzez grafikę i zdjęcia, na rozkładzie podstron skończywszy. Osoba zatrudniona na tym stanowisku współpracuje ściśle z pozostałymi podmiotami uczestniczącymi w tworzeniu strony www; copywriterami, grafikami, webmasterami, etc. Content manager jest odpowiedzialny za finalną zawartość witryny, jej do...
Czytaj więcej...
Coolhunter
Coolhunter jest osobą badającą nastroje społeczne w odniesieniu do konkretnego produktu. Działa na zasadach podobnych do tak zwanego tajemniczego klienta – zbiera informacje w ukryciu, pozostając osobą anonimową. Coolhunter pracuje na zlecenie danej firmy, produkującej, lub dystrybuującej produkt i chcącej poznać zdanie klientów w najbardziej naturalny sposób, jego popularność wśród zwykłych ludzi, w zwykłym otocz...
Czytaj więcej...
Copywriter
Copywriter to osoba zajmująca się pisaniem tekstów wykorzystywanych w reklamach prasowych, radiowych, telewizyjnych oraz w ulotkach, broszurach itp. Copywriter współtworzy reklamę razem z dyrektorem kreatywnym, grafikiem, innymi członkami zespołu kreatywnego. WYMAGANIA Zawód copywritera łączy w sobie umiejętności artystyczne, językowe, wiedzę psychologiczną i socjologicz...
Czytaj więcej...