Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Motoryzacja
Kierownik Warsztatu Mechanicznego

Lista stanowisk - Kierownik Warsztatu Mechanicznego

Polecane oferty - Motoryzacja

  • Koordynator Serwisu

    CROVORG Material Handling Group   Nadarzyn, Wolica    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Koordynacja pracy działu serwisu wózków widłowych, Zarządzanie zespołem pracowników, Dbałość o właściwą komunikację, motywowanie do osiągania wyznaczonych celów, rozwiązywanie sytuacji trudnych, Dbałość o przestrzeganie procedur i standardów panujących w firmie, Budowanie i...
  • Koordynator Serwisu

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Szczecin, Ul. Przyszłości 13    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie całością procesu zleceń – oferty, obsługa klienta, obsługa zamówień; Koordynacja pracy zespołu Mechaników; Współpraca serwisowa z innym działami firmy: maszyny nowe i używane, wynajem; Dbałość o najwyższą jakość świadczonych usług serwisowych;

Kierownik Warsztatu Mechanicznego

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik warsztatu mechanicznego zajmuje się koordynowaniem i nadzorowaniem prac, prowadzonych na terenie warsztatu mechanicznego. Kierownik organizuje i kontroluje prace podległego personelu pracowników warsztatu, a także opracowuje wewnętrzne normy i procedury, mające nie tylko zmaksymalizować wydajność, prowadzonych w obrębie warsztatu działań, lecz także zapewnić bezpieczeństwo wszystkich pracownikom, zaangażowanym w jego bieżące funkcjonowanie. Osoba obsadzona na tym stanowisku ponosi odpowiedzialność za terminowe przeprowadzanie badań technicznych sprzętu, wykorzystywanego na terenie warsztatu, jego okresowe naprawy i przechowywanie dokumentacji technicznej tychże urządzeń.


WYMAGANIA

Najczęściej spotykane wymagania, stawiane przed osobami, aplikującymi na stanowisko kierownika warsztatu mechanicznego, to przede wszystkim konieczność posiadania średniego lub wyższego wykształcenia technicznego oraz wieloletniego doświadczenia, zdobytego na stanowisku, związanym z organizacją pracy warsztatu mechanicznego. Osoby zainteresowane pracą w tym charakterze, muszą legitymować się dogłębną wiedzą techniczną z zakresu prowadzonej przez warsztat działalności i znajomością maszyn, wykorzystywanych na jego terenie. Kierowniczy charakter stanowiska wymusza konieczność posiadania zdolności zarządzania kapitałem ludzkim, organizacji pracy własnej i podległych pracowników. Obsługa komputera na poziomie co najmniej podstawowym jest także wymagana, ze względu na obowiązki związane z przygotowywaniem dokumentacji.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy kierownika jest przede wszystkim obszar warsztatu mechanicznego, którym zarządza. W godzinach urzędowania, kierownik nadzoruje bieżące prace personelu, a także kontaktuje się z klientami warsztatu i sporządza niezbędną do jego funkcjonowania dokumentację.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia na tym stanowisku stwarzają oczywiście warsztaty mechaniczne.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku rozpoczynają się od kwoty 3500 złotych brutto miesięcznie i mogą wzrastać w zależności od wielkości warsztatu i stażu pracownika.

Praca Kierownik Warsztatu Mechanicznego
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

 Kto pracuje w święta? Katalog prac dozwolonych w święta

Kto pracuje w święta? Katalog prac dozwolonych w święta

Wielkanoc tuż tuż i i większość z nas powoli przygotowuje się do świętowania: planujemy urlopy, świąteczne menu, wyjazdy. Jednak święta nie dla wszystkich oznaczają wolne od pracy i możliwość wypoczynku. Zobacz, kto pracuje w Wielkanoc i na jaką rekompensatę może liczyć ze strony pracodawcy. Wyjaśniamy także, czy można odmówić pracy w święta bez konsekwencji dyscyplinarnych.

Wielkanocne „jajeczko” w pracy zdalnej

Wielkanocne „jajeczko” w pracy zdalnej

Do Wielkanocy przygotowujemy się nie tylko w domach, ale i w miejscu pracy. Czy spotkanie okolicznościowe z pracownikami to dobry pomysł? Jak świętować razem z zespołem, który pracuje zdalnie? Wystarczy e-mail z życzeniami, czy może warto zadbać o drobne upominki dla kadry? Oto krótki przewodnik po obchodach Wielkanocy w firmie.

Dress code w pracy, czyli pracownik odpowiednio ubrany

Dress code w pracy, czyli pracownik odpowiednio ubrany

Jak ubrać się na rozmowę kwalifikacyjną, jak do biura, a jak na spotkanie z kluczowym klientem? Czy tzw. Casual Friday zwalnia z obowiązkowej koszuli? Czym się różni styl black tie od white tie? Stylistka Dorota Leszek wyjaśnia, czym jest dress code, jak go stosować oraz dlaczego ubieranie się odpowiednio do sytuacji jest tak ważne dla naszej samooceny.

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Społeczność internetowa wokół marki własnej – jak stworzyć? Porady, najczęstsze błędy

Społeczność internetowa wokół marki własnej – jak stworzyć? Porady, najczęstsze błędy

Rozwijanie społeczności online to nie tylko strategia marketingowa, ale również sztuka zrozumienia i współpracy z ludźmi – podkreśla Ola Gościniak, ekspertka ds. rozwijania biznesu online. W tym obszernym poradniku wskazuje najczęściej popełniane błędy w tworzeniu społeczności, a także wyjaśnia, jak uniknąć pułapek oraz co każdy właściciel marki powinien wiedzieć o swojej grupie docelowej.