Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Sprzedaż / Obsługa klienta
Kierownik Sprzedaży Terytorialnej

Lista stanowisk - Kierownik Sprzedaży Terytorialnej

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie i rozwój zespołu przedstawicieli handlowych; Realizacja celów sprzedażowych w podległym regionie; Wdrażanie i kontrolowanie standardów sprzedaży i obsługi klienta; Analiza wyników sprzedaży i podejmowanie działań korygujących; Tworzenie strategii rozwoju...
  • Business Development Manager (rozwój placówek medycznych)

    WBS Sp. z o.o.   Szczecin    praca zdalna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Opis stanowiska pracy / zadania: Pozyskiwanie lekarzy różnych specjalizacji oraz współpraca z nimi (zorientowanie na wynik sprzedażowy placówki). Zwiększanie i utrzymywanie liczby pacjentów. Ścisła współpraca z Prezesem oraz marketingiem. Współpraca z działem operacyjnym, obsługą...

Kierownik Sprzedaży Terytorialnej

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik Sprzedaży Terytorialnej to osoba, która zarządza zespołem sprzedaży i prowadzi politykę handlową firmy na określonym terenie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: nadzór nad pracą podległego personelu, realizacja celów biznesowych firmy w zakresie budowania struktur sprzedaży na podległym terenie (obszar 1-3 województw), promocja produktów, obsługa kluczowych klientów na podległym obszarze, analiza raportów i prognoz dotyczących rynku, nadzór nad prawidłowością zawieranych umów oraz sporządzanie raportów.


WYMAGANIA

Kierownik Sprzedaży Terytorialnej musi mieć wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne, a także znać w stopniu dobrym język angielski i obsługę komputera oraz posiadać prawo jazdy kategorii B. Ważną kwestią jest też kilkuletnie doświadczenie handlowe i znajomość technik sprzedaży (usługi, produkty, B2B) . Mile widziana znajomość polskich standardów rachunkowości i umiejętność kierowania kapitałem ludzkim. Osoba na tym stanowisku powinna także cechować się, m.in.: zdolnościami przywódczymi, negocjacyjnymi, dużą komunikatywnością, samodzielnością i zaangażowaniem w wykonywane obowiązki, a także dokładnością, kreatywnym rozwiązywaniem problemów, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników oraz odpornością na stres.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania z kontrahentami. Jest to stanowisko samodzielne, pod nadzorem. Praca ta wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Istnieje możliwość podnoszenia kwalifikacji (szkolenia) oraz awansu. Pracownik ten powinien śledzić wskaźniki ekonomiczne i trendy.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kierownik Sprzedaży Terytorialnej może być zatrudniony, np.: w branży FMCG, finansowej, It, spożywczej, budowlanej, sanitarnej, kosmetycznej, chemicznej, farmaceutycznej, motoryzacyjnej.


ZAROBKI

Pensja kierownika sprzedaży terytorialnej kształtuje się od 3,500 zł - 10 tys. zł i wyżej + premia zależna od wyników sprzedażowych i pracy zespołu. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, szkolenia.

Praca Kierownik Sprzedaży Terytorialnej
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?