Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Sprzedaż / Obsługa klienta
Kierownik Sprzedaży Terytorialnej

Lista stanowisk - Kierownik Sprzedaży Terytorialnej

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Polboto Agrihandler Sp. z o.o.
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie planów realizacji sprzedaży w regionie w oparciu o przyjęte cele sprzedażowe przez Spółkę. Wyznaczanie celów sprzedażowych dla poszczególnych handlowców zespołu; Monitorowanie wyników sprzedaży handlowców (CRM) i zarządzanie efektywną pracą zespołu...
  • Regionalny Kierownik Sprzedaży ds. renowacji i inwestycji

    SEMPRE Farby Sp. z o.o.   Gorzów Wielkopolski, województwo lub okolice    praca mobilna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: odpowiedzialność za realizację wyznaczonych planów sprzedażowych oraz marketingowych; przygotowanie ofert i dostarczenie klientowi wymaganych dokumentów oraz materiałów technicznych; pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie współpracy z dotychczasowymi klientami;...

Kierownik Sprzedaży Terytorialnej

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik Sprzedaży Terytorialnej to osoba, która zarządza zespołem sprzedaży i prowadzi politykę handlową firmy na określonym terenie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: nadzór nad pracą podległego personelu, realizacja celów biznesowych firmy w zakresie budowania struktur sprzedaży na podległym terenie (obszar 1-3 województw), promocja produktów, obsługa kluczowych klientów na podległym obszarze, analiza raportów i prognoz dotyczących rynku, nadzór nad prawidłowością zawieranych umów oraz sporządzanie raportów.


WYMAGANIA

Kierownik Sprzedaży Terytorialnej musi mieć wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne, a także znać w stopniu dobrym język angielski i obsługę komputera oraz posiadać prawo jazdy kategorii B. Ważną kwestią jest też kilkuletnie doświadczenie handlowe i znajomość technik sprzedaży (usługi, produkty, B2B) . Mile widziana znajomość polskich standardów rachunkowości i umiejętność kierowania kapitałem ludzkim. Osoba na tym stanowisku powinna także cechować się, m.in.: zdolnościami przywódczymi, negocjacyjnymi, dużą komunikatywnością, samodzielnością i zaangażowaniem w wykonywane obowiązki, a także dokładnością, kreatywnym rozwiązywaniem problemów, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników oraz odpornością na stres.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania z kontrahentami. Jest to stanowisko samodzielne, pod nadzorem. Praca ta wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Istnieje możliwość podnoszenia kwalifikacji (szkolenia) oraz awansu. Pracownik ten powinien śledzić wskaźniki ekonomiczne i trendy.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kierownik Sprzedaży Terytorialnej może być zatrudniony, np.: w branży FMCG, finansowej, It, spożywczej, budowlanej, sanitarnej, kosmetycznej, chemicznej, farmaceutycznej, motoryzacyjnej.


ZAROBKI

Pensja kierownika sprzedaży terytorialnej kształtuje się od 3,500 zł - 10 tys. zł i wyżej + premia zależna od wyników sprzedażowych i pracy zespołu. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, szkolenia.

Praca Kierownik Sprzedaży Terytorialnej
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Regionalny Kierownik Sprzedaży ds. Inwestycji i Renowacji

    SEMPRE Farby Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca mobilna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: odpowiedzialność za realizację wyznaczonych planów sprzedażowych oraz marketingowych; przygotowanie ofert i dostarczenie klientowi wymaganych dokumentów oraz materiałów technicznych; pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie współpracy z dotychczasowymi klientami;...

Najnowsze artykuły

 Kto pracuje w święta? Katalog prac dozwolonych w święta

Kto pracuje w święta? Katalog prac dozwolonych w święta

Wielkanoc tuż tuż i i większość z nas powoli przygotowuje się do świętowania: planujemy urlopy, świąteczne menu, wyjazdy. Jednak święta nie dla wszystkich oznaczają wolne od pracy i możliwość wypoczynku. Zobacz, kto pracuje w Wielkanoc i na jaką rekompensatę może liczyć ze strony pracodawcy. Wyjaśniamy także, czy można odmówić pracy w święta bez konsekwencji dyscyplinarnych.

Wielkanocne „jajeczko” w pracy zdalnej

Wielkanocne „jajeczko” w pracy zdalnej

Do Wielkanocy przygotowujemy się nie tylko w domach, ale i w miejscu pracy. Czy spotkanie okolicznościowe z pracownikami to dobry pomysł? Jak świętować razem z zespołem, który pracuje zdalnie? Wystarczy e-mail z życzeniami, czy może warto zadbać o drobne upominki dla kadry? Oto krótki przewodnik po obchodach Wielkanocy w firmie.

Dress code w pracy, czyli pracownik odpowiednio ubrany

Dress code w pracy, czyli pracownik odpowiednio ubrany

Jak ubrać się na rozmowę kwalifikacyjną, jak do biura, a jak na spotkanie z kluczowym klientem? Czy tzw. Casual Friday zwalnia z obowiązkowej koszuli? Czym się różni styl black tie od white tie? Stylistka Dorota Leszek wyjaśnia, czym jest dress code, jak go stosować oraz dlaczego ubieranie się odpowiednio do sytuacji jest tak ważne dla naszej samooceny.

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Społeczność internetowa wokół marki własnej – jak stworzyć? Porady, najczęstsze błędy

Społeczność internetowa wokół marki własnej – jak stworzyć? Porady, najczęstsze błędy

Rozwijanie społeczności online to nie tylko strategia marketingowa, ale również sztuka zrozumienia i współpracy z ludźmi – podkreśla Ola Gościniak, ekspertka ds. rozwijania biznesu online. W tym obszernym poradniku wskazuje najczęściej popełniane błędy w tworzeniu społeczności, a także wyjaśnia, jak uniknąć pułapek oraz co każdy właściciel marki powinien wiedzieć o swojej grupie docelowej.