NEWEST JOBS - Doradca Klienta (bankowość)

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Doradca klienta, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za bezpośrednią obsługę klientów banku lub instytucji finansowej, mającą na celu dobór oferty dopasowanej do potrzeb danego odbiorcy. W zależności od specjalizacji danego stanowiska, doradca może przyjmować klientów indywidualnych lub korporacyjnych, w każdym jednak przypadku przedstawia im kompleksowe zestawienie produktów oferowanych przez bank, udziela wszelkich informacji na ich temat, doradza rozwiązania w jego przekonaniu najlepsze dla klienta, a przy tym możliwie korzystne dla jednostki którą reprezentuje.


WYMAGANIA

Pierwszym i najważniejszym wymogiem, stawianym zwykle przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze doradcy klienta w bankowości jest konieczność posiadania wyższego wykształcenia ekonomicznego, pozyskanego w ramach kierunku finanse i rachunkowość, lub podobnego. Potencjalni pracodawcy zwracają także szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenie zawodowe kandydatów, zdobyte na stanowisku związanym z bezpośrednią obsługą klientów indywidualnych lub korporacyjnych. Niezbędna okaże się wysoka kultura osobista, zdolności numeryczne i analityczne, znajomość obsługi komputera wraz z oprogramowaniem biurowym, etc.


WARUNKI PRACY

Praca doradcy polega na bezpośredniej pracy z klientem indywidualnym lub korporacyjnym, udzielaniu szczegółowych informacji i porad biznesowych w zakresie doboru odpowiednich produktów.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia na stanowisku doradcy klienta stwarzają liczne banki, instytucje finansowe, etc.


ZAROBKI

Średnie zarobki doradców klienta w sektorze bankowości wynoszą 2000 złotych netto miesięcznie.

NEWEST JOBS - Doradca Klienta (bankowość)

see more jobs for Doradca Klienta (bankowość)