Lista stanowisk - Account Manager

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Doradca Klienta / Menedżer z znajomością niemieckiego

    BEAUTY2030 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent / praktykant/stażysta  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Wielka międzynarodowa firma House of Hair zaprasza Cię do spróbowania swoich sił na stanowisku menedżera na Niemcy (praca w komfortowym biurze w Warszawie) z możliwością promowania na stanowisko wiodącego menedżera. Obowiązki obejmują: wsparcie i pomoc Niemieckim klientkom, które...
  • Key Account Manager w Zespole Handlowym Public

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiedzialny/a za cały proces sprzedaży do kluczowych klientów z obszaru Administracji Publicznej; Codziennym wyzwaniem będzie sprzedaż pełnego portfolio usług Benefit Systems: Karty MultiSport, Kafeterii MyBenefit oraz Karty MultiLife;...

Account Manager

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Account manager (ang. account - konto) - zawód ten narodził się w branży reklamowej, a następnie został wprowadzony do innych branż. Mówiąc dosłownie, account manager to specjalista ds. sprzedaży, czyli osoba, która sprawuje ”opiekę nad klientem”. Account manager to jedno z niższych stanowisk kierowniczych w usługach i handlu. Account manager ma pod sobą zespół account executive. Osoba na tym stanowisku odpowiada za utrzymywanie długoterminowych kontaktów z klientami firmy, realizuje plany sprzedażowe, przygotowuje oferty handlowe, pozyskuje i obsługuje wybraną grupę kluczowych klientów oraz tworzy niestandardowe produkty reklamowe i akcje promocyjne. Dobry account manager to osoba, która wyszuka klienta, określi jego oczekiwania i zaoferuje odpowiednią ofertę tak, aby klient zdecydował się na współpracę.


WYMAGANIA

Account manager powinien mieć wykształcenie wyższe lub licencjat z ekonomii, marketingu lub reklamy oraz posiadać prawo jazdy kategorii B. Osoba taka musi dobrze znać język angielski. Bardzo istotne w tej pracy jest też dwu- lub trzyletnie doświadczenie w zakresie przeprowadzania kampanii reklamowych, organizacji imprez promocyjnych, a także doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą. Account powinien posiadać wiedzę z branży: telekomunikacyjnej, IT oraz finansowej. Poza tym osoba taka powinna cechować się zdolnościami przywódczymi, doskonałą umiejętnością prowadzenia trudnych negocjacji, budowaniem dobrych i długotrwałych relacji z klientami, wysoką kreatywnością i łatwością w nawiązywaniu kontaktów oraz dobrą organizacją pracy. A także posiadać wysoką odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania, negocjacje. Account manager przejmuje ofertę od klienta i udaje się z nią w teren, wcześniej ustalając terminy spotkań.. Pracę tę wykonują zazwyczaj ludzie młodzi, najczęściej zaraz po studiach. Średnia wieku kandydatów to 26 lat. Praca accounta wiąże się z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi i wysoką odpornością na stres. Osoby na tym stanowisku są bardzo mobilne, dlatego też często zmieniają miejsce pracy


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Aaccount manager może zostać zatrudniony we wszystkich firmach, gdzie promuje się i sprzedaje towary klientom indywidualnym i hurtowym czyli marketing, reklama, PR.


ZAROBKI

Wynagrodzenie aaccounta zależy w dużej mierze od wyników pracy i zadowolenia klientów. Pensja miesięczna może wynosić od 2200 złotych do 7 tys. zł. Na wyższą pensję może liczyć strategic director - średnie wynagrodzenie na tym stanowisku wynosi od 7 tys. do 18 777 zł. Poza tym account manager może liczyć na premie. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, prywatna opieka medyczna, szkolenia.

Praca Account Manager
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • ERGOS sp. z o.o.
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 50 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Rozmowa rekrutacyjna odbędzie się w siedzibie firmy w Brodnicy Twój zakres obowiązków Profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Podpisywanie umów z klientami; Raportowanie działań i wyników; Budowanie pozytywnych relacji z klientami;...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Obsługi Firm

    T-Mobile Polska S.A.   Kraków, Galeria Krakowska    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Realizacja procesów i podejmowanie działań sprzedażowych, w tym aktywne pozyskiwanie oraz utrzymanie klientów biznesowych. Obsługa Klientów biznesowych zgodnie z obowiązującymi standardami oraz procesami. Udział w projektach dotyczących procesów...
  • Stacjonarny Handlowiec wyrobami stalowymi

    P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klientów biznesowych i indywidualnych, nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałej współpracy z nowymi kontrahentami, aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż, monitorowanie rynku.
  • Key Account Manager (k/m)

    Emitel S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: aktywne zdobywanie nowych klientów usług telekomunikacyjnych; utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji z powierzonym portfelem klientów oraz budowanie własnej bazy klientów; realizacja założonych planów sprzedaży na wskazanym rynku; identyfikacja potrzeb...
  • Specjalista / Inżynier ds. sprzedaży – branża przemysłowa / automotive

    ECOL Sp. z o.o.   Rybnik    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Dołączając do zespołu będziesz odpowiedzialny za: sprzedaż usług związanych z Utrzymaniem Ruchu/Serwisu Smarowniczego; wyjazdy handlowe oraz wizje lokalne, prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi, prezentacja oferty produktowej oraz przygotowywanie ofert dla klientów,...
  • Account Manager

    Portal Praca.pl   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    NAJWAŻNIEJSZE ZADANIA: Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie aktywności w oparciu o segmentację klientów; Pozyskiwanie nowych klientów, badanie potrzeb i proponowanie rozwiązań; Przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji; Ustalanie warunków współpracy, zawieranie umów i...
  • Doradca Techniczno-Handlowy

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Czeladź    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie oraz pozyskiwanie nowych klientów; Utrzymywanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientami; Doradztwo techniczne i analiza potrzeb wynajmowych klientów; Obsługa klienta w zakresie wynajmu oraz związanych z tym czynności dodatkowych (zgłaszanie...
  • GX SOLUTIONS POLSKA, Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid / senior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Czego od Ciebie oczekujemy pozyskiwanie nowych klientów i budowanie mocnych relacji handlowych; dbać o powierzone portfolio klientów; prowadzenie administracji handlowej oraz raportingu, podstawowa znajomość Office 365; chęć pracy nad sobą i dalszego rozwoju osobistego; proaktywne...

Najnowsze artykuły

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

W 2024 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące ESG, które objęły duże firmy spełniające określone warunki. Od 2025 r. grono podmiotów zobowiązanych do tworzenia raportów ESG ma się powiększyć o kolejną grupę. Tymczasem badania pokazują, że 2/3 Polaków nie wie, co oznacza skrót ESG, nie mówiąc o wdrażaniu jego zasad do biznesu. Wyjaśniamy, na czym polega raportowanie ESG oraz kogo dotyczy.

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Zdarza się, że szef wywiera na pracowników presję, by w czasie pracy stale mieli przyklejony do twarzy uśmiech. – Niektórzy wręcz zakazują używania wyrazu „problem” i każą zastąpić je „wyzwaniem” – wskazuje socjolog Anna D. Nowicka. Czy pozytywne nastawienie może być destrukcyjne? Kiedy zaczynamy oszukiwać samych siebie? Oto co trzeba wiedzieć o toksycznej pozytywności i jej konsekwencjach.

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV

CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV

Mechanik to jeden z zawodów deficytowych w Polsce. Szanse na pracę są spore, niemniej żeby ją zdobyć, szczególnie w renomowanych salonach naprawy pojazdów czy w międzynarodowych firmach motoryzacyjnych, zwykle potrzebne jest dobre CV. Wyjaśniamy, jak krok po kroku napisać CV w zawodzie mechanika, jakie uwzględnić w dokumencie umiejętności oraz w jaki sposób opisać doświadczenie zawodowe.

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Nie muszę nikomu udowadniać swoich umiejętności i przekonywać, że wiele mogę, mimo iż nie widzę – mówi Krystyna Włodarek, działaczka społeczna, która w 2018 r. straciła wzrok. Specjalistka ds. dostępności Barbara Filipowska, osoba niewidoma, dodaje, że jednak często natrafiała na „mur” w kontaktach z rekruterami. Oto co pilnie trzeba zmienić w kontekście pracy osób z dysfunkcją wzroku.

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"

Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!