Lista stanowisk - Area Manager

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Regionalny Kierownik Sprzedaży

    Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" Sp. z o.o.   Śląsk    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator / dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Opis stanowiska: Bezpośrednie, skuteczne zarządzanie strukturą sieci szkół w regionie Śląskim Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe i jakościowe, w tym zwiększające przychody i optymalizujące koszty; Poszukiwanie lokali do prowadzenia bieżącej działalności szkół, dbanie o...
  • KRKA Polska Sp. z o.o.
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    CEL PRACY efektywne zarządzanie podległym zespołem przedstawicieli farmaceutycznych w terenie (województwa: wielkopolskie, lubuskie, mazowieckie, łódzkie, kujawsko-pomorskie, pomorskie, dolnośląskie, zachodniopomorskie) realizacja planów sprzedażowych zgodnych ze strategią firmy; wsparcie...

Area Manager

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Area Manager to tzw. kierownik sprzedaży. Ogólnie ujmując jest to specjalista odpowiedzialny za dostawy, promocję i sprzedaż na określonym terenie. Do kluczowych zadań pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: odpowiedzialność za planowanie i realizację strategii firmy w podległym regionie, odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych, kontrola budżetu i kosztów, bieżące wizyty w terenie, wybór i zarządzanie asortymentem, monitorowanie nowych produktów i rozwiązań w branży, współpraca z klientami biznesowymi i aktywne pozyskiwanie nowych klientów, nadzór nad podległą kadrą pracowniczą, raportowanie wyników oraz planowanie i koordynacja reklamy/marketingu w regionie.


WYMAGANIA

Area Manager powinien mieć wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe - ekonomia, bankowość. Ważną kwestią jest też doświadczenie w marketingu i sprzedaży - B2B oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem. Osoba na tym stanowisku musi znać bardzo dobrze język angielski i mieć wiedzę w obsłudze komputera pakiet MS Office, a także prawo jazdy kategorii B. Poza tym Area Manager powinien cechować się, m.in.: innowacyjnością - zdolnością do identyfikowania i wdrażania nowych możliwości biznesowych, analitycznym myśleniem i umiejętnością wyciągania wniosków, dużą samodzielnością oraz wysoką kulturą osobistą i lojalnością wobec firmy, a także komunikatywnością, systematycznością, zaangażowaniem i umiejętnością organizowania pracy własnej i podwładnych.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania, negocjacje. Praca ta wiąże się z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi. Pracownik ma możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych. Stanowisko kierownicze i związana z nim odpowiedzialność sprawiają, że konieczna jest odporność na stres.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Miejscem pracy Area Manager może być, np.: sektor branży medycznej, spożywczej, samochodowej, mechanicznej, finansowej, telekomunikacyjnej, IT, sprzedaż i handel, dystrybucja oraz koncerny FMCG.


ZAROBKI

Gratyfikacja pracownika na tym stanowisku kształtuje się w granicach od 3,500 zł – 12 tys. zł i wyżej + premia (prowizja). Wśród innych dodatków są, m.in.: laptop, telefon komórkowy, szkolenia, samochód, pakiet socjalny, ubezpieczenie.

Praca Area Manager
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Drozapol Profil SA
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    budowanie i utrzymanie efektywnych relacji z klientami na podległym terenie; tworzenie nowych szans biznesowych realizując sprawdzone procesy pozyskiwania klientów; prowadzenie rozmów na szerokim szczeblu na temat działalności klienta oraz jego problemów i kierunku rozwoju; przygotowywanie...
  • Formanway
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania: Aktywna sprzedaż produktów premium firmy (zarówno nowych urządzeń jak i umów serwisowych) na powierzonym terenie (ustalonym w zależności od miejsca zamieszkania) Identyfikowanie możliwości sprzedażowych, przygotowanie ofert handlowych, prezentowanie ich Klientom oraz prowadzenie...
  • WBS Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska pracy / zadania: Podtrzymywanie oraz pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych z klientami na obszarze wybranych województw: Małopolskie / Śląskie / Dolnośląskie (sprzedaż urządzeń laboratoryjnych). Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji. Realizacja...
  • Minit Polska Sp. z o.o.
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    OPIS STANOWISKA: nadzór nad działalnością podległych sklepów i pracowników; przygotowywanie grafików i kontrola czasu pracy; kontrola zamówień i inwentaryzacji wykonanych przez sklepy; realizowanie założonych planów sprzedaży; kontrola stanu maszyn i wyposażenia sklepów; kontrola...
  • Regionalny Dyrektor Sprzedaży

    Timac Agro Polska Sp. z o.o.   Olsztyn    praca mobilna
    menedżer / dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Budowanie i zarządzanie zespołem Doradców Techniczno-Handlowych w sposób indywidualny, przy wykorzystaniu dedykowanych narzędzi wspierających ten proces, Dbanie o rozwój regionu, m.in. poprzez organizację szkoleń, konferencji czy spotkań polowych dla...

Najnowsze artykuły

Różowe kołnierzyki pod lupą. Czy to najniżej płatne zawody na rynku pracy?

Różowe kołnierzyki pod lupą. Czy to najniżej płatne zawody na rynku pracy?

– Choć stanowiska „różowych kołnierzyków” przy rosnącej automatyzacji, robotyzacji i AI dają nam największą pewność zatrudnienia, to skutki lockdownów, recesji i inflacji powodują, że jednocześnie „różowe kołnierzyki” czują się niepewnie na rynku pracy – zauważa socjolożka Anna D. Nowicka. Wyjaśniamy, które stanowiska zaliczamy do tzw. pink collars i jakie są perspektywy dla tych zawodów.

Czterodniowy tydzień pracy – czy warto go wprowadzić w Polsce?

Czterodniowy tydzień pracy – czy warto go wprowadzić w Polsce?

Wiele wskazuje na to, że kwestia skrócenia czasu pracy w Polsce to już nie pytanie, czy to zrobić, ale kiedy zmiany zostaną wprowadzone do Kodeku pracy. Najnowsze badanie firmy ClickMeeting pokazuje, że 68% z nas uważa, że lepiej byłoby skrócić tydzień pracy do 4 dni niż pracować od poniedziałku do piątku po 6,4 godz. dziennie. Jak w praktyce mógłby wyglądać 4-dniowy system czasu pracy?

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

W 2024 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące ESG, które objęły duże firmy spełniające określone warunki. Od 2025 r. grono podmiotów zobowiązanych do tworzenia raportów ESG ma się powiększyć o kolejną grupę. Tymczasem badania pokazują, że 2/3 Polaków nie wie, co oznacza skrót ESG, nie mówiąc o wdrażaniu jego zasad do biznesu. Wyjaśniamy, na czym polega raportowanie ESG oraz kogo dotyczy.

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Zdarza się, że szef wywiera na pracowników presję, by w czasie pracy stale mieli przyklejony do twarzy uśmiech. – Niektórzy wręcz zakazują używania wyrazu „problem” i każą zastąpić je „wyzwaniem” – wskazuje socjolog Anna D. Nowicka. Czy pozytywne nastawienie może być destrukcyjne? Kiedy zaczynamy oszukiwać samych siebie? Oto co trzeba wiedzieć o toksycznej pozytywności i jej konsekwencjach.

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV

CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV

Mechanik to jeden z zawodów deficytowych w Polsce. Szanse na pracę są spore, niemniej żeby ją zdobyć, szczególnie w renomowanych salonach naprawy pojazdów czy w międzynarodowych firmach motoryzacyjnych, zwykle potrzebne jest dobre CV. Wyjaśniamy, jak krok po kroku napisać CV w zawodzie mechanika, jakie uwzględnić w dokumencie umiejętności oraz w jaki sposób opisać doświadczenie zawodowe.