Lista stanowisk - Kierownik ds. Obsługi Klienta

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Kierownik Punktu Sprzedaży Plusa i Polsat BOX

    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   4 550 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Obsługa Klientów Plusa i Polsat Box w Punkcie Sprzedaży; Koordynacja pracy zespołu oraz obsługa systemu raportowo-sprzedażowego; Wspieranie bieżących działań sprzedażowych; Bieżąca komunikacja z siecią sprzedaży i firmami współpracującymi; Obsługa mailowych skrzynek...
  • Kierownik Sprzedaży Multiagencyjnej

    GRUPA PZU   Katowice    praca hybrydowa
    menedżer / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Zarządzanie sprzedażą ubezpieczeń przez sieć współpracujących multiagentów; Rozwój sieci oraz opracowywanie planów sprzedaży dla współpracujących multiagentów; Monitorowanie wyników sprzedaży i poziomu szkodowości; Bezpośredni kontakt z siecią multiagencyjną – wizyty w...

Kierownik ds. Obsługi Klienta

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, analiza wyników, dbanie o rozwój produktu (budowanie relacji z klientami, pozyskiwanie klientów), a także jest odpowiedzialny za wypełnianie postanowień kontraktowych, kieruje podległym zespołem (koordynacja, motywowanie, szkolenie), współpracuje z innymi działami firmy, np. marketingu i sprzedaży, raportuje, nadzoruje systemy informacji marketingowej, tj.: badanie rynku, analiza rynku, badanie satysfakcji klientów oraz jakości obsługi, itp.).


WYMAGANIA

Kierownik ds. Obsługi Klienta powinien mieć wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, marketingowe, handlowe), a także specjalistyczne kursy z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta oraz znać w stopniu bardzo dobrym język angielski i obsługę komputera. Mile widziane kilkuletnie doświadczenie w dziale obsługi klienta lub w dziale sprzedaży oraz doświadczenie w kierowaniu zespołem. Poza tym, wymagana jest też bardzo dobra znajomość technik sprzedaży i negocjacji, umiejętność prezentacji, analizy oraz zarządzania procesami. Pracownik ten powinien cechować się również: zdolnościami przywódczymi, negocjacyjnymi, komunikatywnością, odpowiedzialnością, umiejętność pracy w stresie oraz radzenia sobie z "trudnymi klientami", a także zdolnościami analitycznymi, planistycznymi oraz inicjatywą i konsekwencją w planowaniu i osiąganiu celów, samodzielnością, otwartością, dynamizmem, umiejętnością działania pod presją czasu, i rozwiązywania problemów.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro firmy oraz praca w terenie, czyli spotkania z kontrahentami/klientami. Jest to praca umysłowa, stanowisko samodzielne pod nadzorem. Czas pracy zazwyczaj ośmiogodzinny. Kierownik ds. Obsługi Klienta ma duży kontakt z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Średni wiek osób na tym stanowisku to 27-35 lata. Pracownik ma możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności (szkolenia, konferencje, itd.) oraz awansu, np. dyrektora administracyjnego, dyrektora ds. obsługi klienta lub dyrektora ds. zarządzania relacjami z klientem.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kierownik ds. Obsługi Klienta może pracować w branży, np: FMCG, usługi bankowe, finansowe i ubezpieczenia, Call Center, sprzedaż.


ZAROBKI

Wynagrodzenie kierownika ds. obsługi klienta zależy od wielkości i specyfiki firmy. Pensja kształtuje się średnio od 3,500 - 15 tys. zł i wyżej. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, szkolenia.

Praca Kierownik ds. Obsługi Klienta
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Key Account Manager for D, A, CH and CEE (m/f/d)

    DOLLE sp. z o.o.   Bielsko-Biała    praca mobilna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Area of operation: Central and Eastern Europe Your tasks at a glance: Control and management of the assigned accounts; Realization of the sales plan for your accounts in terms of sales and earnings; Customer loyalty and relationship management to ensure a strategic partnership and continuous account...
  • Regionalny Koordynator ds. Dostawców Usług Medycznych

    Medicover sp. z o.o.   Opole    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twoje zadania: Budowanie sieci zewnętrznych dostawców usług medycznych. Odpowiedzialność za zakres i warunki współpracy z tymi dostawcami na obszarze przydzielonego jednego województwa (opolskie/śląskie​/podkarpackie/małopolskie)​ Skuteczne pozyskiwanie nowych dostawców, jak...
  • Dyrektor oddziału sprzedaży

    ManpowerGroup   Katowice    praca stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    12 godz.
    Zadania: Prowadzenie działań handlowych na terenie południowej Polski; Kierowanie procesem sprzedaży; Pozyskiwanie klientów; Przygotowywanie ofert z zespołem inżynierów wsparcia; Negocjacje handlowe z klientami; Tworzenie ofert handlowych; Zarządzanie zespołem oddziału (11 osób) Nadzór...
  • Export Manager

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację założonych planów sprzedażowych na powierzonym rynku eksportowym; poszukiwanie i nawiązanie kontaktów z potencjalnymi klientami; przygotowywanie, negocjowanie, podpisywanie i realizacja umów handlowych zgodnie z zatwierdzonym budżetem i polityką...
  • Rotenso - Grupa Thermosilesia
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: budowanie, rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych na podległym terenie; budowanie pozytywnego wizerunku firmy; obsługa stałych, aktywnych klientów jak również pozyskiwanie nowych – firmy instalacyjne; realizację planów sprzedażowych...
  • Stare na Nowo Sp. z o.o.
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Manager / Managerka Sprzedaży Eksportowej

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: zarządzanie powierzonym rynkiem sprzedaży eksportowej i/lub kluczowymi klientami globalnymi – promowanie i sprzedaż pełnej gamy rozwiązań Nowego Stylu; docieranie do nowych potencjalnych klientów oraz rozwijanie relacji z obecnymi - delegacje zagraniczne, targi;...
  • MyMurapol Spółka z o.o.
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: zarządzanie i organizowanie pracy w podległym oddziale; ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych dla inwestycji w podległym regionie; współudział w opracowywaniu strategii sprzedaży w podległym regionie; koordynowanie przepływu informacji pomiędzy...

Najnowsze artykuły

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

W 2024 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące ESG, które objęły duże firmy spełniające określone warunki. Od 2025 r. grono podmiotów zobowiązanych do tworzenia raportów ESG ma się powiększyć o kolejną grupę. Tymczasem badania pokazują, że 2/3 Polaków nie wie, co oznacza skrót ESG, nie mówiąc o wdrażaniu jego zasad do biznesu. Wyjaśniamy, na czym polega raportowanie ESG oraz kogo dotyczy.

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Zdarza się, że szef wywiera na pracowników presję, by w czasie pracy stale mieli przyklejony do twarzy uśmiech. – Niektórzy wręcz zakazują używania wyrazu „problem” i każą zastąpić je „wyzwaniem” – wskazuje socjolog Anna D. Nowicka. Czy pozytywne nastawienie może być destrukcyjne? Kiedy zaczynamy oszukiwać samych siebie? Oto co trzeba wiedzieć o toksycznej pozytywności i jej konsekwencjach.

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV

CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV

Mechanik to jeden z zawodów deficytowych w Polsce. Szanse na pracę są spore, niemniej żeby ją zdobyć, szczególnie w renomowanych salonach naprawy pojazdów czy w międzynarodowych firmach motoryzacyjnych, zwykle potrzebne jest dobre CV. Wyjaśniamy, jak krok po kroku napisać CV w zawodzie mechanika, jakie uwzględnić w dokumencie umiejętności oraz w jaki sposób opisać doświadczenie zawodowe.

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Nie muszę nikomu udowadniać swoich umiejętności i przekonywać, że wiele mogę, mimo iż nie widzę – mówi Krystyna Włodarek, działaczka społeczna, która w 2018 r. straciła wzrok. Specjalistka ds. dostępności Barbara Filipowska, osoba niewidoma, dodaje, że jednak często natrafiała na „mur” w kontaktach z rekruterami. Oto co pilnie trzeba zmienić w kontekście pracy osób z dysfunkcją wzroku.

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"

Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!