25 kwietnia wypada Międzynarodowy Dzień Świadomości Zagrożenia Hałasem, święto zainicjowane przez Ligę Niedosłyszących po to, by zwrócić uwagę na towarzyszący nam w życiu codziennym hałas i jego wpływ na zdrowie. Na pogorszenie się słuchu szczególnie narażeni są ci, którzy doświadczają hałasu w pracy. Wyjaśniamy, jakie są dopuszczalne normy hałasu oraz jak się przed nim skutecznie chronić.
Lista stanowisk - Kierownik Zespołu Call Center
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Operations Manager
Unique People sp. z o.o. Katowice praca stacjonarnakierownik/koordynator / menedżer -
Sales Team Manager with Czech (m/f/d)
Competence Call Center member of TELUS International Gdańsk praca stacjonarnaspecjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
Kierownik Zespołu Call Center
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Kierownik Zespołu Call Center to osoba, która odpowiada za zapewnienie sprawnego funkcjonowania zespołów konsultantów telefonicznych. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: kierowanie zespołem konsultantów Call Center (tj. coaching, motywowanie, układanie grafików, planowanie przerw i zmian pracy), rekrutacja i szkolenie pracowników Call Center, kontrola jakości pracy konsultantów, aktualizacja skryptów, identyfikacja niezbędnych zmian na podstawie obserwacji wykorzystania skryptów przez konsultantów oraz przygotowanie raportów, rankingów, statystyk dla danych projektów.
WYMAGANIA
Kierownik Zespołu Call Center powinien mieć wykształcenie wyższe oraz znać w stopniu dobrym język angielski i obsługę komputera. Ważną kwestią jest też doświadczenie w zarządzaniu zespołem (infolinia, call center, telemarketing) oraz doświadczenie w aktualizacji skryptów rozmów telefonicznych z klientami, w oparciu o dane obserwacyjne i statystyczne, a także doświadczenie w sprzedaży usług w ruchu przychodzącym lub wychodzącym (outbond). Mile widziana jest również umiejętność planowania i zarządzania projektami sprzedażowymi (upselling), a także znajomość standardów zachowań obowiązujących w telefonicznej obsłudze klienta i znajomość technik motywowania personelu i coachingu. Pracownik ten powinien cechować się też, m.in.: zdolnościami przywódczymi, odpowiedzialnością, sumiennością, dużą komunikatywnością i samodzielnością oraz umiejętnością analitycznego myślenia, inicjatywą, dynamizmem, odpornością na stres oraz umiejętnością planowania i organizacji pracy zespołu.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest firma, biuro. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Praca samodzielna, pod nadzorem i wymaga zaangażowania od pracownika. Średni wiek osób zajmujących to stanowisko to 27- 35 lat. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego i awansu zawodowego.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Kierownik Zespołu Call Center może być zatrudniony, np.: w firmach zajmujących się obsługą klienta/Call Center/telemarketingiem/instalacja/serwis.
ZAROBKI
Wynagrodzenie kierownika zespołu call center kształtuje się w granicach od 3 tys. zł - 5 tys. zł i wyżej + system premiowy. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy.
Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Sales Team Manager with Polish (m/f/d)
Competence Call Center member of TELUS International Gdańsk, Olivia Business Centre praca stacjonarnaspecjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
Najnowsze artykuły
Ubytek słuchu – które grupy zawodowe są najbardziej narażone?
Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku
Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.
Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"
Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!
Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?
Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.
Edukator ekologiczny – nowy, przyszłościowy zawód na rynku pracy?
81% Polaków ocenia swoją postawę ekologiczną „zdecydowanie dobrze” lub „raczej dobrze” – skąd zatem śmieci w lasach, trujący dym spalanych śmieci zimą, góry marnowanej żywności trafiające do śmietników? Nasza wiedza o tym, które działania są korzystne dla planety, a które nie, bywa dużo bardziej ograniczona niż nam się wydaje. W zrozumieniu ekologii na co dzień pomaga edukator ekologiczny.
Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe
Inżynierowie wiertniczy potrzebni są na platformach wiertniczych, w kopalniach, pracowniach geotermalnych, laboratoriach badawczych czy chociażby w budownictwie. W parze z szerokimi perspektywami pracy idą bardzo wysokie zarobki. Jednocześnie praca w tym zawodzie jest odpowiedzialna i wymagająca. Chciesz podjąć takie wyzwanie? Wyjaśniamy, jak wejść na tę ścieżkę zawodową.
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?