Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej

Lista stanowisk - Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Konsultant techniczny ds. serwisu HVAC

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: obsługa telefoniczna zgłoszeń serwisowych; telefoniczna pomoc w diagnozowaniu awarii; wstępne diagnozowanie i kategoryzacja zgłoszeń; realizację zamówień na części zamienne; obieg dokumentów reklamacyjnych; utrzymywanie dobrych relacji z klientami. Aplikuj...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Sprzedaży

    4Life Direct sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 500 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków? Sprzedaż ubezpieczeń na życie i zdrowie Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Realizacja wyznaczonych wskaźników KPI Prowadzenie rozmów zgodnie z określonymi standardami w celu budowania długotrwałych relacji z Klientami Obawiasz się czy dasz...

Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej to osoba odpowiedzialna za sprzedaż i obsługę klientów drogą telefoniczną. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: telefoniczna prezentacja oraz sprzedaż usług, realizacja ustalonego planu sprzedaży, obsługa klienta, dbanie o dobry wizerunek firmy.


WYMAGANIA

Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej powinien mieć wykształcenie min. średnie oraz znać w stopniu komunikatywnym j. angielski i obsługę komputera. Poza tym mile widziane też doświadczenie w telefonicznej sprzedaży produktu/usług i w kontaktach z klientami. Ważną kwestią w tej pracy jest dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne, kreatywność, systematyczność i konsekwencja w działaniu, odporność na stres, umiejętność współpracy z innymi pracownikami oraz precyzyjne przekazywanie informacji.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro firmy. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Czas pracy 8 - godzinny lub zmianowy. Najchętniej na tym stanowisku zatrudniane są osoby młode. Istnieje możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności (szkolenia, kursy, itd.) oraz możliwość awansu. Osoba na tym stanowisku narażona jest na choroby narządu głosu i bóle kręgosłupa - praca siedząca. Przeciwwskazaniami do wykonywania tego zawodu jest wada wymowy, choroby psychiczne.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej może być zatrudniony w obszarach, np.: konsultingu HR oraz we wszystkich firmach zajmujących sprzedażą produktu/usług.


ZAROBKI

Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej zarabia średnio 1,500 zł - 4 tys. zł i wyżej + system premiowy. Wśród innych dodatków są, m.in.: laptop, telefon komórkowy, szkolenia.

Praca Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Lublin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Kraków, ul. Pawia 5    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Concentrix
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Co jeśli możesz być częścią czegoś wielkiego? Kiedy ostatnio oferta pracy skierowana do mieszkańców Lublina zaparła Ci dech w piersiach? Nie kojarzysz? Zatem daj szansę swojej karierze i dołącz do nowego zespołu tworzonego z myślą o Tobie w Concentrix Lublin! Czy jesteś...
  • Concentrix
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Sales Ads Specialist with Russian / Ukrainian / Belarusian (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Overview of tasks: Respond to customer inquiries through various communication channels including phone calls, emails; Deliver comprehensive customer sales support through the entire sales process; Create impactful online advertising strategies for maximum reach and engagement based on client’s...
  • iSzambo.pl
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Pozyskiwanie nowych partnerów / klientów. Definiowanie potrzeb zgłaszanych przez klientów i dbanie o ich satysfakcję. Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientem. Przygotowywanie ofert, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy. Bieżące monitorowanie i raportowanie...
  • T-Mobile Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Customer Support Specialist with English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.

Najnowsze artykuły

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Nie muszę nikomu udowadniać swoich umiejętności i przekonywać, że wiele mogę, mimo iż nie widzę – mówi Krystyna Włodarek, działaczka społeczna, która w 2018 r. straciła wzrok. Specjalistka ds. dostępności Barbara Filipowska, osoba niewidoma, dodaje, że jednak często natrafiała na „mur” w kontaktach z rekruterami. Oto co pilnie trzeba zmienić w kontekście pracy osób z dysfunkcją wzroku.

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"

Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.

Jakie wybrać rośliny do biura?

Jakie wybrać rośliny do biura?

Nie w każdym wnętrzu sprawdzi się ponadczasowa paprotka, nie wszędzie pasuje klasyczny fikus. W przyjaznym dla psów wnętrzu warto rozważyć palmę Areka, w biurze bez okien monsterę, a w open space choćby pachirę. Wiosna to dobry czas na znalezienie dla swojego biura nowej aranżacji roślinnej. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy zakupie roślin i jak stworzyć w swojej firmie zielone biuro.

Ubytek słuchu – które grupy zawodowe są najbardziej narażone?

Ubytek słuchu – które grupy zawodowe są najbardziej narażone?

25 kwietnia wypada Międzynarodowy Dzień Świadomości Zagrożenia Hałasem, święto zainicjowane przez Ligę Niedosłyszących po to, by zwrócić uwagę na towarzyszący nam w życiu codziennym hałas i jego wpływ na zdrowie. Na pogorszenie się słuchu szczególnie narażeni są ci, którzy doświadczają hałasu w pracy. Wyjaśniamy, jakie są dopuszczalne normy hałasu oraz jak się przed nim skutecznie chronić.