Lista stanowisk - Pracownik Biurowy

Polecane oferty - Administracja biurowa

  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - usługi weterynaryjne

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.

Pracownik Biurowy

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Pracownik biurowy, czy też biurowo-administracyjny, to odpowiednia profesja dla osób lubiących kontakt z ludźmi, skrupulatnych i dobrze zorganizowanych. Zadania pracownika biurowego są ściśle związane z koordynowaniem codziennej pracy biura czy sekretariatu. Zatrudnienie można znaleźć praktycznie w każdej branży.

PRACOWNIK BIUROWY – ZAKRES OBOWIĄZKÓW

W zależności od profilu działalności firmy zakres obowiązków może się różnić. Np. przedsiębiorstwo, do którego poszukiwany jest pracownik biurowy z językiem niemieckim czy angielskim, może potrzebować osoby przede wszystkim obsługującej obcojęzycznych klientów, sporządzającej tłumaczenia i teksty w języku obcym. Z kolei pracownik w biurze rachunkowym zajmuje się przede wszystkim zadaniami związanymi z księgowością itd.

Można jednak wyróżnić kilka podstawowych, wspólnych niemal we wszystkich firmach obowiązków. Są to:
- obsługa petentów,
- obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, tradycyjnej oraz elektronicznej,
- archiwizowanie dokumentów,
- redagowanie pism,
- przygotowywanie prezentacji i ofert,
- koordynacja obiegu informacji i dokumentów wewnątrz firmy.

PRACOWNIK BIUROWY – KWALIFIKACJE

Po analizie ogłoszeń o pracę nasuwa się wniosek, że umiejętności pracownika biurowego są bardziej istotne od kierunkowego wykształcenia. Osoby, chcące swoją karierę związać z tego typu pracą, mogą jednak merytorycznie się do tego przygotować, zdobywszy tytuł technika prac biurowych. To na pewno atut, choć oczywiście nie warunek konieczny stawiany wobec kandydatów, planujących wykonywać ten zawód. Pracownik biurowy musi być osobą dobrze zorganizowaną i komunikatywną. Powinien cechować się samodzielnością, odpowiedzialnością i skrupulatnością. Jeśli chodzi o kompetencje twarde, to pracodawcy wymagają znajomości języka obcego oraz perfekcyjnej obsługi biurowych programów komputerowych i sprzętów.


GDZIE SZUKAĆ PRACY W ZAWODZIE PRACOWNIKA BIUROWEGO?

Pracownik biurowy znajdzie zatrudnienie w administracji zarówno w firmach prywatnych, jak i instytucjach publicznych. Pracodawcy oferują zazwyczaj 8-godzinny tryb pracy, choć zdarzają się też oferty zatrudnienia na pół etatu, np. w godzinach popołudniowych. Osoba na tym stanowisku może liczyć na stabilność zatrudnienia i pozapłacowe benefity. Wśród najpopularniejszych z nich znajdują się pakiet opieki medycznej i karnety sportowe.

ILE ZARABIA PRACOWNIK BIUROWY?

Zgodnie z opublikowanym w lutym 2019 roku Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń, mediana zarobków netto pracowników administracyjno-biurowych wynosi:
    • 2199 zł w przypadku młodszego specjalisty,
    • 2407 zł dla specjalisty,
    • 2680 zł dla starszego specjalisty.

Mediana jest to centralna wartość zbioru. Oznacza to, że połowa pracowników zarabia mniej a połowa więcej. 25% najgorzej opłacanych młodszych specjalistów otrzymuje pensje poniżej 1850 zł netto. Z kolei do portfeli 25% najlepiej wynagradzanych starszych specjalistów co miesiąc trafia kwota przekraczająca 3306 zł. Poza stażem na zarobki wpływa też wykształcenie pracownika, wielkość firmy i województwo.

Praca Pracownik Biurowy
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Administracja biurowa

  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;
  • Scanning Clerk

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
  • Pracownik Administracyjno-Biurowy

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    Zadania: Prowadzenie ewidencji gości, Wydawanie kart i kluczy, Obsługa klientów, Kontakt z najemcami. Wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, Chęć do podjęcia pracy na stałe, Dyspozycyjność w godz. 7-17 od poniedziałku do piątku, Niekaralność, Mile widziany...
  • Pracownik biurowo- magazynowy

    CRL Sp. z o.o.   Zwoleń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca na stanowisku polega na: obsłudze wewnętrznych programów informatycznych; wprowadzaniu i wycofywaniu sztuk odzieży do/z serwisu; doboru odpowiedniej odzieży z magazynu i jej oznaczaniu; oznakowywaniu przydzielonej odzieży, (metkowanie/ przemetkowanie) przydzielaniu zgodnie ze zleceniem...
  • Specjalista / Specjalistka ds. umów i przetargów / Pracownik administracyjny

    PUH El Professional Mariusz Maszota   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; Weryfikacja umów z kontrahentami,...
  • Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wymiar czasu pracy: Pełny etat Komórka organizacyjna : Katedra Materiałów Okrętowych i Technologii Remontów/ Wydział Mechaniczny Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym.

Najnowsze artykuły

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Nie muszę nikomu udowadniać swoich umiejętności i przekonywać, że wiele mogę, mimo iż nie widzę – mówi Krystyna Włodarek, działaczka społeczna, która w 2018 r. straciła wzrok. Specjalistka ds. dostępności Barbara Filipowska, osoba niewidoma, dodaje, że jednak często natrafiała na „mur” w kontaktach z rekruterami. Oto co pilnie trzeba zmienić w kontekście pracy osób z dysfunkcją wzroku.

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"

Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.

Jakie wybrać rośliny do biura?

Jakie wybrać rośliny do biura?

Nie w każdym wnętrzu sprawdzi się ponadczasowa paprotka, nie wszędzie pasuje klasyczny fikus. W przyjaznym dla psów wnętrzu warto rozważyć palmę Areka, w biurze bez okien monsterę, a w open space choćby pachirę. Wiosna to dobry czas na znalezienie dla swojego biura nowej aranżacji roślinnej. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy zakupie roślin i jak stworzyć w swojej firmie zielone biuro.

Ubytek słuchu – które grupy zawodowe są najbardziej narażone?

Ubytek słuchu – które grupy zawodowe są najbardziej narażone?

25 kwietnia wypada Międzynarodowy Dzień Świadomości Zagrożenia Hałasem, święto zainicjowane przez Ligę Niedosłyszących po to, by zwrócić uwagę na towarzyszący nam w życiu codziennym hałas i jego wpływ na zdrowie. Na pogorszenie się słuchu szczególnie narażeni są ci, którzy doświadczają hałasu w pracy. Wyjaśniamy, jakie są dopuszczalne normy hałasu oraz jak się przed nim skutecznie chronić.