Lista stanowisk - Dealer na Rynku Pieniężnym

Polecane oferty - Finanse / Bankowość

  • Senior FX Dealer

    Ebury Partners Belgium N.V SA Oddział w Polsce   Warszawa, Widok Towers    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    We are looking for a Senior FX Dealer in our Warsaw Office, with proven dealing / trading experience and exceptional sales skills. Our Dealers make the magic happen. They’re the ones who offer expert and bespoke suggestions and ideas to our clients, helping them make their international business...
  • Starszy dealer korporacyjny

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:oferujesz i zawierasz transakcje z klientami na instrumentach rynku walutowego i pochodnych opartych o kursy walutowe, stopy procentowe lub ceny towarów,pozyskujesz nowych klientów oraz zwiększasz transakcyjność z dotychczasowymi klientami,przestrzegasz limity...

Dealer na Rynku Pieniężnym

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Dealer jest osobą, która zawiera transakcje na rynku pieniężnym. Zajmuje się obrotem walut, papierów wartościowych i pozostałych instrumentów finansowych w imieniu i na rzecz własnego banku. W dużym stopniu jest odpowiedzialny za sytuację finansową banku, ponieważ obraca jego środkami, dążąc do osiągnięcia zysku. Do głownych obowiązków dealera należy: przeprowadzanie operacji zmierzających do zdobycia funduszy dla banku, przyjmowanie depozytów od innych banków, inwestowanie wolnych środków banku, przeprowadzanie transakcji kupna - sprzedaży na zlecenie klientów banku, dokonywanie operacji zarobkowych banku o charakterze spekulacyjnym.


WYMAGANIA

Osoba na tym stanowisku powinna mieć co najmniej wykształecenie pomaturalne. Dużą szansę na zostanie dealerem mają pracownicy banków z innych komórek organizacyjnych. Dealer musi znać biegle język angielski oraz odznaczać się: uczciwością, odpowiedzialnością, odpornością na stres, zdolnością analitycznego myślenia oraz podzielnością uwagi, komunikatywnością. Istotna jest znajomość rynku walutowo - pieniężnego oraz warunków jego funkcjonowania. Zawód ten jest skierowany głównie do ludzi młodych, przeważnie mężczyzn.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy dealera rynku pieniężnego jest bank, biuro maklerskie, instytucje finansowe. Pomieszczenie, w którym pracuje wyposażone jest w konsolę z monitorami, serwis REUTERA, komputer oraz centralkę telefoniczną. Dealer pracuje w zespole, jego praca odbywa się w dni robocze i trwa 8 godzin. Warunki pracy mogą być dość uciążliwe ze względu na panujący szum, wynikający z przeprowadzanych rozmów oraz działające pole elektomagnetyczne emitowane przez sprzęt elektroniczny.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Dealer rynku pieniężnego może szukać zatrudnienia w bankach, towarzystwach ubezpieczeniowych, biurach maklerskich, giełdach papierów wartościowych oraz instytucjach finansowych.


ZAROBKI

Zarobki dealaerów uzależnione są od doświadczenia i regionu. Kształtują się w okolicy od 2000 zł do ponad 10 000 zł.

Praca Dealer na Rynku Pieniężnym
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

 Kto pracuje w święta? Katalog prac dozwolonych w święta

Kto pracuje w święta? Katalog prac dozwolonych w święta

Wielkanoc tuż tuż i i większość z nas powoli przygotowuje się do świętowania: planujemy urlopy, świąteczne menu, wyjazdy. Jednak święta nie dla wszystkich oznaczają wolne od pracy i możliwość wypoczynku. Zobacz, kto pracuje w Wielkanoc i na jaką rekompensatę może liczyć ze strony pracodawcy. Wyjaśniamy także, czy można odmówić pracy w święta bez konsekwencji dyscyplinarnych.

Wielkanocne „jajeczko” w pracy zdalnej

Wielkanocne „jajeczko” w pracy zdalnej

Do Wielkanocy przygotowujemy się nie tylko w domach, ale i w miejscu pracy. Czy spotkanie okolicznościowe z pracownikami to dobry pomysł? Jak świętować razem z zespołem, który pracuje zdalnie? Wystarczy e-mail z życzeniami, czy może warto zadbać o drobne upominki dla kadry? Oto krótki przewodnik po obchodach Wielkanocy w firmie.

Dress code w pracy, czyli pracownik odpowiednio ubrany

Dress code w pracy, czyli pracownik odpowiednio ubrany

Jak ubrać się na rozmowę kwalifikacyjną, jak do biura, a jak na spotkanie z kluczowym klientem? Czy tzw. Casual Friday zwalnia z obowiązkowej koszuli? Czym się różni styl black tie od white tie? Stylistka Dorota Leszek wyjaśnia, czym jest dress code, jak go stosować oraz dlaczego ubieranie się odpowiednio do sytuacji jest tak ważne dla naszej samooceny.

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Społeczność internetowa wokół marki własnej – jak stworzyć? Porady, najczęstsze błędy

Społeczność internetowa wokół marki własnej – jak stworzyć? Porady, najczęstsze błędy

Rozwijanie społeczności online to nie tylko strategia marketingowa, ale również sztuka zrozumienia i współpracy z ludźmi – podkreśla Ola Gościniak, ekspertka ds. rozwijania biznesu online. W tym obszernym poradniku wskazuje najczęściej popełniane błędy w tworzeniu społeczności, a także wyjaśnia, jak uniknąć pułapek oraz co każdy właściciel marki powinien wiedzieć o swojej grupie docelowej.