Lista stanowisk - Kierownik ds. Marketingu

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Category/Procurement Manager

    ManpowerGroup   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    10 godz.
    Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...
  • Project Marketing Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Koordynowanie prac związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; Bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac, weryfikacja terminów, postępów prac oraz sprawowanie nadzoru nad zewnętrznymi jednostkami biorącymi udział w procesie; Rozwój...

Kierownik ds. Marketingu

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik ds. Marketingu to osoba, która kieruje zespołem w dziale marketingu oraz dba o rozwój i współuczestniczy w tworzeniu strategii marketingowej firmy. Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należy, m.in.: opracowywanie, wdrażanie oraz kontrola planów marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży usług, współtworzenie strategii marketingowej firmy, wyznaczanie nowych kierunków rozwoju firmy, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji (ścisła współpraca z działem handlowym), koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych, działanie na rzecz nieustannego podnoszenia jakości oferowanych usług, kreowanie działań reklamowych i promocyjnych, współpraca z zarządem oraz kierownictwem poszczególnych działów, dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na spotkaniach biznesowych, motywowanie oraz kierowanie zespołem pracowników, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu –konsumentów i działań konkurencji, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych oraz akcji promocyjnych. Warto zaznaczyć, iż większość kierowników ds. marketingu, zajmujących do tej pory stanowiska niezależne od działów handlowych firm zaczyna łączyć funkcje marketingowe z funkcjami sprzedażowymi.


WYMAGANIA

Kierownik ds. Marketingu powinien mieć wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia), a także znać bardzo dobrze znać język angielski oraz obsługę komputera. Mile widziane minimum 3- letnie doświadczenie w zakresie marketingu (B2B, promocja BTL, reklama) lub w sprzedaży. Ważną kwestią jest też wiedza ze znajomości rynku oraz technik jego badania oraz doświadczenie we wdrażaniu standardów merchandisingowych. W tym zawodzie bardzo ważna jest znajomość produktów i usług z danego sektora. Pracownik ten powinna cechować się również, m.in.: zdolnościami negocjacyjnymi, przywódczymi, odpowiedzialnością, sumiennością, komunikatywnością i samodzielnością, a także umiejętnością analitycznego myślenia, inicjatywą, dynamizmem, odpornością na stres oraz umiejętnością planowania i organizacji pracy w zespole.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania z kontrahentami. Dział trade marketingu może być jednostką odrębną lub stanowić część działu sprzedaży, channel business development (dystrybucja przy udziale partnerów handlowych) lub marketingu. Praca wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Praca samodzielna, pod nadzorem i wymagająca zaangażowania od pracownika. Średni wiek osób zajmujących to stanowisko, to 27-30 lat. Pracownik ten ma możliwość rozwoju zawodowego, np. na dyrektora handlowego (Sales Director) lub dyrektora generalnego (General Manager).


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kierownik ds. Marketingu może pracować, np.: w firmach branży FMCG, w branży motoryzacyjnej, zaawansowanych technologii (IT i telekomunikacji), w agencjach reklamowych, firm produkcyjnych, w firmach zajmujących się sprzedażą usług.


ZAROBKI

Wysokość wynagrodzenia kierownika ds. marketingu zależy firmy oraz od regionu kraju. Pensja kształtuje się od 3,500 zł - 4 tys. zł do nawet 20 tys. zł. Do tego dochodzą też premie zależne od wyników oraz od sukcesów całego zespołu (np. podpisania umowy z klientem, przekroczenia danego poziomu sprzedaży, zawarcia współpracy z nowym klientem w efekcie np. owocnych prezentacji czy targów). Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy.,

Praca Kierownik ds. Marketingu
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
  • Praca.pl Sp. z o.o.
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
  • Product Manager ds. urządzeń wentylacyjnych

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: analizę konkurencyjności produktowej oraz cenowej; poszukiwanie dostawców dla nowych produktów; wsparcie Działu Sprzedaży; przygotowywanie materiałów i prezentacji szkoleniowych z zakresu oferowanych produktów. Aplikuj do nas, jeśli: masz min. 2 lata...
  • Over Group
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: kreowanie nowych produktów marki, opieka nad obecną ofertą produktową, tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki, merytoryczne opracowywanie informacji o produktach, opracowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników i klientów (lekarzy...
  • Digital Marketing Team Leader

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Your responsibilities Lead and develop people, keep them engaged, Drive a test & learn culture within the Team, Lead paid media strategy, budget, performance and execution across Coloplast Subsidiaries and secure media budget is invested to drive business impact, Set direction for how to optimize...
  • Specjalista ds. Marketingu / Manager ds. Marketingu

    FOB-Decor. Sp. z o.o.   Turza (pow. zawierciański, gm. Łazy)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej w zgodzie z wizją i celami biznesowymi firmy, Bieżące analizy trendów, działań naszych klientów oraz konkurencji, Udział w kreowaniu oraz wprowadzaniu na rynek nowych produktów oraz rozwoju istniejących, Dbanie o wizerunek...
  • Koordynator / Koordynatorka projektu (wdrażanie produktów)

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    udział w procesie wdrażania nowych produktów z obszaru agd gromadzenie materiałów niezbędnych do wprowadzania produktu do handlu (opisy, zdjęcia, projekty opakowań, instrukcje itp.) nadzór na poprawnością i terminowością materiałów koordynowanie przepływu informacji nt. produktów...
  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....

Najnowsze artykuły

Ubytek słuchu – które grupy zawodowe są najbardziej narażone?

Ubytek słuchu – które grupy zawodowe są najbardziej narażone?

25 kwietnia wypada Międzynarodowy Dzień Świadomości Zagrożenia Hałasem, święto zainicjowane przez Ligę Niedosłyszących po to, by zwrócić uwagę na towarzyszący nam w życiu codziennym hałas i jego wpływ na zdrowie. Na pogorszenie się słuchu szczególnie narażeni są ci, którzy doświadczają hałasu w pracy. Wyjaśniamy, jakie są dopuszczalne normy hałasu oraz jak się przed nim skutecznie chronić.

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"

Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

Edukator ekologiczny – nowy, przyszłościowy zawód na rynku pracy?

Edukator ekologiczny – nowy, przyszłościowy zawód na rynku pracy?

81% Polaków ocenia swoją postawę ekologiczną „zdecydowanie dobrze” lub „raczej dobrze” – skąd zatem śmieci w lasach, trujący dym spalanych śmieci zimą, góry marnowanej żywności trafiające do śmietników? Nasza wiedza o tym, które działania są korzystne dla planety, a które nie, bywa dużo bardziej ograniczona niż nam się wydaje. W zrozumieniu ekologii na co dzień pomaga edukator ekologiczny.

Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe

Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe

Inżynierowie wiertniczy potrzebni są na platformach wiertniczych, w kopalniach, pracowniach geotermalnych, laboratoriach badawczych czy chociażby w budownictwie. W parze z szerokimi perspektywami pracy idą bardzo wysokie zarobki. Jednocześnie praca w tym zawodzie jest odpowiedzialna i wymagająca. Chciesz podjąć takie wyzwanie? Wyjaśniamy, jak wejść na tę ścieżkę zawodową.