– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.
Lista stanowisk - Kierownik ds. Marki
Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR
-
Brand Manager
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. Warszawa, Mokotów praca hybrydowa / stacjonarnastarszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat -
Kierownik / Kierowniczka Marki Eksport
Lotte Wedel Sp. z o.o. Warszawa praca stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
Kierownik ds. Marki
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Kierownik ds. marki (brand manager) to osoba, która odpowiada za powodzenie marketingowe i sprzedaż określonej marki, serii produktów danej marki. Jest to stanowisko samodzielne, odpowiedzialne. Do głównych obowiązków tego pracownika należy, m.in.: udział we wprowadzaniu na rynek nowej marki, odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży nowej marki, prowadzenie negocjacji, koordynacja procesu przyjmowania zamówień na podległym terenie, udział w planowaniu i realizacji działań marketingowych i promocyjnych, a także doradzanie klientom we wszystkich stadiach kreowania marki, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych oraz współpraca z partnerami firmy. Warto podkreślić, iż zakres obowiązków kierowania ds. marki zależy od produktu, którym się zajmuje.
WYMAGANIA
Kierownik ds. marki (brand manager) powinien mieć wykształcenie wyższe, kierunkowe - ekonomia lub policealne - studium reklamy. Poza tym osoba na tym stanowisku musi znać bardzo dobrze język angielski i posiadać wiedzę w obsłudze komputera. Ważną kwestią jest też 2-3 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B oraz doświadczenie negocjacyjne. Pracownik ten powinien cechować się, m.in.: wysoką komunikatywnością i dobrą prezencją, umiejętnością pracy w systemie zadaniowym z odpowiedzialnością za realizację postawionych celów oraz samodzielnością, dyspozycyjnością, dynamizmem i energią w działaniu, a także umiejętnością pracy w zespole.
WARUNKI PRACY
Stanowisko kierownicze i związana z nim odpowiedzialność sprawiają, że konieczna jest odporność na stres, który jest obecny niemal cały czas. Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania, negocjacje. Praca ta wiąże się z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi. Pracownik ma możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych - może awansować, np. na brand managera, key account managera, dyrektora generalnego.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Kierownik ds. marki (brand manager) może pracować, np. w marketingu, reklamie, public relations.
ZAROBKI
Zarobki pracownika kształtują się od 4 tys. zł - 18 tys. zł zł i wyżej + premia i bonusy zależne od wyników sprzedaży. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, opieka medyczna, szkolenia.
Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR
-
Product Manager
NEW APPROACH sp. z o.o. Warszawa, ul. Ostrobramska 75C praca stacjonarnakierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat -
Menedżerka / Menedżer ds. Marketingu
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. Warszawa, Mokotów praca hybrydowa / stacjonarnastarszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat -
Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Marketingu Marki
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. Warszawa, Mokotów praca hybrydowa / stacjonarnastarszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat -
Menadżer Sprzedaży na rynek UK
Lumel S.A. Zielona Góra praca mobilnastarszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Junior Brand Manager
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat -
Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)
Lotte Wedel Sp. z o.o. Warszawa praca stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat -
Opiekun marki
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły
Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy
W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska.
Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom
Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?