Lista stanowisk - Kierownik ds. Marki

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Koordynator / Koordynatorka Rozwoju Marek

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i produkcji materiałów POS; rekomendowanie planów i wdrażanie optymalnych narzędzi rozwoju dla poszczególnych marek; monitorowanie wyników osiąganych przez...

Kierownik ds. Marki

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik ds. marki (brand manager) to osoba, która odpowiada za powodzenie marketingowe i sprzedaż określonej marki, serii produktów danej marki. Jest to stanowisko samodzielne, odpowiedzialne. Do głównych obowiązków tego pracownika należy, m.in.: udział we wprowadzaniu na rynek nowej marki, odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży nowej marki, prowadzenie negocjacji, koordynacja procesu przyjmowania zamówień na podległym terenie, udział w planowaniu i realizacji działań marketingowych i promocyjnych, a także doradzanie klientom we wszystkich stadiach kreowania marki, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych oraz współpraca z partnerami firmy. Warto podkreślić, iż zakres obowiązków kierowania ds. marki zależy od produktu, którym się zajmuje.


WYMAGANIA

Kierownik ds. marki (brand manager) powinien mieć wykształcenie wyższe, kierunkowe - ekonomia lub policealne - studium reklamy. Poza tym osoba na tym stanowisku musi znać bardzo dobrze język angielski i posiadać wiedzę w obsłudze komputera. Ważną kwestią jest też 2-3 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B oraz doświadczenie negocjacyjne. Pracownik ten powinien cechować się, m.in.: wysoką komunikatywnością i dobrą prezencją, umiejętnością pracy w systemie zadaniowym z odpowiedzialnością za realizację postawionych celów oraz samodzielnością, dyspozycyjnością, dynamizmem i energią w działaniu, a także umiejętnością pracy w zespole.


WARUNKI PRACY

Stanowisko kierownicze i związana z nim odpowiedzialność sprawiają, że konieczna jest odporność na stres, który jest obecny niemal cały czas. Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania, negocjacje. Praca ta wiąże się z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi. Pracownik ma możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych - może awansować, np. na brand managera, key account managera, dyrektora generalnego.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kierownik ds. marki (brand manager) może pracować, np. w marketingu, reklamie, public relations.


ZAROBKI

Zarobki pracownika kształtują się od 4 tys. zł - 18 tys. zł zł i wyżej + premia i bonusy zależne od wyników sprzedaży. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, opieka medyczna, szkolenia.

Praca Kierownik ds. Marki
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Różowe kołnierzyki pod lupą. Czy to najniżej płatne zawody na rynku pracy?

Różowe kołnierzyki pod lupą. Czy to najniżej płatne zawody na rynku pracy?

– Choć stanowiska „różowych kołnierzyków” przy rosnącej automatyzacji, robotyzacji i AI dają nam największą pewność zatrudnienia, to skutki lockdownów, recesji i inflacji powodują, że jednocześnie „różowe kołnierzyki” czują się niepewnie na rynku pracy – zauważa socjolożka Anna D. Nowicka. Wyjaśniamy, które stanowiska zaliczamy do tzw. pink collars i jakie są perspektywy dla tych zawodów.

Czterodniowy tydzień pracy – czy warto go wprowadzić w Polsce?

Czterodniowy tydzień pracy – czy warto go wprowadzić w Polsce?

Wiele wskazuje na to, że kwestia skrócenia czasu pracy w Polsce to już nie pytanie, czy to zrobić, ale kiedy zmiany zostaną wprowadzone do Kodeku pracy. Najnowsze badanie firmy ClickMeeting pokazuje, że 68% z nas uważa, że lepiej byłoby skrócić tydzień pracy do 4 dni niż pracować od poniedziałku do piątku po 6,4 godz. dziennie. Jak w praktyce mógłby wyglądać 4-dniowy system czasu pracy?

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

W 2024 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące ESG, które objęły duże firmy spełniające określone warunki. Od 2025 r. grono podmiotów zobowiązanych do tworzenia raportów ESG ma się powiększyć o kolejną grupę. Tymczasem badania pokazują, że 2/3 Polaków nie wie, co oznacza skrót ESG, nie mówiąc o wdrażaniu jego zasad do biznesu. Wyjaśniamy, na czym polega raportowanie ESG oraz kogo dotyczy.

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Zdarza się, że szef wywiera na pracowników presję, by w czasie pracy stale mieli przyklejony do twarzy uśmiech. – Niektórzy wręcz zakazują używania wyrazu „problem” i każą zastąpić je „wyzwaniem” – wskazuje socjolog Anna D. Nowicka. Czy pozytywne nastawienie może być destrukcyjne? Kiedy zaczynamy oszukiwać samych siebie? Oto co trzeba wiedzieć o toksycznej pozytywności i jej konsekwencjach.

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV

CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV

Mechanik to jeden z zawodów deficytowych w Polsce. Szanse na pracę są spore, niemniej żeby ją zdobyć, szczególnie w renomowanych salonach naprawy pojazdów czy w międzynarodowych firmach motoryzacyjnych, zwykle potrzebne jest dobre CV. Wyjaśniamy, jak krok po kroku napisać CV w zawodzie mechanika, jakie uwzględnić w dokumencie umiejętności oraz w jaki sposób opisać doświadczenie zawodowe.