NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Asystentka ds. Sprzedaży

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Asystent/asystentka do spraw sprzedaży, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą stanowiącą bezpośrednie wsparcie dla funkcjonowania działu sprzedaży firmy lub przedsiębiorstwa. Osoba zatrudniona na tym stanowisku może realizować szereg czynności organizacyjnych, obowiązków o charakterze biurowym, wyznaczanym na bieżąco przez bezpośrednich przełożonych działu sprzedaży. Asystentka może więc przykładowo przygotowywać oferty dla klientów, porządkować bazę klientów przedsiębiorstwa, zlecać dostarczanie faktur, etc.


WYMAGANIA

Pierwszym i najważniejszym wymogiem stawianym przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze asystenta/asystentki do spraw sprzedaży jest konieczność posiadania odpowiedniego wykształcenia - preferowani są kandydaci legitymujący się wykształceniem wyższym, pozyskanym w ramach studiów ekonomicznych lub szkół średnich o tym samym profilu. Potencjalni pracodawcy zwracają szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenie zawodowe kandydatów, pozyskane przez nich w pracy na stanowisku o zbliżonym charakterze pełnionych obowiązków, choć stanowisko obejmowane jest także przez osoby początkujące jako rodzaj wdrożenia w funkcjonowanie działu sprzedażowego. Konieczna okaże się znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, komunikatywność i zdolność efektywnej pracy w zespole.


WARUNKI PRACY

Praca asystenta/asystentki do spraw sprzedaży jest pracą w przeważającej części biurową.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia na tym stanowisku stwarzają liczne firmy i przedsiębiorstwa o różnorodnym charakterze prowadzonej działalności.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku utrzymują się na średnim poziomie 2000 złotych brutto miesięcznie.

NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Asystentka ds. Sprzedaży

zobacz więcej ofert pracy dla Asystentka ds. Sprzedaży