81% Polaków ocenia swoją postawę ekologiczną „zdecydowanie dobrze” lub „raczej dobrze” – skąd zatem śmieci w lasach, trujący dym spalanych śmieci zimą, góry marnowanej żywności trafiające do śmietników? Nasza wiedza o tym, które działania są korzystne dla planety, a które nie, bywa dużo bardziej ograniczona niż nam się wydaje. W zrozumieniu ekologii na co dzień pomaga edukator ekologiczny.
Lista stanowisk - Kierownik ds. Klientów Strategicznych
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Kierownik ds. Inwestycji
SIG Sp. z o.o. Kryspinów praca stacjonarnakierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat -
Kierownik Handlowy
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
Kierownik ds. Klientów Strategicznych
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Kierownik do spraw klientów strategicznych jest osobą nadzorującą i koordynującą obsługę klientów strategicznych z punktu widzenia firmy lub instytucji, a także zabiegającą o pozyskanie nowych, szczególnie istotnych klientów. Kierownik utrzymuje osobiste kontakty z najważniejszymi klientami firmy, samodzielnie negocjując z nimi warunki prowadzonych z nimi interesów. Osoba obsadzona na tym stanowisku opracowuje wewnętrzne procedury i normy, mające zmaksymalizować działania podległego personelu specjalistów do spraw klientów strategicznych, którego to zespołu prace kontroluje i nadzoruje. Kierownik jest ostatecznym organem decyzyjnym w zakresie współpracy z klientami strategicznymi, jako najbardziej doświadczony w tym zakresie pracownik firmy, prowadzi szkolenia dla nowych pracowników działu i udziela wsparcia dotychczasowym.
WYMAGANIA
Wśród najczęściej spotykanych wymagań kwalifikacyjnych, jakich spodziewać się mogą osoby aplikujące na stanowisko kierownika ds. klientów strategicznych pierwsze miejsce zajmuje bez wątpienia kwestia posiadanego wykształcenia – preferowani są kandydaci legitymujący się dyplomem ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej, na kierunku takim jak marketing i zarządzanie lub podobnym. Równie istotnym czynnikiem, decydującym o przyjęciu na stanowisko, jest doświadczenie kandydata – najlepiej kilkuletnie, zdobyte na stanowisku związanym z obsługą klientów strategicznych w dużej firmie. Kierowniczy charakter stanowiska wymusza konieczność posiadania zdolności zarządzania kapitałem ludzkim, oraz organizowania pracy własnej i podległego personelu. Zdolności analityczne i numeryczne także są w tym przypadku wskazane.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy kierownika ds. Klientów strategicznych jest przede wszystkim przestrzeń biurowa firmy. kierownik wykonuje większość obowiązków za pośrednictwem komputera, a także w indywidualnych kontaktach z klientami szczególnie istotnymi dla firmy.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Stanowisko funkcjonuje w wielu branżach – przede wszystkim jednak ubezpieczeniowej i bankowości.
ZAROBKI
Zarobki na tym stanowisku sięgają 10000 złotych brutto miesięcznie, w zależności od wielkości firmy i stażu pracownika.
Najnowsze artykuły
Edukator ekologiczny – nowy, przyszłościowy zawód na rynku pracy?
Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"
Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!
Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?
Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.
Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku
Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.
Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe
Inżynierowie wiertniczy potrzebni są na platformach wiertniczych, w kopalniach, pracowniach geotermalnych, laboratoriach badawczych czy chociażby w budownictwie. W parze z szerokimi perspektywami pracy idą bardzo wysokie zarobki. Jednocześnie praca w tym zawodzie jest odpowiedzialna i wymagająca. Chciesz podjąć takie wyzwanie? Wyjaśniamy, jak wejść na tę ścieżkę zawodową.
Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy
W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska.
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?