Lista stanowisk - Pracownik biura podróży

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Coral Travel Poland Sp. z o.o.
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Poszukujemy entuzjastycznych, pozytywnie nastawionych osób lubiących podróże i różnorodność świata. Razem z nami zapewniaj naszym Klientom wymarzone wakacje! Do głównych zadań Supervisora Biura Sprzedaży należeć będzie m.in. bezpośrednia obsługa Klienta w salonie Coral Travel oraz...
  • Praca.pl Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    W związku z dynamicznym rozwojem naszego zespołu, poszukujemy optymistycznie nastawionych kandydatów, dla których podróże są pasją, a różnorodność kulturowa świata - inspiracją. Dołącz do nas i pomóż tworzyć niezapomniane wakacyjne przeżycia dla naszych klientów!

Pracownik biura podróży

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Pracownik w biurze podróży zajmuje się kompleksową obsługą klientów i sprzedażą usług turystycznych. Monitoruje także rynek konkurencji oraz pełni swego rodzaju funkcje ankietera, gdyż bada preferencje potencjalnych klientów, po czym dostosowuje ofertę do ich potrzeb i możliwości finansowych. Krótko mówiąc, jego zadaniem jest odpowiednie przyjęcie klienta i zainteresowanie go ofertą firmy, która w rezultacie doprowadzi do zawarcia transakcji, czyli sprzedaży wycieczki.

WYMAGANIA

Od kandydatów oczekuje się minimum średniego wykształcenia, ale mile widziane jest wykształcenie wyższe. Nie jest wymagane wykształcenie kierunkowe z zakresu turystyki. Atutem mogą być ukończone studia lub szkoła średnia o profilu handlowym, co pomoże w sprawnej sprzedaży produktów turystycznych. Oprócz doskonałej znajomości dostępnej aktualnie oferty wycieczek, a zwłaszcza ich cen, musi mieć także wiedzę na temat innych elementów istotnych w branży np. niezbędnych w podróży ubezpieczeń czy systemów rezerwacji.

Jeśli chodzi o kompetencje „miękkie” to pracownik powinien się charakteryzować dużym zaangażowaniem w dążeniu do realizacji celów sprzedażowych, nastawieniem „na klienta”, posiadać dar przekonywania oraz budowania trwałych relacji z osobami odwiedzającymi biuro. Codzienna praca z ludźmi wymaga także otwartości, komunikatywności, wysokiej kultury osobistej i dobrej aparycji.

WARUNKI PRACY

Pracownik swoje obowiązki wykonuje przy komputerze w biurze, w którym przyjmuje klientów. Oprócz tego ma stały kontakt – osobisty, telefoniczny lub mailowy z pozostałymi oddziałami i przełożonymi, którzy często pracują w centrali firmy w innym mieście. Współpracuje także z hotelami, liniami lotniczymi i przewoźnikami w celu ustalenia lub pozyskiwania dokładnych informacji na temat szczegółów prezentowanych później ofert.

MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Pracownik biura podróży odpowiedzialny za obsługę klientów może znaleźć pracę w tradycyjnym biurze, które zajmuje się sprzedażą usług turystycznych oraz biurach full service, które oprócz sprzedaży, zajmują się także ich samodzielną organizacją.

ZAROBKI

Pracownicy zatrudnieni w biurach podróży zarabiają średnio w 1,2-2,2 tys. zł netto miesięcznie. Do tej podstawowej płacy dochodzi jeszcze prowizja od osiągniętego obrotu, liczonego od całości obrotu biura lub wartości sprzedanych przez siebie wycieczek. Najlepsi sprzedawcy otrzymują nagrody w postaci zniżek lub darmowych wyjazdów.

Praca Pracownik biura podróży
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Konsultant w biurze podróży

    Biuro franczyzowe TUI   Warszawa, CH Ferio Wawer    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków bezpośrednia, telefoniczna i mailowa obsługa Klientów; sprzedaż wycieczek, biletów lotniczych, miejsc hotelowych, ubezpieczeń i innych produktów z naszej oferty;
  • Praca.pl Sp. z o.o.
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Zapewnienie klientom jakości usług turystycznych; Rozwój wyników sprzedażowych salonu; Bezpośrednia obsługa klienta; Realizacja celów sprzedażowych; Nadzór nad parametrami sprzedaży zespołu; Działania na rzecz wzrostu obrotów; Zarządzanie administracją salonu;...

Najnowsze artykuły

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Zdarza się, że szef wywiera na pracowników presję, by w czasie pracy stale mieli przyklejony do twarzy uśmiech. – Niektórzy wręcz zakazują używania wyrazu „problem” i każą zastąpić je „wyzwaniem” – wskazuje socjolog Anna D. Nowicka. Czy pozytywne nastawienie może być destrukcyjne? Kiedy zaczynamy oszukiwać samych siebie? Oto co trzeba wiedzieć o toksycznej pozytywności i jej konsekwencjach.

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Nie muszę nikomu udowadniać swoich umiejętności i przekonywać, że wiele mogę, mimo iż nie widzę – mówi Krystyna Włodarek, działaczka społeczna, która w 2018 r. straciła wzrok. Specjalistka ds. dostępności Barbara Filipowska, osoba niewidoma, dodaje, że jednak często natrafiała na „mur” w kontaktach z rekruterami. Oto co pilnie trzeba zmienić w kontekście pracy osób z dysfunkcją wzroku.

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"

Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!

Chroniczne zmęczenie – objawy, jak sobie radzić?

Chroniczne zmęczenie – objawy, jak sobie radzić?

Kilkudniowy urlop nie pozwolił Ci wypocząć? Nie pamiętasz, kiedy ostatnio czułeś się wyspany i nawet proste czynności wysysają z Ciebie całą energię? To może nie być zwykłe zmęczenie, ale poważniejsza dolegliwość. Wyjaśniamy, jakie są symptomy syndromu chronicznego zmęczenia, kiedy warto zwrócić się do specjalisty oraz co może pomóc złagodzić objawy CFS.

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.