Lista stanowisk - Pracownik biura podróży

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Doradca ds. podróży z językiem polskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Łączenie kanałów komunikacji: Kontaktuj się z poszukiwaczami przygód przez telefon, czat i e-mail, sprawiając, że każda interakcja będzie krokiem w kierunku ich kolejnej wspaniałej historii. Niezależnie od tego, czy chodzi o komunikację przychodzącą, czy wychodzącą, Twoja...
  • Specjalista ds. Sprzedaży Wycieczek

    Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klientów biura podróży; Sprzedaż wycieczek, ubezpieczeń i usług dodatkowych; Obsługa rezerwacji i realizacja planów sprzedażowych; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami;

Pracownik biura podróży

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Pracownik w biurze podróży zajmuje się kompleksową obsługą klientów i sprzedażą usług turystycznych. Monitoruje także rynek konkurencji oraz pełni swego rodzaju funkcje ankietera, gdyż bada preferencje potencjalnych klientów, po czym dostosowuje ofertę do ich potrzeb i możliwości finansowych. Krótko mówiąc, jego zadaniem jest odpowiednie przyjęcie klienta i zainteresowanie go ofertą firmy, która w rezultacie doprowadzi do zawarcia transakcji, czyli sprzedaży wycieczki.

WYMAGANIA

Od kandydatów oczekuje się minimum średniego wykształcenia, ale mile widziane jest wykształcenie wyższe. Nie jest wymagane wykształcenie kierunkowe z zakresu turystyki. Atutem mogą być ukończone studia lub szkoła średnia o profilu handlowym, co pomoże w sprawnej sprzedaży produktów turystycznych. Oprócz doskonałej znajomości dostępnej aktualnie oferty wycieczek, a zwłaszcza ich cen, musi mieć także wiedzę na temat innych elementów istotnych w branży np. niezbędnych w podróży ubezpieczeń czy systemów rezerwacji.

Jeśli chodzi o kompetencje „miękkie” to pracownik powinien się charakteryzować dużym zaangażowaniem w dążeniu do realizacji celów sprzedażowych, nastawieniem „na klienta”, posiadać dar przekonywania oraz budowania trwałych relacji z osobami odwiedzającymi biuro. Codzienna praca z ludźmi wymaga także otwartości, komunikatywności, wysokiej kultury osobistej i dobrej aparycji.

WARUNKI PRACY

Pracownik swoje obowiązki wykonuje przy komputerze w biurze, w którym przyjmuje klientów. Oprócz tego ma stały kontakt – osobisty, telefoniczny lub mailowy z pozostałymi oddziałami i przełożonymi, którzy często pracują w centrali firmy w innym mieście. Współpracuje także z hotelami, liniami lotniczymi i przewoźnikami w celu ustalenia lub pozyskiwania dokładnych informacji na temat szczegółów prezentowanych później ofert.

MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Pracownik biura podróży odpowiedzialny za obsługę klientów może znaleźć pracę w tradycyjnym biurze, które zajmuje się sprzedażą usług turystycznych oraz biurach full service, które oprócz sprzedaży, zajmują się także ich samodzielną organizacją.

ZAROBKI

Pracownicy zatrudnieni w biurach podróży zarabiają średnio w 1,2-2,2 tys. zł netto miesięcznie. Do tej podstawowej płacy dochodzi jeszcze prowizja od osiągniętego obrotu, liczonego od całości obrotu biura lub wartości sprzedanych przez siebie wycieczek. Najlepsi sprzedawcy otrzymują nagrody w postaci zniżek lub darmowych wyjazdów.

Praca Pracownik biura podróży
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Travel Advisor with Polish Expertise

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional Experiences: Your proactive, patient...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Turystyki (Telesprzedaż)

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    22 godz.
    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta na infolinii sprzedażowej; Sprzedaż oferty turystycznej Coral Travel Poland oraz usług dodatkowych m.in. ubezpieczeń podróżnych; Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa rezerwacji na każdym etapie procesu sprzedażowego; Utrzymywanie...
  • Specjalista ds. Telesprzedaży

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    6 dni
    Zadania: Telefoniczne i mailowe doradztwo turystyczne dla klientów; Sprzedaż wycieczek i usług dodatkowych, w tym ubezpieczeń; Obsługa rezerwacji od zapytania do realizacji; Realizacja celów sprzedażowych i udział w programach motywacyjnych; Budowanie pozytywnych relacji z klientami;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Turystyki

    Nowa Itaka Sp. z o.o.   Toruń, CH Bielawy    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają Sprzedaż nowoczesnych usług turystycznych; Budowanie trwałych relacji z klientami naszej firmy; Bezpośrednia, telefoniczna i mailowa obsługa klientów;
  • Coral Travel Poland Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoje zadania: Pomoc klientom w wyborze wymarzonej podróży. Obsługa systemów rezerwacyjnych (nauczymy Cię, jeśli jeszcze ich nie znasz). Udzielanie informacji o kierunkach i atrakcjach turystycznych. Wsparcie klientów w planowaniu wyjazdów służbowych i wakacyjnych.
  • Nowa Itaka Sp. z o.o.   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Twoje stanowisko Lubisz pracę rezydenta i chcesz pracować z Polski z klientami wypoczywającymi za granicą? Dołącz do naszego zespołu Itaka Travel Expert. Jeśli Jesteś osobą komunikatywną, empatyczną, znasz realia wyjazdów wakacyjnych i chcesz wspierać klientów w czasie ich podróży...
  • Coral Travel Poland Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Dołącz do naszej podróżniczej ekipy! Chcesz pracować w miejscu, gdzie każdy dzień przynosi coś nowego? Wspólnie z nami możesz spełniać wakacyjne marzenia naszych klientów!

Najnowsze artykuły

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?