Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Finanse / Bankowość
Kierownik Oddziału ds. Obsługi Klientów Indywidualnych

Lista stanowisk - Kierownik Oddziału ds. Obsługi Klientów Indywidualnych

Polecane oferty - Finanse / Bankowość

  • Lider / Liderka Zespołu Wsparcia Operacyjnego i Procesów KYC Bankowości Korporacyjnej

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoja rola: zarządzasz pracą zespołu specjalistów odpowiedzialnych ze realizację procesów KYC klientów korporacyjnych; zarządzasz harmonogramem realizacji procesów KYC klientów korporacyjnych, m.in. poprzez planowanie, monitorowanie i ocenę realizacji zadań przez pracowników zespołu; w...
  • Credit Agricole Bank Polska S.A.
    kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoja rola odpowiadasz za realizację celów biznesowych w placówce bankowej; zarządzasz zespołem doradców oraz procesem sprzedaży w placówce; rozwijasz kompetencje podległego zespołu, pracujesz na mocnych stronach zgodnie z założeniami modelu Insytutu Gallupa; inicjujesz i wspierasz...

Kierownik Oddziału ds. Obsługi Klientów Indywidualnych

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik oddziału do spraw obsługi klientów indywidualnych, jest głównym koordynatorem działań, mających na celu maksymalizację wydajności systemu obsługi klientów indywidualnych banku lub instytucji finansowej. Kierownik nadzoruje prace personelu wykwalifikowanego w obsłudze klientów indywidualnych, samodzielnie także kontaktując się tylko z klientami strategicznymi dla placówki. W praktyce, kierownik oddziału zajmuje się całokształtem zabiegów, mających umożliwić poprawne funkcjonowanie oddziału lub filii, wliczając w to podążanie za odgórnie narzuconą strategią jednostki macierzystej banku lub instytucji. Kierownik monitoruje bieżące otoczenie rynkowe, ze szczególnym uwzględnieniem działań konkurencyjnych graczy, oraz potrzeb i oczekiwań klientów, składając raporty na ręce bezpośrednich przełożonych.


WYMAGANIA

Osoba aplikująca na stanowisko kierownika oddziału ds. obsługi klientów indywidualnych musi legitymować się dyplomem ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej, a także dogłębną wiedzą w zakresie prawa bankowego, marketingu i promocji. Niezwykle istotne jest także w oczach pracodawcy doświadczenie, zdobyte w banku lub instytucji finansowej, ze szczególnym uwzględnieniem obsługi klienta indywidualnego. Kierowniczy charakter stanowiska wymusza posiadanie zdolności zarządzania kapitałem ludzkim, oraz organizowania pracy własnej i podległego personelu. Konieczne będą także szczególne umiejętności numeryczne i analityczne, oraz zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków. Ze względu na częste w perspektywie kontakty z klientami, wymagane są także predyspozycje interpersonalne, oraz umiejętności negocjacyjne.


WARUNKI PRACY

Kierownik oddziału ds. obsługi klientów indywidualnych wykonuje pracę w przeważającej części biurową. Z wyłączeniem bezpośrednich kontaktów z personelem banku i klientami, obowiązki kierownika wykonywane są przed ekranem komputera, przy pomocy specjalistycznego oprogramowania. Kierownik może spodziewać się służbowego telefonu komórkowego czy przenośnego komputera.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Stanowisko funkcjonuje w bankach i instytucjach finansowych różnego rodzaju.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku zawierają się w przedziale od 4000 złotych do 10000 złotych brutto miesięcznie, w zależności od stażu i umiejętności pracownika.

Praca Kierownik Oddziału ds. Obsługi Klientów Indywidualnych
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Finanse / Bankowość

  • Dyrektor / Dyrektorka Placówki Bankowej

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Świnoujście    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoja rola odpowiadasz za realizację celów biznesowych w placówce bankowej; zarządzasz zespołem doradców oraz procesem sprzedaży w placówce; rozwijasz kompetencje podległego zespołu, pracujesz na mocnych stronach zgodnie z założeniami modelu Insytutu Gallupa; inicjujesz i wspierasz...
  • Dyrektor / Dyrektorka Placówki Bankowej

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Żory    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoja rola odpowiadasz za realizację celów biznesowych w placówce bankowej; zarządzasz zespołem doradców oraz procesem sprzedaży w placówce; rozwijasz kompetencje podległego zespołu, pracujesz na mocnych stronach zgodnie z założeniami modelu Insytutu Gallupa; inicjujesz i wspierasz...
  • Dyrektor / Dyrektorka Placówki Bankowej

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Krotoszyn    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoja rola odpowiadasz za realizację celów biznesowych w placówce bankowej; zarządzasz zespołem doradców oraz procesem sprzedaży w placówce; rozwijasz kompetencje podległego zespołu, pracujesz na mocnych stronach zgodnie z założeniami modelu Insytutu Gallupa; inicjujesz i wspierasz...

Najnowsze artykuły

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.