Lista stanowisk - Specjalista ds. E-commerce

Polecane oferty - Internet / e-commerce

  •  Specjalista ds. Marketingu B2B

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: Współtworzenie i realizowanie strategii marketingowej oraz inicjowanie działań marketingowych dla klientów B2B. Wspieranie realizacji celów sprzedażowych poprzez działania marketingowe mające na celu zwiększenie liczby zapytań ofertowych. Płynność zbierania...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia i Administracji IT

    LAKTOPOL - B Sp. z o.o.   Bielsk Podlaski, ul. Wojska Polskiego 52    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   5 000 - 6 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Obowiązki: Diagnostyka, naprawa i nadzór nad sprawnością sprzętu komputerowego. Pełna obsługa serwerów i zarządzanie siecią. Wdrażanie nowego sprzętu i oprogramowania (serwery, urządzenia sieciowe, stacje robocze). Prowadzenie dokumentacji technicznej wdrożeń i konfiguracji....

Specjalista ds. E-commerce

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

E-commerce to ogólna nazwa dla handlu elektronicznego, prowadzonego za pomocą internetu i urządzeń elektronicznych. Specjalista do spraw e-commerce to osoba odpowiedzialna za nadzorowanie i koordynowanie procesów, związanych z dystrybucją produktów i usług za pośrednictwem narzędzi e-commerce. Specjalista zajmuje się wdrożeniem i obsługą systemu sprzedaży w internecie, kontrolowaniem poprawności jego funkcjonowania oraz prowadzeniem szkoleń z zakresu obsługi systemu dla pracowników firmy. Osoba obsadzona na tym stanowisku udziela także wsparcia technicznego dla klientów firmy, oraz prowadzi dokumentację dla operacji i transakcji wykonywanych przy pomocy narzędzi systemów e-commerce.


WYMAGANIA

Wśród najczęściej spotykanych wymagań rekrutacyjnych na stanowisko specjalisty do spraw e-commerce wyróżnia się konieczność posiadania dyplomu ukończenia wyższe uczelni ekonomicznej lub technicznej, kierunku związanego ze sprzedażą i promocją, lub informatyką. Ponadto, osoba zatrudniona na tym stanowisku musi być dogłębnie zaznajomiona z mechanizmami, funkcjonującymi w internecie i jego narzędziami. Najczęściej spotykaną formą e-commerce są sklepy internetowe, dlatego też specjalista musi znać zasady funkcjonowania i budowy tych sklepów, posiadać doświadczenie w administrowaniu sklepami internetowymi różnego rodzaju. Specjalista ds. e-commerce musi legitymować się znajomością podstawowych języków programowania i obsługą programów komputerowych – pakietów biurowych i graficznych.


WARUNKI PRACY

Praca specjalisty ds. e-commerce jest pracą w przeważającej części biurową, wykonywaną za pośrednictwem komputera i internetu. Specjalista kontaktuje się także z innymi pracownikami firmy, udzielając im wsparcia w zakresie obsługi systemu, a także z klientami – głównie za pośrednictwem zdalnych systemów pomocy.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Stanowisko funkcjonuje w firmach i przedsiębiorstwach, prowadzących handel za pośrednictwem internetu i narzędzi elektronicznych. Przede wszystkim tych, które funkcjonują równolegle w internecie – za pośrednictwem sklepu internetowego.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku w uśrednieniu określane są na 4500 złotych brutto miesięcznie.

Praca Specjalista ds. E-commerce
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Internet / e-commerce

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Dokumentacji

    Tarbonus Sp z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zakres Obowiązków Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych. Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług. Zarządzanie i aktualizacja treści na stronie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. marketingu

    Melle Sp. z o.o.   Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Twój zakres obowiązków: Opracowanie i realizacja strategii promocyjnej dla nowości produktowych, w tym zarządzanie contentem i komunikacją multichannel; Tworzenie własnych treści multimedialnych (wideo, artykuły, grafiki) na platformy social media; Organizacja współpracy z twórcami...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Moderacji Treści z j. serbskim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp z o o   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Główne Obowiązki: Weryfikacja zgłoszeń użytkowników dotyczących zawartości strony internetowej. Analiza i identyfikacja treści pod kątem zgodności z wewnętrznymi politykami. Podejmowanie wyważonych decyzji i rozwiązywanie zapytań zgodnie z procedurami. Wykorzystywanie lokalnej wiedzy...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Moderacji Treści z j. czeskim i słowackim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp z o o   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Główne Obowiązki: Weryfikacja zgłoszeń użytkowników dotyczących treści na platformie. Analiza i identyfikacja treści pod kątem zgodności z politykami firmy. Podejmowanie wyważonych decyzji i rozwiązywanie zapytań zgodnie z procedurami, zgłaszając niezgodności. Wykorzystanie wiedzy...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Moderacji Treści z j. macedońskim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp z o o   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Obowiązki: Weryfikacja zgłoszeń użytkowników dotyczących zawartości strony internetowej. Analiza i identyfikacja treści pod kątem zgodności z wewnętrznymi politykami. Podejmowanie wyważonych decyzji i rozwiązywanie zapytań zgodnie z procedurami. Wykorzystywanie lokalnej wiedzy rynkowej...
  • Specjalista / Specjalistka ds. marketingu internetowego

    Melle Sp. z o.o.   Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie i wdrażanie działań promocyjnych dla nowych produktów, w tym tworzenie i prowadzenie komunikacji wielokanałowej. Samodzielne tworzenie materiałów multimedialnych: filmów, grafik, artykułów oraz treści do social media. Koordynowanie współpracy z...
  • Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż. Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności. Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami. Udział w przygotowywaniu...
  • WPP Media   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...

Najnowsze artykuły

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.