Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.
Lista stanowisk - Opiekun Marki (Brand Manager)
Polecane oferty - Kadra zarządzająca
-
Menedżerka / Menedżer ds. Marketingu
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. Warszawa, Mokotów praca hybrydowa / stacjonarnastarszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat -
Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Marketingu Marki
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. Warszawa, Mokotów praca hybrydowa / stacjonarnastarszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat
Opiekun Marki (Brand Manager)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Brand manager, zwany także w polskojęzycznej wersji opiekunem marki, jest osobą odpowiedzialną za całokształt działań promocyjnych i reklamowych, mających tworzyć wizerunek marki na danym rynku. Do obowiązków brand managera należy koordynowanie i czynne uczestnictwo w poszczególnych etapach wprowadzania produktu na rynek, opracowywanie strategii reklamowej i promocyjnej, badanie rynku pod kątem upodobań grupy docelowej, do której skierowany ma być dany produkt. Obowiązki opiekuna marki mają dość interdyscyplinarny charakter, w części z nich osobę zatrudnioną w tym charakterze wyręczają specjaliści do spraw reklamy, promocji, etc. Brand manager czynnie współpracuje z klientem, oraz osobami pośrednio i bezpośrednio zaangażowanymi w promowanie marki i konkretnych produktów.
WYMAGANIA
Pierwszym i najbardziej istotnym wymogiem, który spełnić powinni potencjalni kandydaci na stanowisko brand managera jest posiadanie wyższego wykształcenia, pozyskanego na kierunku o profilu związanym z reklamą i promocją. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych, pozyskiwaniu informacji na temat grup docelowych, przeprowadzaniu badań rynku produktów to bardzo istotne atuty. Brand manager musi legitymować się obszerną wiedzą z zakresu wielu dziedzin z pogranicza finansów, marketingu, zarządzania, a także z obszaru, którego dotyczy działalność danej marki i do której zaliczyć można oferowane przez nią produkty. Doświadczenie w zarządzaniu kapitałem ludzkim to umiejętność niezbędna do wykonywania codziennych obowiązków ze względu na ściśle kierowniczy charakter stanowiska. Kwestią oczywistą pozostaje także konieczność posiadania zdolności obsługi komputera i oprogramowania graficznego.
WARUNKI PRACY
Praca brand managera wiąże się z koniecznością bezpośredniego współpracowania z klientem, oraz wszystkimi jednostkami zaangażowanymi w promocję danej marki. Obowiązki brand managera łączą w sobie elementy pracy specjalistów do spraw PR, reklamy i promocji, czy administracji.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Możliwości zatrudnienia stwarzają liczne firmy i przedsiębiorstwa należące do różnorodnych branży i sektorów rynku – w każdym spośród przypadków konieczna będzie dogłębna znajomość specyfiki danej działalności.
ZAROBKI
Zarobki brand managerów, w zależności od firmy w jakiej znajdują zatrudnienia oraz doświadczenia wahają się w przedziale od 3000 do niemal 20 000 złotych brutto miesięcznie.
Najnowsze oferty - Kadra zarządzająca
-
Brand Manager
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. Warszawa, Mokotów praca hybrydowa / stacjonarnastarszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat -
Kierownik / Kierowniczka Marki Eksport
Lotte Wedel Sp. z o.o. Warszawa praca stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat -
Product Manager
NEW APPROACH sp. z o.o. Warszawa, ul. Ostrobramska 75C praca stacjonarnakierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat -
Junior Brand Manager
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat -
Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)
Lotte Wedel Sp. z o.o. Warszawa praca stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat -
Opiekun marki
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły
Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?
W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego
Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?