Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Marketing / Reklama / PR
Specjalista ds. relacji z klientem

Lista stanowisk - Specjalista ds. relacji z klientem

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.
    specjalista mid / senior
    21 godz.
    Wymagania: Minimum 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (senior /regular/ mid) Bardzo dobra, praktyczna znajomość platform: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube; Umiejętność samodzielnego tworzenia i prowadzenia kampanii płatnych (Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Google...
  • Doradca ds. Sieci Partnerskiej

    Medicover Benefits   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: zarządzanie siecią partnerów na platformie benefitowej, aktywne pozyskiwanie i negocjowanie warunków współpracy z obecnymi oraz nowymi partnerami (ustalanie marż, warunków handlowych, rabatów), dbanie o atrakcyjność ofert...

Specjalista ds. relacji z klientem

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

 

Specjalista ds. relacji z klientem jest jednym z pracowników działu marketingu czy obsługi klienta. W swojej codziennej pracy ma kontakt z klientem, dba o wysokie standardy jego obsługi i wizerunek przedsiębiorstwa na zewnątrz. To ciekawa praca, wymagająca wiedzy na temat branży, w jakiej działa firma, ale też znajomości zagadnień marketingowych, umiejętności sprawnej i skutecznej komunikacji.


SPECJALISTA DS. RELACJI Z KLIENTEM – OCZEKIWANIA PRACODAWCÓW

 

Na tym stanowisku bardzo ważne są kompetencje miękkie, przede wszystkim komunikatywność. Pracodawcy poszukują kandydatów z pozytywnym nastawieniem, wysoką kulturą osobistą, którzy lubią kontakt z ludźmi, odnajdują się w pracy zespołowej, są wielozadaniowi, odporni na stres. Specjalista powinien mieć też wiedzę branżową, znać techniki sprzedażowe, język korzyści. Cennymi atutami jest doświadczenie w obsłudze klienta lub dziale marketingu oraz biegłe posługiwanie się w mowie i piśmie językiem angielskim. Wykształcenie natomiast odgrywa drugorzędną rolę.


SPECJALISTA DS. RELACJI Z KLIENTEM – OBOWIĄZKI NA STANOWISKU

 

Mówiąc najogólniej, zakres obowiązków na tym stanowisku obejmuje budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. W praktyce wiąże się to z ustalaniem i wdrażaniem standardów obsługi klienta w firmie. Specjalista dba o to, by klient czuł się traktowany indywidualnie i był obsłużony z pełnym profesjonalizmem, aby zechciał wrócić do firmy i skorzystać ponownie z jej oferty. Bardzo ważne jest także wypracowanie norm opieki posprzedażowej – podtrzymanie kontaktu, ale też sposób rozpatrywania reklamacji, skarg itp.

 

Specjalista najczęściej osobiście opiekuje się klientami strategicznymi, korporacyjnymi, utrzymuje kontakty biznesowe, ale też może odpowiadać za ustalanie standardów obsługi dla doradców klienta w firmie.

 

ROZWÓJ KARIERY ZAWODOWEJ SPECJALISTY DS. RELACJI Z KLIENTEM

 

Praca w marketingu jest perspektywiczna i pozwala rozwijać się w zależności od własnych zainteresowań i ambicji. Jeśli chodzi o specjalistę ds. relacji, można kontynuować karierę na tym stanowisku – od młodszego specjalisty, poprzez posadę specjalisty awansować na starszego specjalistę. Osoby, które zdobyły doświadczenie w komunikacji z klientem, cechują się doskonałą organizacją pracy i predyspozycjami do zarządzania, mogą ubiegać się o stanowisko kierownicze i zarządzać zespołem specjalistów w firmie.


ZAROBKI SPECJALISTY DS. RELACJI Z KLIENTEM

 

Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń (stan na styczeń 2021 r.) mediana zarobków specjalisty ds. relacji z klientem korporacyjnym wynosi 5140 zł brutto. ¼ osób zarabiających najwięcej dostaje pensję powyżej 6100 zł brutto. Wraz z doświadczeniem pracownika rosną jego zarobki. Mediana na stanowisku starszego specjalisty to 6470 zł brutto, a 25% najlepiej opłacanych pracowników otrzymuje od 9550 zł brutto miesięcznie.

 

SPECJALISTA DS. RELACJI Z KLIENTEM – PERSPEKTYWY ZATRUDNIENIA

 

Oferty pracy na tym stanowisku znaleźć można w korporacjach, dużych przedsiębiorstwach, często mających swoje oddziały w różnych miasta. Dlatego w tym zawodzie mobilność na rynku pracy i gotowość do zmiany miejsca zamieszkania mogą znacznie ułatwić znalezienie posady.

 

Praca Specjalista ds. relacji z klientem
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Efektywne realizowanie celów sprzedażowych; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury...
  • Key Account Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    23 godz.
    Zakres obowiązków Zarządzanie relacjami z klientami, zapewnienie wsparcia oraz doradztwa w zakresie wyboru produktów. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w sieciach handlowych. Rozwój sieci partnerskiej, pozyskiwanie nowych partnerów oraz obsługa kluczowych...
  • Digital Marketing Specialist

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zadania: Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych online, z naciskiem na działania sprzedażowe. Analiza wyników kampanii, opracowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w tworzeniu strategii komunikacji i analizie rynku we współpracy z klientami. Codzienna współpraca z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres Obowiązków Pomoc Key Account Managerom w codziennych kontaktach z kluczowymi klientami i koordynacji działań promocyjnych/rozliczeń. Zarządzanie procesami administracyjnymi (umowy, dekretacja faktur w SAP). Tworzenie kompleksowych raportów, analiz i prezentacji na potrzeby wewnętrzne...
  • Media Expert
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    umowa zlecenie Twoje zadania: Prezentacja i promocja produktów danej marki z kategorii małego AGD; Dbanie o właściwą ekspozycję towaru zgodną ze standardami Media Expert; Budowanie profesjonalnego wizerunku promowanej marki i naszej firmy; Pomoc w realizacji celów sprzedażowych zespołu...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Nowogard    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Obsługa Użytkowników (telefon, czat, e-mail) z zachowaniem wysokich standardów jakości. Weryfikacja wybranych rozmów i maili innych specjalistów w ramach monitorowania jakości operacyjnej. Przygotowywanie prostych obserwacji jakościowych i...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...

Najnowsze artykuły

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?