– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.
Lista stanowisk - Specjalista ds. relacji z klientem
Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR
-
specjalista mid / senior -
Doradca ds. Sieci Partnerskiej
Medicover Benefits Warszawa, Al. Jerozolimskie 96 praca hybrydowaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
Specjalista ds. relacji z klientem
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Specjalista ds. relacji z klientem jest jednym z pracowników działu marketingu czy obsługi klienta. W swojej codziennej pracy ma kontakt z klientem, dba o wysokie standardy jego obsługi i wizerunek przedsiębiorstwa na zewnątrz. To ciekawa praca, wymagająca wiedzy na temat branży, w jakiej działa firma, ale też znajomości zagadnień marketingowych, umiejętności sprawnej i skutecznej komunikacji.
SPECJALISTA DS. RELACJI Z KLIENTEM – OCZEKIWANIA PRACODAWCÓW
Na tym stanowisku bardzo ważne są kompetencje miękkie, przede wszystkim komunikatywność. Pracodawcy poszukują kandydatów z pozytywnym nastawieniem, wysoką kulturą osobistą, którzy lubią kontakt z ludźmi, odnajdują się w pracy zespołowej, są wielozadaniowi, odporni na stres. Specjalista powinien mieć też wiedzę branżową, znać techniki sprzedażowe, język korzyści. Cennymi atutami jest doświadczenie w obsłudze klienta lub dziale marketingu oraz biegłe posługiwanie się w mowie i piśmie językiem angielskim. Wykształcenie natomiast odgrywa drugorzędną rolę.
SPECJALISTA DS. RELACJI Z KLIENTEM – OBOWIĄZKI NA STANOWISKU
Mówiąc najogólniej, zakres obowiązków na tym stanowisku obejmuje budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. W praktyce wiąże się to z ustalaniem i wdrażaniem standardów obsługi klienta w firmie. Specjalista dba o to, by klient czuł się traktowany indywidualnie i był obsłużony z pełnym profesjonalizmem, aby zechciał wrócić do firmy i skorzystać ponownie z jej oferty. Bardzo ważne jest także wypracowanie norm opieki posprzedażowej – podtrzymanie kontaktu, ale też sposób rozpatrywania reklamacji, skarg itp.
Specjalista najczęściej osobiście opiekuje się klientami strategicznymi, korporacyjnymi, utrzymuje kontakty biznesowe, ale też może odpowiadać za ustalanie standardów obsługi dla doradców klienta w firmie.
ROZWÓJ KARIERY ZAWODOWEJ SPECJALISTY DS. RELACJI Z KLIENTEM
Praca w marketingu jest perspektywiczna i pozwala rozwijać się w zależności od własnych zainteresowań i ambicji. Jeśli chodzi o specjalistę ds. relacji, można kontynuować karierę na tym stanowisku – od młodszego specjalisty, poprzez posadę specjalisty awansować na starszego specjalistę. Osoby, które zdobyły doświadczenie w komunikacji z klientem, cechują się doskonałą organizacją pracy i predyspozycjami do zarządzania, mogą ubiegać się o stanowisko kierownicze i zarządzać zespołem specjalistów w firmie.
ZAROBKI SPECJALISTY DS. RELACJI Z KLIENTEM
Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń (stan na styczeń 2021 r.) mediana zarobków specjalisty ds. relacji z klientem korporacyjnym wynosi 5140 zł brutto. ¼ osób zarabiających najwięcej dostaje pensję powyżej 6100 zł brutto. Wraz z doświadczeniem pracownika rosną jego zarobki. Mediana na stanowisku starszego specjalisty to 6470 zł brutto, a 25% najlepiej opłacanych pracowników otrzymuje od 9550 zł brutto miesięcznie.
SPECJALISTA DS. RELACJI Z KLIENTEM – PERSPEKTYWY ZATRUDNIENIA
Oferty pracy na tym stanowisku znaleźć można w korporacjach, dużych przedsiębiorstwach, często mających swoje oddziały w różnych miasta. Dlatego w tym zawodzie mobilność na rynku pracy i gotowość do zmiany miejsca zamieszkania mogą znacznie ułatwić znalezienie posady.
Praca Specjalista ds. relacji z klientem
Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR
-
Menedżerka / Menedżer ds. Jakości i Relacji z Klientami
BNP Paribas Bank Polska S.A. Gorzów Wielkopolski praca stacjonarnakierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat -
Key Account Manager
NEW APPROACH sp. z o.o. Warszawa, ul. Ostrobramska 75C praca stacjonarnakierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat -
Digital Marketing Specialist
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. Warszawa praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
- Garwolin, Trakt Lwowski 158B
- Gdańsk, Kilińskiego 1-5
- Janki, Mszczonowska 3
- Katowice, Alpejska 8
- Kraków, Kapelanka 54
- Lubin, Paderewskiego 101
- Rzeszów, Krasne 20B
- Wieliczka, Reformacka 26
- Wrocław, Czekoladowa 7-9
- Wrocław, Paprotna 7
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat -
Menedżerka / Menedżer ds. Jakości i Relacji z Klientami
BNP Paribas Bank Polska S.A. Nowogard praca stacjonarnakierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat -
Specjalista / Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta
Benefit Systems S.A. Warszawa, Plac Europejski 2 praca hybrydowa / stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online -
Menedżerka / Menedżer ds. Jakości i Relacji z Klientami
BNP Paribas Bank Polska S.A. Kraków praca stacjonarnamenedżer umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły
Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy
W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska.
Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom
Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?