NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Doradca ds. Sprzedaży

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Doradca do spraw sprzedaży, jak sugeruje nam już sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za organizowanie i realizowanie procesu sprzedaży produktów firmy lub przedsiębiorstwa. Szczegółowy zakres obowiązków osoby zatrudnionej w tym charakterze jest ściśle uzależniony od miejsca jego zatrudnienia a więc i charakteru branży. Z pewnością jednak doradca powinien organizować formalną stronę zawieranych transakcji, przygotowywać umowy i wystawiać faktury, informować potencjalnych klientów o walorach produktu i warunkach zawieranych transakcji.


WYMAGANIA

Pierwszym i najważniejszym wymogiem stawianym przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze doradcy do spraw sprzedaży jest konieczność posiadania odpowiedniego wykształcenia - preferowani są kandydaci legitymujący się wykształceniem wyższym, pozyskanym w ramach studiów ekonomicznych lub szkół średnich o tym samym profilu. Potencjalni pracodawcy zwracają szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenie zawodowe kandydatów, pozyskane przez nich w pracy na stanowisku o zbliżonym charakterze pełnionych obowiązków. Konieczna okaże się znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, komunikatywność i zdolność efektywnej pracy w zespole, a także zdolności negocjacyjne.


WARUNKI PRACY

Praca doradcy ds. sprzedaży jest pracą biurową związaną także z bezpośrednimi kontaktami z nowymi i dotychczasowymi klientami i partnerami firmy.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia stwarzają liczne firmy i przedsiębiorstwa należące do różnorodnych branży.


ZAROBKI

Zarobki osób obsadzanych na tym stanowisku rozpoczynają się od kwoty 2000 złotych brutto miesięcznie.

NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Doradca ds. Sprzedaży

zobacz więcej ofert pracy dla Doradca ds. Sprzedaży