Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Informatyka / Administracja
Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Lista stanowisk - Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Polecane oferty - Informatyka / Administracja

  • Konsultant systemu HR / PŁACE KADRY

    Albit Software sp. z o.o.   Kielce    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia merytorycznego (telefonicznego/mailowego) dla Klientów; Monitorowanie i rozwiązywanie zgłoszeń w systemie obsługi zgłoszeń; Samodzielne diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów; Rozwiązywanie incydentów w oparciu o analizę danych; Współpraca...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego jest osobą współpracującą z klientami, która doradza jak korzystać z technologii wykorzystywanej w danym produkcie w celu osiągnięcia celów biznesowych i rozwiązania problemów. Stanowisko Konsultanta ds. Wsparcia Technicznego z reguły związane jest z branżą IT, choć występują wyjątki.  Wsparcie techniczne obejmuje gwarantowaną pomoc w eksploatacji oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz innych urządzeń przekazywanych użytkownikowi przez producenta przy ich zakupie. Konsultanci ds. Wsparcia Technicznego powinni rozumieć potrzeby klientów w odniesieniu do technologii i infrastruktury IT  oraz umieć je zastosować w celu przyspieszenia procesów biznesowych. Wśród ich zadań znaleźć się może pomoc przy wybieraniu i zamawianiu produktu przez klienta, a także przeprowadzanie szkoleń użytkowników. Konsultanci mogą być zaangażowani zarówno w sprzedaż, jak i obowiązki techniczne. Do podstawowych obowiązków Konsultanta ds. Wsparcia Technicznego należą: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), udzielanie wsparcia Klientowi, identyfikacja potrzeb Klientów, rejestracja i klasyfikacja zgłoszeń oraz współpraca z dostawcami usług w zakresie bieżących zgłoszeń.
 
WYMAGANIA

Często pracodawcy oferujący pracę na stanowisku Konsultanta ds. Wsparcia Technicznego nie wymagają wykształcenia wyższego i oferują pełny pakiet szkoleń przygotowujący pracownika do wypełniania zawodowych obowiązków. Mimo to, wykształcenie wyższe (zwłaszcza kierunkowe) okazać się może cennym atutem w procesie rekrutacyjnym i zwiększyć może szanse kandydata na zatrudnienie. Do najczęściej spotykanych wymogów na stanowisko Konsultanta należą: znajomość języków obcych (w tym również innych niż język angielski), zdolności interpersonalne i umiejętności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole, doświadczenie w obsłudze klienta i na podobnym stanowisku pracy oraz dobra organizacja pracy.

WARUNKI PRACY

Miejscem wykonywania pracy w zawodzie Konsultanta ds. Wsparcia Technicznego jest biuro , nierzadko większa przestrzeń biurowa, na której znajdują się liczne stanowiska konsultantów. Praca obejmuje ośmiogodzinny dzień pracy, przy czym w wielu firmach konsultanci zatrudniani są w systemie zmianowym. Ze względu na charakter wykonywanej pracy można się spodziewać konieczność zostania po godzinach lub pracy w godzinach nocnych. Ma to miejsce szczególnie w przypadku firm obsługujących Klientów zagranicznych, dzwoniących do Polski z innych stref czasowych. Niektóre firmy dopuszczają możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu, choć jest to rzadko spotykane.
 
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia dla Konsultantów ds. Wsparcia Technicznego oferują przede wszystkim duże firmy z branży informatycznej i telekomunikacyjnej.
 
ZAROBKI

Wynagrodzenie w zawodzie Konsultanta ds. Wsparcia Technicznego zależy od miasta, w którym znalazło się zatrudnienie, polityki finansowej firmy, doświadczenia zawodowego pracownika, jego umiejętności i kwalifikacji oraz uzyskiwanych wyników.  Gratyfikacja pracownika waha się w granicach od 2 tysięcy zł do 5 tysięcy złotych i więcej. W wielu firmach efektywna praca nagradzana jest premiami.

Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Informatyka / Administracja

  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. Multimediów

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: Koordynacja przeglądów okresowych wg harmonogramu oraz systematyczny przegląd i konserwacja projektorów multimedialnych oraz kontrola sprawności pozostałego sprzętu AV będących wyposażeniem sal wykładowych i...
  • Maps Customer Support with Japanese

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world...
  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Priority Services Specialist with Italian

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Rumunia, Bucharest, Romania    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: Bucharest, Romania Work from the office* Shifts: 8.00 AM – 5.00 PM / 1.00 PM – 10.00 PM (rotational) What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. About the role...
  • Customer Technical Support Representative with French

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Accountabilities: Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement. Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications. Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with Dutch

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Your Responsibilities Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement, Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications, Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with Italian

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...

Najnowsze artykuły

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

W 2024 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące ESG, które objęły duże firmy spełniające określone warunki. Od 2025 r. grono podmiotów zobowiązanych do tworzenia raportów ESG ma się powiększyć o kolejną grupę. Tymczasem badania pokazują, że 2/3 Polaków nie wie, co oznacza skrót ESG, nie mówiąc o wdrażaniu jego zasad do biznesu. Wyjaśniamy, na czym polega raportowanie ESG oraz kogo dotyczy.

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Zdarza się, że szef wywiera na pracowników presję, by w czasie pracy stale mieli przyklejony do twarzy uśmiech. – Niektórzy wręcz zakazują używania wyrazu „problem” i każą zastąpić je „wyzwaniem” – wskazuje socjolog Anna D. Nowicka. Czy pozytywne nastawienie może być destrukcyjne? Kiedy zaczynamy oszukiwać samych siebie? Oto co trzeba wiedzieć o toksycznej pozytywności i jej konsekwencjach.

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV

CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV

Mechanik to jeden z zawodów deficytowych w Polsce. Szanse na pracę są spore, niemniej żeby ją zdobyć, szczególnie w renomowanych salonach naprawy pojazdów czy w międzynarodowych firmach motoryzacyjnych, zwykle potrzebne jest dobre CV. Wyjaśniamy, jak krok po kroku napisać CV w zawodzie mechanika, jakie uwzględnić w dokumencie umiejętności oraz w jaki sposób opisać doświadczenie zawodowe.

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Nie muszę nikomu udowadniać swoich umiejętności i przekonywać, że wiele mogę, mimo iż nie widzę – mówi Krystyna Włodarek, działaczka społeczna, która w 2018 r. straciła wzrok. Specjalistka ds. dostępności Barbara Filipowska, osoba niewidoma, dodaje, że jednak często natrafiała na „mur” w kontaktach z rekruterami. Oto co pilnie trzeba zmienić w kontekście pracy osób z dysfunkcją wzroku.

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"

Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!