W 2024 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące ESG, które objęły duże firmy spełniające określone warunki. Od 2025 r. grono podmiotów zobowiązanych do tworzenia raportów ESG ma się powiększyć o kolejną grupę. Tymczasem badania pokazują, że 2/3 Polaków nie wie, co oznacza skrót ESG, nie mówiąc o wdrażaniu jego zasad do biznesu. Wyjaśniamy, na czym polega raportowanie ESG oraz kogo dotyczy.
Lista stanowisk - Specjalista ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
- Elbląg, CH Ogrody
- Elbląg, Stary Rynek
- Gdynia, CH Riviera
- Katowice, CH 3Stawy
- Nysa, Galeria Vendo
- Toruń, CH Plaza
- Warszawa, CH Atrium Reduta
- Wrocław, Pasaż Grunwaldzki
- Żory, CH Auchan
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Doradca / Doradczyni ds. klientów korporacyjnych
mBank S.A. Częstochowa, ul. Jasnogórska 79 praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
Specjalista ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Specjalista do spraw obsługi klientów korporacyjnych, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za prowadzenie bieżącej obsługi tychże klientów w oparciu o najwyższe standardy i wewnętrzne procedury. Osoba obsadzona na tym stanowisku jest zaangażowana w realizację całokształtu procesów, związanych z obsługą klientów korporacyjnych – począwszy od sporządzania niezbędnej dokumentacji, na podpisywaniu umów i realizowaniu transakcji skończywszy. Specjalista ma za zadanie przyjmowanie potencjalnych klientów firmy lub instytucji i przedstawianie im oferty, skonstruowanej w oparciu o indywidualne potrzeby odbiorcy. Specjalista negocjuje warunki oferty w porozumieniu z bezpośrednimi zwierzchnikami, celem usatysfakcjonowania obydwu stron. Specjalista sporządza szczegółowe raporty z realizowanych operacji i składa je na ręce przełożonych – w tym przypadku kierownika ds. obsług klientów korporacyjnych.
WYMAGANIA
Wśród najczęściej spotykanych wymagań kwalifikacyjnych, jakich spodziewać mogą się osoby aplikujące na stanowisko specjalisty ds. obsługi klientów korporacyjnych, szczególnie istotną pozostaje kwestia posiadanego przez nie wykształcenia – preferowani są kandydaci, legitymujący się dyplomem ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej, na kierunku takim jak finanse i rachunkowość lub podobnym. Doświadczenie, zdobyte na stanowisku związanym z bieżącą obsługą klientów korporacyjnych będzie dodatkowym atutem. Osoba zatrudniona na tym stanowisku musi posiadać cechy personalne, umożliwiające efektywne kontaktowanie się z klientami i wydajną pracę w zespole. Obsługa komputera i dogłębna znajomość produktów firmy lub instytucji jest także wymagana.
WARUNKI PRACY
Praca specjalisty ds. obsługi klientów korporacyjnych jest pracą, opierającą się na bezpośrednim kontakcie z przedstawicielami klientów korporacyjnych.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Stanowisko specjalisty ds. obsługi klientów korporacyjnych funkcjonuje przede wszystkim w branży bankowości.
ZAROBKI
Zarobki na tym stanowisku kształtują się na średnim poziomie 3500 złotych brutto miesięcznie.
Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Obsługi Firm
T-Mobile Polska S.A. Wrocław, CH Wroclavia praca stacjonarnaspecjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange
Orange Polska S.A. Warszawa, ul. Targowa 72 praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange
Orange Polska S.A. Kołobrzeg, Galeria Hosso praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange
Orange Polska S.A. Bydgoszcz, CH Zielone Arkady praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange
Orange Polska S.A. Szczecin, Galeria Kaskada praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange
Orange Polska S.A. Wrocław praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange
Orange Polska S.A. Warszawa, ul. Jana Ciszewskiego 15 praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange
Orange Polska S.A. Katowice, Galeria Katowicka praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły
ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?
Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?
Zdarza się, że szef wywiera na pracowników presję, by w czasie pracy stale mieli przyklejony do twarzy uśmiech. – Niektórzy wręcz zakazują używania wyrazu „problem” i każą zastąpić je „wyzwaniem” – wskazuje socjolog Anna D. Nowicka. Czy pozytywne nastawienie może być destrukcyjne? Kiedy zaczynamy oszukiwać samych siebie? Oto co trzeba wiedzieć o toksycznej pozytywności i jej konsekwencjach.
Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?
Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.
CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV
Mechanik to jeden z zawodów deficytowych w Polsce. Szanse na pracę są spore, niemniej żeby ją zdobyć, szczególnie w renomowanych salonach naprawy pojazdów czy w międzynarodowych firmach motoryzacyjnych, zwykle potrzebne jest dobre CV. Wyjaśniamy, jak krok po kroku napisać CV w zawodzie mechanika, jakie uwzględnić w dokumencie umiejętności oraz w jaki sposób opisać doświadczenie zawodowe.
Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia
Nie muszę nikomu udowadniać swoich umiejętności i przekonywać, że wiele mogę, mimo iż nie widzę – mówi Krystyna Włodarek, działaczka społeczna, która w 2018 r. straciła wzrok. Specjalistka ds. dostępności Barbara Filipowska, osoba niewidoma, dodaje, że jednak często natrafiała na „mur” w kontaktach z rekruterami. Oto co pilnie trzeba zmienić w kontekście pracy osób z dysfunkcją wzroku.
Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"
Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?