Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.
Lista stanowisk - Kierownik Departamentu ds. Klientów Prywatnych - V.I.P.
Kierownik Departamentu ds. Klientów Prywatnych - V.I.P.
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Osoba zatrudniona na tym stanowisku przewodniczy zespołowi powołanemu do obsługi szczególnie istotnych dla banku klientów prywatnych, tak zwanych V.I.P.-ów (z ang. Very Important Person). Kierownik departamentu ds. Klientów Prywatnych zajmuje się planowaniem i realizowaniem strategii banku w zakresie obsługi klientów prywatnych. Kontaktuje się osobiście ze strategicznymi z punktu widzenia banku klientami; w jego gestii leży podejmowanie najistotniejszych decyzji takich jak opiniowanie wniosków o przyznanie kredytu, wydanie kart kredytowych, etc. Z prowadzonych działań kierownik departamentu rozlicza się przed dyrektorem banku, składając na jego ręce szczegółowe raporty. Sam jest zaś bezpośrednim zwierzchnikiem pracowników departamentu, którego prace nadzoruje i koordynuje.
WYMAGANIA
Od osoby kandydującej na stanowisko kierownika departamentu ds. Klientów Prywatnych oczekuje się przede wszystkim wykształcenia wyższego, związanego z finansami i bankowością, a także szczególnej wiedzy z zakresu marketingu, administracji, i pochodnych dziedzin. Aplikujące osoby muszą także odznaczać się umiejętnością kierowania kapitałem ludzkim, organizacji pracy własnej i podległych pracowników, być zdyscyplinowanie i zorientowane na osiągnięcie najkorzystniejszych dla banku wyników finansowych. Kierownik departamentu musi posiadać ponadprzeciętne zdolności numeryczne oraz dogłębną znajomość otoczenia rynkowego.
WARUNKI PRACY
Praca kierownika departamentu ds. klientów prywatnych jest pracą biurową; podczas sporządzania raportów, opracowywania strategii finansowych i opiniowania wniosków, w pozostałym czasie, kierownik przebywa z klientami, nie tylko podejmując autorytarne decyzje, lecz także doradzając najlepsze dla nich rozwiązania. Do pozostałych obowiązków kierownika departamentu należy nadzorowania działań personelu, co także robi bezpośrednio. Kierownik departamentu może liczyć na służbowy telefon komórkowy i komputer przenośny.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Stanowisko jest obecne w branży bankowości.
ZAROBKI
Zarobki kierownika departamentu ds. klientów prywatnych to co najmniej 6500 złotych brutto miesięcznie, w zależności od województwa i stażu pracownika. Kwota ta może zostać powiększona o dodatkowe gratyfikacje w przypadku osiągnięcia ponadprzeciętnych, strategicznych celów.
Najnowsze artykuły
Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?
W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego
Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?