Lista stanowisk - Key Account Manager

Polecane oferty - Kadra zarządzająca

  • Kierownik Projektów Kluczowych

    Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.   zachodniopomorskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Opis stanowiska Zarządzanie współpracą z kluczowymi klientami i budowanie partnerskich relacji biznesowych. Identyfikowanie nowych możliwości rozwoju i realizacji projektów. Koordynacja działań zespołów technicznych oraz nadzór nad podwykonawcami. Kontrola budżetu, raportowanie wyników...
  • Key Account Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    19 godz.
    Zakres obowiązków Zarządzanie relacjami z klientami, zapewnienie wsparcia oraz doradztwa w zakresie wyboru produktów. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w sieciach handlowych. Rozwój sieci partnerskiej, pozyskiwanie nowych partnerów oraz obsługa kluczowych...

Key Account Manager

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Key Account Manager, tłumaczony także jako Menedżer do spraw kluczowych klientów, jest osobą odpowiedzialną za bieżącą obsługę i pozyskiwanie klientów szczególnie istotnych z punktu widzenia interesów firmy lub przedsiębiorstwa. Osoba obsadzona na tym stanowisku opracowuje indywidualną, dopasowaną dla konkretnego kontrahenta ofertę, mającą zapewnić zadowolenie dla obydwu stron, negocjuje warunki podpisywanych umów, sporządza dokumentację niezbędną do ich zawarcia. Key Account Manager koordynuje i nadzoruje prace podległego personelu, zespołu specjalistów w zakresie obsługi klientów strategicznych. Menedżer ściśle współpracuje z klientami, doradza im i stara się w miarę możliwości rozszerzyć tę współpracę o kolejne obszary.


WYMAGANIA

Pierwszym i najważniejszym wymogiem, stawianym przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze Key Account Managera jest konieczność posiadania wyższego wykształcenia, pozyskanego na jednym spośród kierunków ekonomicznych, najlepiej związanym z marketingiem i zarządzaniem. Potencjalni pracodawcy zwracają szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenie kandydatów, pozyskane w pracy na podobnym stanowisku i w podobnej branży. Osoba zatrudniona na tym stanowisku musi odznaczać się obszerną wiedzą z zakresu oferowanych przez firmę produktów lub usług a także posiadać pewną dozę zawodowej intuicji i ponadprzeciętną komunikatywność. Zdolności negocjacyjne będą w tym przypadku niezwykle pomocne.


WARUNKI PRACY

Praca Key Account Managera skupia się w praktyce głównie wokół podtrzymywania kontaktu z kluczowymi dla firmy klientami, zapewnienia im najwyższego standardu obsługi.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia stwarzają liczne firmy i przedsiębiorstwa należące do różnorodnych branży i sektorów rynku – w każdym spośród przypadków konieczna będzie dogłębna znajomość specyfiki danej działalności.


ZAROBKI

Zarobki na stanowisku Key Account Managera utrzymują się w przedziale od 3000 do 6000 złotych brutto miesięcznie.

Praca Key Account Manager
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Kadra zarządzająca

  • Kierownik Projektów (KAM)

    Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.   zachodniopomorskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami (Key Account Management): budowanie długotrwałych i partnerskich relacji z kluczowymi klientami, zrozumienie ich strategicznych celów i potrzeb. Rozwój biznesu i identyfikacja nowych możliwości: aktywne...
  • Menedżer Projektów Technicznych

    Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.   zachodniopomorskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Utrzymywanie i rozwijanie długofalowych relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi. Aktywne poszukiwanie nowych możliwości współpracy oraz rozwój istniejących kontraktów. Koordynowanie pracy zespołów technicznych i nadzór nad realizacją usług podwykonawców....
  • Kierownik / Kierowniczka Zespołu Ubezpieczeniowego

    Mirela Zugaj   Marki    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 15 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Kluczowe Obowiązki Aktywna obsługa Klienta i budowanie partnerskich relacji. Rozwój bazy Klientów i dbanie o najwyższy standard doradztwa. Przygotowywanie ofert i zawieranie umów. Rekrutacja i budowanie silnego zespołu agentów ubezpieczeniowych. Kompleksowe wdrażanie, szkolenie i coaching...
  • Specjalista ds. Rozwoju Biznesu

    Praca.pl   Warszawa    praca mobilna
    ekspert / menedżer  umowa o pracę / agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynku krajowym i zagranicznym, Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z partnerami biznesowymi, Negocjowanie warunków współpracy i finalizowanie umów handlowych, Identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych w branży przetwórstwa...
  • Menadżer / Menadżerka rozwoju biznesu

    Mirela Zugaj   Marki    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 15 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków aktywna obsługa Klienta oraz budowanie długotrwałych, partnerskich relacji, rozwój bazy Klientów, dbanie o najwyższy standard obsługi, analiza potrzeb Klientów i udzielanie rzetelnego, dopasowanego do sytuacji doradztwa, przygotowywanie ofert i zawieranie umów,...
  • Key Account Manager (rynek europejski)

    WILK ELEKTRONIK S.A.   Łaziska Górne    praca stacjonarna   dziś wygasa
    ekspert / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 dni
    Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie klientów B2B na rynkach europejskich, ze szczególnym uwzględnieniem produktów embedded i enterprise, realizacja i rozwój planów sprzedażowych dla segmentów embedded/enterprise, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert i...
  • Sales Manager

    WILK ELEKTRONIK S.A.   Łaziska Górne    praca stacjonarna   dziś wygasa
    ekspert / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    15 dni
    Twoje zadania: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji biznesowych na rynkach europejskich; Realizacja planów sprzedażowych zorientowanych na rozwój rynku embedded i enterprise; Negocjowanie kontraktów, prowadzenie rozmów handlowych i prezentacji; Analiza...

Najnowsze artykuły

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?