Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Kadra zarządzająca
Kierownik ds. Kadrowo-Płacowych (Payroll Manager)

Lista stanowisk - Kierownik ds. Kadrowo-Płacowych (Payroll Manager)

Polecane oferty - Kadra zarządzająca

  • Kierownik ds. Kadr i Płac

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kalisz    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres zadań: Kompleksowy nadzór nad procesami kadrowo-płacowymi. Organizacja i kontrola spraw związanych z zatrudnianiem, zmianą warunków pracy oraz rozwiązywaniem umów. Weryfikacja poprawności naliczania wynagrodzeń, świadczeń i zasiłków. Rozliczanie i ewidencja czasu pracy, w tym...
  • Kierownik biura kadr i płac

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kalisz    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Nadzór i koordynacja całego procesu kadrowo-płacowego w firmie produkcyjnej; Organizacja i kontrola prawidłowego przebiegu procesów zatrudniania, zmiany warunków zatrudnienia oraz rozwiązywania umów; Weryfikacja i nadzór nad poprawnością naliczania wynagrodzeń,...

Kierownik ds. Kadrowo-Płacowych (Payroll Manager)

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Payroll Manager, tłumaczony także jako Menedżer lub Kierownik do spraw kadrowo-płacowych, jak sugeruje sama nazwa stanowiska jest osobą odpowiedzialną za organizowanie listy płac w firmie, przedsiębiorstwie lub instytucji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku prowadzi szczegółową ewidencję pracowników zatrudnionych w danym miejscu, przyznaje urlopy, zaświadczenia, etc. Payroll Manager na bieżąco monitoruje wszelkie zmiany w obowiązujących przepisach prawnych dotyczących pracy i zatrudnienia – dba o spełnienie wszelkich ich założeń w danym miejscu pracy. Kierownik opracowuje okresowe raporty i składa je na ręce bezpośrednich przełożonych. Jest także głównym źródłem informacji dla pracowników w zakresie szeroko pojętych wynagrodzeń, etc.


WYMAGANIA

Pierwszym i najważniejszym wymogiem, stawianym przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze kierownika do spraw kadrowo-płacowych jest konieczność posiadania dyplomu ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej, na kierunku finanse i rachunkowość lub podobnym. Potencjalni pracodawcy zwracają także szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenie kandydatów, pozyskane przez nich w pracy na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków. Kierowniczy charakter stanowiska wymusza także konieczność posiadania zdolności zarządzania kapitałem ludzkim, samoorganizacji pracy własnej i podległego personelu. Pomocne będą także umiejętności analityczne i numeryczne, świadomość kosztowa i odpowiedzialność. W niektórych przypadkach pracodawcy mogą oczekiwać zaświadczeń o dotychczasowej niekaralności.


WARUNKI PRACY

Praca kierownika do spraw kadrowo-płacowych jest w praktyce pracą przede wszystkim biurową, realizowaną przed ekranem komputera.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia stwarzają liczne firmy i przedsiębiorstwa należące do różnorodnych branży i sektorów rynku – w każdym spośród przypadków konieczna będzie dogłębna znajomość specyfiki danej działalności.


ZAROBKI

Na tym stanowisku średnie zarobi kształtują się w przedziale od 5000 do nawet 12 000 złotych brutto miesięcznie.

Praca Kierownik ds. Kadrowo-Płacowych (Payroll Manager)
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?