Lista stanowisk - Specjalista ds. Reklamy

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Specjalista ds. Marketingu

    Gram Sadeccy sp.j.   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    współpraca przy tworzeniu materiałów reklamowych; zamieszczanie informacji tekstowych i graficznych na stronie internetowej i w aplikacji; tworzenie projektów graficznych; współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarnie)
  • Online Advertising Campaign Optimiser - Fluent Dutch

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Duties and Responsibilities Optimization and creation of new campaigns using your marketing insights and tools to create campaigns, ad groups, ad texts, keywords and extensions to achieve client's’ expectations; Optimization and creation of digital marketing campaign types, such as: Search,...

Specjalista ds. Reklamy

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Reklamy to osoba, która zachęca potencjalnych konsumentów do zakupu danych produktów/usług/dóbr inwestycyjnych/surowców w celu zwiększenia zysków klientów. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: gromadzenie informacji na temat produktu/usługi oraz strategia marketingowa, sporządzenie planu finansowego przedsięwzięcia, opracowanie sloganów/haseł reklamowych/scenariuszy telewizyjnych i radiowych, przedstawianie koncepcji reklamowej, kontrola pracy (grafików, plastyków, copywriterów, reżyserów filmowych, analityków rynku), a także analiza realizacji założonych celów kampanii - testowanie i optymalizacja kampanii pod kątem maksymalizacji efektów, kontakt z klientami bezpośrednimi, koordynacja współpracy z agencjami PR/ agencji reklamowymi/domami medialnymi, współpraca z drukarniami (foldery reklamowe, narzędzia POS), aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów.


WYMAGANIA

Specjalista ds. Reklamy powinien posiadać wykształcenie wyższe o kierunkach humanistycznych: Socjologia, Psychologia, Ekonomia lub mieć ukończone studium reklamy, albo szkołę średnią z elementami reklamy. Poza tym osoba na tym stanowisku musi znać dobrze język angielski, obsługę komputera (pakiet MS Office), posiadać prawo jazdy kat. B oraz posiadać wiedzę na temat działań rynkowych. Ważną kwestią jest też biegłe posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie oraz znajomość zagadnień psychologii społecznej i zrozumienia potrzeb klienta (zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego). Mile widziane jest również doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży reklamowej lub marketingowej (doświadczenie w prowadzeniu akcji marketingowych). Specjalista ds. Reklamy powinien również cechować się: doskonałą prezentacją i umiejętnościami negocjacji, wysoką odpornością na stres i umiejętnością pracy pod presją czasu, komunikatywnością, dyspozycyjnością, zdolnościami innowacyjnego myślenia, a także cierpliwością, wrażliwością artystyczną, odpowiedzialnością za powierzone zadania.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie, np. spotkania z klientami/agencjami reklamowymi/domami medialnymi/ drukarniami. Czas pracy zazwyczaj nienormowany. Praca ta wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą występować sytuacje stresowe. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego oraz doskonalenia wiedzy i kompetencji. Istnieje możliwość awansu zawodowego.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds. reklamy może pracować, np. w agencjach lub biurach reklamowych, ale zajmować samodzielne stanowisko w firmie i współpracować z agencjami reklamowymi w zakresie różnych elementów działań reklamowych.


ZAROBKI

Średnie wynagrodzenie specjalisty ds. reklamy kształtuje się od 2,500 tys. zł - 7 tys. zł i wyżej. Wśród innych dodatków pracownik może otrzymać, np.: telefon komórkowy, laptop, szkolenia.

Praca Specjalista ds. Reklamy
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Online Advertising Campaign Optimiser - Fluent Swedish

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Duties and Responsibilities Optimization and creation of new campaigns using your marketing insights and tools to create campaigns, ad groups, ad texts, keywords and extensions to achieve client's’ expectations; Optimization and creation of digital marketing campaign types, such as: Search,...
  • Online Advertising Campaign Optimiser - Fluent Italian

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Duties and Responsibilities Optimization and creation of new campaigns using your marketing insights and tools to create campaigns, ad groups, ad texts, keywords and extensions to achieve client's’ expectations; Optimization and creation of digital marketing campaign types, such as: Search,...
  • Online Advertising Campaign Optimiser - Fluent Mandarin

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Duties and Responsibilities Optimization and creation of new campaigns using your marketing insights and tools to create campaigns, ad groups, ad texts, keywords and extensions to achieve client's’ expectations; Optimization and creation of digital marketing campaign types, such as: Search,...
  • MAJOREL POLSKA
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    As an Online Advertising Specialist you will play a crucial role in delivering high-quality customer service through various channels, including phone, chat, and email for our high-profile Client, who specialize in internet-based searching and video sharing platforms. Your primary responsibilities...
  • MAJOREL POLSKA
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Duties and Responsibilities Responsible for analyzing online advertising content and business websites across multiple products Use this analysis to construct and modify ad texts / extensions to achieve client's expectations; Ensure excellent use of spelling and grammar is maintained in all tasks;...
  • MAJOREL POLSKA
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Duties and Responsibilities Responsible for analyzing online advertising content and business websites across multiple products Use this analysis to construct and modify ad texts / extensions to achieve client's expectations; Ensure excellent use of spelling and grammar is maintained in all tasks;...
  • MAJOREL POLSKA
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Duties and Responsibilities Responsible for analyzing online advertising content and business websites across multiple products; Use this analysis to construct and modify ad texts / extensions to achieve client's expectations; Ensure excellent use of spelling and grammar is maintained in all tasks;...
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Kampanii Google Ads

    Arteria G Partner sp. zo. o.   Warszawa, w pobliżu Metra Gdańskiego    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior
    2 dni
    Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Kampanii Google Ads: Sprzedaż produktów Google Ads poprzez doradztwo strategiczne dla klientów indywidualnych oraz B2B (w tym dla agencji marketingowych) w celu optymalizacji internetowych kampanii reklamowych; Konsekwentna...

Najnowsze artykuły

Ubytek słuchu – które grupy zawodowe są najbardziej narażone?

Ubytek słuchu – które grupy zawodowe są najbardziej narażone?

25 kwietnia wypada Międzynarodowy Dzień Świadomości Zagrożenia Hałasem, święto zainicjowane przez Ligę Niedosłyszących po to, by zwrócić uwagę na towarzyszący nam w życiu codziennym hałas i jego wpływ na zdrowie. Na pogorszenie się słuchu szczególnie narażeni są ci, którzy doświadczają hałasu w pracy. Wyjaśniamy, jakie są dopuszczalne normy hałasu oraz jak się przed nim skutecznie chronić.

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"

Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

Edukator ekologiczny – nowy, przyszłościowy zawód na rynku pracy?

Edukator ekologiczny – nowy, przyszłościowy zawód na rynku pracy?

81% Polaków ocenia swoją postawę ekologiczną „zdecydowanie dobrze” lub „raczej dobrze” – skąd zatem śmieci w lasach, trujący dym spalanych śmieci zimą, góry marnowanej żywności trafiające do śmietników? Nasza wiedza o tym, które działania są korzystne dla planety, a które nie, bywa dużo bardziej ograniczona niż nam się wydaje. W zrozumieniu ekologii na co dzień pomaga edukator ekologiczny.

Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe

Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe

Inżynierowie wiertniczy potrzebni są na platformach wiertniczych, w kopalniach, pracowniach geotermalnych, laboratoriach badawczych czy chociażby w budownictwie. W parze z szerokimi perspektywami pracy idą bardzo wysokie zarobki. Jednocześnie praca w tym zawodzie jest odpowiedzialna i wymagająca. Chciesz podjąć takie wyzwanie? Wyjaśniamy, jak wejść na tę ścieżkę zawodową.