– Introwersja to nie lęk i wycofanie czy brak pewności siebie, również nie brak kompetencji – podkreśla psycholog Joanna Marszalska. – Introwertyk dużo myśli, ale nielicznymi rzeczami się dzieli. To znaczy, że w pracy jest dużym zasobem, jednak często niezauważonym – dodaje psycholog Angelika Szymanek. Specjalistki wyjaśniają, co pomaga, a co przeszkadza w pracy introwertykom.
Lista stanowisk - Specjalista ds. Reklamy
Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR
-
Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu Uczelni
Akademia Handlowa Nauk Stosowanych w Radomiu Radom praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies. aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych
Grupa Pascal Gdańsk praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Specjalista ds. Reklamy
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Specjalista ds. Reklamy to osoba, która zachęca potencjalnych konsumentów do zakupu danych produktów/usług/dóbr inwestycyjnych/surowców w celu zwiększenia zysków klientów. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: gromadzenie informacji na temat produktu/usługi oraz strategia marketingowa, sporządzenie planu finansowego przedsięwzięcia, opracowanie sloganów/haseł reklamowych/scenariuszy telewizyjnych i radiowych, przedstawianie koncepcji reklamowej, kontrola pracy (grafików, plastyków, copywriterów, reżyserów filmowych, analityków rynku), a także analiza realizacji założonych celów kampanii - testowanie i optymalizacja kampanii pod kątem maksymalizacji efektów, kontakt z klientami bezpośrednimi, koordynacja współpracy z agencjami PR/ agencji reklamowymi/domami medialnymi, współpraca z drukarniami (foldery reklamowe, narzędzia POS), aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów.
WYMAGANIA
Specjalista ds. Reklamy powinien posiadać wykształcenie wyższe o kierunkach humanistycznych: Socjologia, Psychologia, Ekonomia lub mieć ukończone studium reklamy, albo szkołę średnią z elementami reklamy. Poza tym osoba na tym stanowisku musi znać dobrze język angielski, obsługę komputera (pakiet MS Office), posiadać prawo jazdy kat. B oraz posiadać wiedzę na temat działań rynkowych. Ważną kwestią jest też biegłe posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie oraz znajomość zagadnień psychologii społecznej i zrozumienia potrzeb klienta (zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego). Mile widziane jest również doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży reklamowej lub marketingowej (doświadczenie w prowadzeniu akcji marketingowych). Specjalista ds. Reklamy powinien również cechować się: doskonałą prezentacją i umiejętnościami negocjacji, wysoką odpornością na stres i umiejętnością pracy pod presją czasu, komunikatywnością, dyspozycyjnością, zdolnościami innowacyjnego myślenia, a także cierpliwością, wrażliwością artystyczną, odpowiedzialnością za powierzone zadania.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie, np. spotkania z klientami/agencjami reklamowymi/domami medialnymi/ drukarniami. Czas pracy zazwyczaj nienormowany. Praca ta wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą występować sytuacje stresowe. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego oraz doskonalenia wiedzy i kompetencji. Istnieje możliwość awansu zawodowego.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Specjalista ds. reklamy może pracować, np. w agencjach lub biurach reklamowych, ale zajmować samodzielne stanowisko w firmie i współpracować z agencjami reklamowymi w zakresie różnych elementów działań reklamowych.
ZAROBKI
Średnie wynagrodzenie specjalisty ds. reklamy kształtuje się od 2,500 tys. zł - 7 tys. zł i wyżej. Wśród innych dodatków pracownik może otrzymać, np.: telefon komórkowy, laptop, szkolenia.
Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR
-
Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu
Nowy Styl Jasło praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Specjalista / Specjalistka ds. marketingu internetowego
Melle Sp. z o.o. Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9 praca stacjonarnaspecjalista (mid) aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
Introwertyk w pracy – porady, jak zbudować relacje
Życzenia świąteczne firmowe – czego życzyć szefowi, koleżankom i klientom
Przed nami imprezy firmowe, upominki dla pracowników, ale też składanie sobie nawzajem życzeń na święta i Nowy Rok. I tu pojawia się mały problem: dla wielu osób składanie życzeń szefowi, kolegom czy klientom jest dość stresujące. Co powiedzieć, żeby nie popełnić gafy i szczerze przekazać swoje dobre intencje? Podpowiadamy, jakie życzenia będą właściwe, a jakiego doboru słów lepiej unikać.
Wsparcie schronisk dla zwierząt – jak pomagać w ramach CSR?
– Mimo że można spotkać się z mitami o „bezdomniakach" jako zwierzętach gorszych od kupionych, na szczęście postępuje zmiana w sposobie postrzegania zwierząt schroniskowych. Coraz więcej osób dostrzega ich piękne, dobre cechy – mówi Iwona Duda, prezeska Fundacji Sarigato prowadzącej projekt Karmimy Psiaki. Jak zrobić zwierzakom ze schronisk wspaniały prezent na Święta?
Ocena okresowa pracownika – kryteria, przykład, metody
Okresowa ocena pracownika to jedno z głównych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi. Może być ona przeprowadzona na kilka sposobów. Wyjaśniamy, czym różnią się od siebie typy ocen 90 stopni, 180 stopni, 270 stopni i 360 stopni, jakie najlepiej przyjąć kryteria oceny, a także kto powinien dokonywać ewaluacji pracowników w firmie i kiedy najlepiej to zrobić.
Wigilia wolna od pracy – co to oznacza dla firm i pracowników?
Gwiazdka zbliża się wielkimi krokami: najwyższy czas, by pomyśleć o urlopach w okilicy świąt i na początku stycznia – tym bardziej, że w tym roku dni wolne od pracy układają się wyjątkowo korzystnie i chętnych do skorzystania z przedłużonego urlopu będzie wielu. Co więcej, w 2025 roku Wigilia po raz pierwszy będzie całkowicie wolna od pracy. Jak to zmienia grafik pracy i wynagrodzenie?
Ważne zmiany w prawie pracy 2026 – kogo obejmą, jak się przygotować?
Nadchodząca nowelizacja przepisów prawa pracy obejmie bardzo dużą część społeczeństwa. Wkrótce czekają nas między innymi zaostrzone kontrole, nowe zasady na zwolnieniu lekarskim, ale i korzystniejsze przepisy naliczania stażu pracy, pozwalające niektórym na wydłużenie urlopu wypoczynkowego. Sprawdź, czego się spodziewać na rynku pracy 2026 i które zmiany obejmą Ciebie lub Twoją firmę.
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?