Lista stanowisk - Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Menadżer Sprzedaży - mierniki przenośne V&A

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania na stanowisku pracy: budowanie strategii sprzedażowej i marketingowej w celu efektywnej realizacji celów sprzedażowych w kraju i za granicą, inicjowanie i koordynowanie działań w celu zwiększenia potencjału obecnych rynków i zdobywania nowych, budowanie długotrwałych relacji z...
  • Junior Revenue Manager

    Nowa Itaka Sp. z o.o.   Opole    praca hybrydowa   dziś wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Twoje stanowisko identyfikowanie możliwości wzrostu przychodów i optymalizacji polityki cenowej: zarządzanie strategią cenową; tworzenie i wdrażanie strategii cenowych dostosowanych do dynamiki rynku; kontrola i aktualizacja cenników w oparciu o analizę konkurencji i popytu; tworzenie...

Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży to osoba odpowiedzialna za koordynację obsługi sprzedaży i rozwoju produktów/usług firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: koordynacja pracy kadry pracowniczej, przygotowanie ofert, merytoryczne sprawdzenie dokumentacji, przygotowanie i wdrażanie inicjatywy wpływającej na wzrost dystrybucji i wartości od sprzedaży na podstawie analiz sprzedaży oraz działań konkurencji i potrzeb konsumenta, a także uczestniczy w prezentacjach produktów/usług. Poza tym, kreuje i dostarcza wymagane narzędzia wspomagające realizację planów sprzedażowych, zapewniania skuteczne i efektywnie wdrożenie nowych produktów, organizuje szkolenia produktowe dla sprzedawców, współpracuje z dostawcami oraz współpracuje z innymi działami (np. marketingu, inwestycji czy ds. danego produktu), identyfikuje nowe obszary biznesowe.


WYMAGANIA

Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży powinien mieć wykształcenie (ekonomia, zrządzanie, marketing lub techniczne). Ważną kwestią jest też znajomość j. angielskiego, obsługi komputera oraz znajomość korporacyjnych standardów i systemów wsparcia procesów sprzedaży. Mile widziane minimum 3- 4 letnie doświadczenie w sprzedaży, wsparcia sprzedaży lub rozwoju produktów, a także doświadczenie w zarządzaniu zespołem. Pracownik ten powinien także cechować się: wysoką komunikatywnością, zdolnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, zdolnością do obiektywnej i analitycznej oceny sytuacji, samodzielnością, wysoką odpornością na stres i dyspozycyjnością, a także zdolnościami organizacyjnymi oraz umiejętnością kierowania kapitałem ludzkim.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania z klientami, kontrahentami. Czas pracy w systemie ośmiogodzinnym. Praca wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Praca samodzielna, tylko pod nadzorem i wymaga zaangażowania od pracownika. Większość osób pełniących tę funkcję znajduje się w przedziale wiekowym 27-35 lat. Pracownik ma możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności (szkolenia, konferencje, itd.) oraz możliwość awansu, np. na Dyrektora ds. Wsparcia Sprzedaży.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży może pracować, np.: w branży usług finansowych, w branży IT i telekomunikacyjnej, w firmach sprzedających rozwiązania teleinformatyczne, w sektorze FMCG.


ZAROBKI

Wysokość zarobków kierownika ds. wsparcia kształtuje się w granicach od 4,500 zł do 15 tys. zł i wyżej. Wśród innych dodatków są, m.in.: laptop, telefon komórkowy, szkolenia, samochód.

Praca Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.