Lista stanowisk - Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży to osoba odpowiedzialna za koordynację obsługi sprzedaży i rozwoju produktów/usług firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: koordynacja pracy kadry pracowniczej, przygotowanie ofert, merytoryczne sprawdzenie dokumentacji, przygotowanie i wdrażanie inicjatywy wpływającej na wzrost dystrybucji i wartości od sprzedaży na podstawie analiz sprzedaży oraz działań konkurencji i potrzeb konsumenta, a także uczestniczy w prezentacjach produktów/usług. Poza tym, kreuje i dostarcza wymagane narzędzia wspomagające realizację planów sprzedażowych, zapewniania skuteczne i efektywnie wdrożenie nowych produktów, organizuje szkolenia produktowe dla sprzedawców, współpracuje z dostawcami oraz współpracuje z innymi działami (np. marketingu, inwestycji czy ds. danego produktu), identyfikuje nowe obszary biznesowe.


WYMAGANIA

Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży powinien mieć wykształcenie (ekonomia, zrządzanie, marketing lub techniczne). Ważną kwestią jest też znajomość j. angielskiego, obsługi komputera oraz znajomość korporacyjnych standardów i systemów wsparcia procesów sprzedaży. Mile widziane minimum 3- 4 letnie doświadczenie w sprzedaży, wsparcia sprzedaży lub rozwoju produktów, a także doświadczenie w zarządzaniu zespołem. Pracownik ten powinien także cechować się: wysoką komunikatywnością, zdolnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, zdolnością do obiektywnej i analitycznej oceny sytuacji, samodzielnością, wysoką odpornością na stres i dyspozycyjnością, a także zdolnościami organizacyjnymi oraz umiejętnością kierowania kapitałem ludzkim.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania z klientami, kontrahentami. Czas pracy w systemie ośmiogodzinnym. Praca wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Praca samodzielna, tylko pod nadzorem i wymaga zaangażowania od pracownika. Większość osób pełniących tę funkcję znajduje się w przedziale wiekowym 27-35 lat. Pracownik ma możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności (szkolenia, konferencje, itd.) oraz możliwość awansu, np. na Dyrektora ds. Wsparcia Sprzedaży.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży może pracować, np.: w branży usług finansowych, w branży IT i telekomunikacyjnej, w firmach sprzedających rozwiązania teleinformatyczne, w sektorze FMCG.


ZAROBKI

Wysokość zarobków kierownika ds. wsparcia kształtuje się w granicach od 4,500 zł do 15 tys. zł i wyżej. Wśród innych dodatków są, m.in.: laptop, telefon komórkowy, szkolenia, samochód.

Praca Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

W 2024 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące ESG, które objęły duże firmy spełniające określone warunki. Od 2025 r. grono podmiotów zobowiązanych do tworzenia raportów ESG ma się powiększyć o kolejną grupę. Tymczasem badania pokazują, że 2/3 Polaków nie wie, co oznacza skrót ESG, nie mówiąc o wdrażaniu jego zasad do biznesu. Wyjaśniamy, na czym polega raportowanie ESG oraz kogo dotyczy.

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Zdarza się, że szef wywiera na pracowników presję, by w czasie pracy stale mieli przyklejony do twarzy uśmiech. – Niektórzy wręcz zakazują używania wyrazu „problem” i każą zastąpić je „wyzwaniem” – wskazuje socjolog Anna D. Nowicka. Czy pozytywne nastawienie może być destrukcyjne? Kiedy zaczynamy oszukiwać samych siebie? Oto co trzeba wiedzieć o toksycznej pozytywności i jej konsekwencjach.

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV

CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV

Mechanik to jeden z zawodów deficytowych w Polsce. Szanse na pracę są spore, niemniej żeby ją zdobyć, szczególnie w renomowanych salonach naprawy pojazdów czy w międzynarodowych firmach motoryzacyjnych, zwykle potrzebne jest dobre CV. Wyjaśniamy, jak krok po kroku napisać CV w zawodzie mechanika, jakie uwzględnić w dokumencie umiejętności oraz w jaki sposób opisać doświadczenie zawodowe.

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Nie muszę nikomu udowadniać swoich umiejętności i przekonywać, że wiele mogę, mimo iż nie widzę – mówi Krystyna Włodarek, działaczka społeczna, która w 2018 r. straciła wzrok. Specjalistka ds. dostępności Barbara Filipowska, osoba niewidoma, dodaje, że jednak często natrafiała na „mur” w kontaktach z rekruterami. Oto co pilnie trzeba zmienić w kontekście pracy osób z dysfunkcją wzroku.

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"

Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!