Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.
Lista stanowisk - Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Menadżer Sprzedaży - mierniki przenośne V&A
Lumel S.A. Zielona Góra praca stacjonarnaspecjalista mid / senior / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Junior Revenue Manager
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży to osoba odpowiedzialna za koordynację obsługi sprzedaży i rozwoju produktów/usług firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: koordynacja pracy kadry pracowniczej, przygotowanie ofert, merytoryczne sprawdzenie dokumentacji, przygotowanie i wdrażanie inicjatywy wpływającej na wzrost dystrybucji i wartości od sprzedaży na podstawie analiz sprzedaży oraz działań konkurencji i potrzeb konsumenta, a także uczestniczy w prezentacjach produktów/usług. Poza tym, kreuje i dostarcza wymagane narzędzia wspomagające realizację planów sprzedażowych, zapewniania skuteczne i efektywnie wdrożenie nowych produktów, organizuje szkolenia produktowe dla sprzedawców, współpracuje z dostawcami oraz współpracuje z innymi działami (np. marketingu, inwestycji czy ds. danego produktu), identyfikuje nowe obszary biznesowe.
WYMAGANIA
Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży powinien mieć wykształcenie (ekonomia, zrządzanie, marketing lub techniczne). Ważną kwestią jest też znajomość j. angielskiego, obsługi komputera oraz znajomość korporacyjnych standardów i systemów wsparcia procesów sprzedaży. Mile widziane minimum 3- 4 letnie doświadczenie w sprzedaży, wsparcia sprzedaży lub rozwoju produktów, a także doświadczenie w zarządzaniu zespołem. Pracownik ten powinien także cechować się: wysoką komunikatywnością, zdolnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, zdolnością do obiektywnej i analitycznej oceny sytuacji, samodzielnością, wysoką odpornością na stres i dyspozycyjnością, a także zdolnościami organizacyjnymi oraz umiejętnością kierowania kapitałem ludzkim.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania z klientami, kontrahentami. Czas pracy w systemie ośmiogodzinnym. Praca wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Praca samodzielna, tylko pod nadzorem i wymaga zaangażowania od pracownika. Większość osób pełniących tę funkcję znajduje się w przedziale wiekowym 27-35 lat. Pracownik ma możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności (szkolenia, konferencje, itd.) oraz możliwość awansu, np. na Dyrektora ds. Wsparcia Sprzedaży.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży może pracować, np.: w branży usług finansowych, w branży IT i telekomunikacyjnej, w firmach sprzedających rozwiązania teleinformatyczne, w sektorze FMCG.
ZAROBKI
Wysokość zarobków kierownika ds. wsparcia kształtuje się w granicach od 4,500 zł do 15 tys. zł i wyżej. Wśród innych dodatków są, m.in.: laptop, telefon komórkowy, szkolenia, samochód.
Najnowsze artykuły
Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?
W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego
Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?