Wybrana kategoria

NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Koordynator ds. Sprzedaży

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Koordynator do spraw Sprzedaży to osoba, która zajmuje się kierowaniem sprzedażą produktów danej firmy. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: utrzymywanie bieżących kontaktów z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, sprawdzanie i modyfikowanie zamówień, sprawdzanie kondycji finansowej klientów, monitorowanie spływu należności, przygotowywanie i wysyłanie materiałów handlowych.


WYMAGANIA

Koordynator do spraw Sprzedaży musi posiadać doświadczenie wyższe kierunkowe, doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Niezbędna w tym zawodzie jest znajomość języków obcych (m.in. angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego). Osoba na tym stanowisku musi posiadać umiejętności interpersonalne, negocjacyjne, organizacyjne oraz samodzielnego planowania.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest firma - biuro oraz spotkania z klientami/kontrahentami. Jest to praca umysłowa, stanowisko samodzielne pod nadzorem. Czas pracy zazwyczaj nienormowany. Pracownik ten ma dość duży kontakt z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Istnieje możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności (szkolenia, konferencje itd.) oraz możliwość awansu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Koordynator ds. Sprzedaży może pracować w obszarach np.: konsultingu HR, w branży: spożywczej, kosmetycznej, chemicznej, farmaceutycznej, AGD, It, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej, w przemyśle elektrotechnicznym, czyli w firmach produkcyjnych lub usługowych.


ZAROBKI

Wynagrodzenie koordynatora ds. sprzedaży kształtuje się od  2 tys. zł - 5 tys. zł i wyżej + premie, bonusy uwarunkowane od wyników sprzedaży.

NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Koordynator ds. Sprzedaży

zobacz więcej ofert pracy dla Koordynator ds. Sprzedaży