– Introwersja to nie lęk i wycofanie czy brak pewności siebie, również nie brak kompetencji – podkreśla psycholog Joanna Marszalska. – Introwertyk dużo myśli, ale nielicznymi rzeczami się dzieli. To znaczy, że w pracy jest dużym zasobem, jednak często niezauważonym – dodaje psycholog Angelika Szymanek. Specjalistki wyjaśniają, co pomaga, a co przeszkadza w pracy introwertykom.
Lista stanowisk - Asystent Dyrektora
Polecane oferty - Administracja biurowa
-
Asystent / Asystentka Zarządu
Kronospan Mielec Sp. z o.o. Mielec praca stacjonarnaasystent umowa o pracę pełny etat -
Asystent / Asystentka Dyrektora Wykonawczego oraz Biura Marketingu
KTI Poland S.A. Płock praca stacjonarnamłodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Asystent Dyrektora
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Asystent dyrektora to pracownik obsługi biura kadry kierowniczej. Można ogólnie by powiedzieć, iż asystent lub asystentka dyrektora to jedna z osób, która zna tajemnice firmy. Do głównych zadań tego pracownika należy, m.in.: logistyczne i administracyjne wsparcie dyrektora w codziennych obowiązkach, przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów, analiza raportów i zestawień, obsługa sekretariatu, organizacja i obsługa spotkań, organizacja podróży służbowych, zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji oraz współpracy z działami, sporządzanie tłumaczeń, koordynacja wdrażania zmian w procesie produkcyjnym oraz realizowanie bieżących zadań wyznaczonych przez dyrektora.
WYMAGANIA
Asystent Dyrektora powinien posiadać min. wykształcenie średnie, ale mile widziane jest wykształcenie wyższe. Ponadto osoba na tym stanowisku musi znać bardzo dobrze język angielski lub niemiecki, posiadać umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz mieć prawo jazdy kat. B. Ważną kwestią jest też doświadczenie na wyżej wymienionym lub pokrewnym stanowisku. Asystent Dyrektora powinien cechować się, m.in.: zdolnościami organizacyjnymi i interpersonalnymi, komunikatywnością, wysoką kulturą osobistą, umiejętnościami samodzielnej pracy pod presją czasu oraz otwartością, kreatywnością i odpowiedzialnością.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro oraz, kiedy wymaga tego sytuacja praca w terenie - spotkania. Praca ta wiąże się z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Asystent Dyrektora może pracować we wszystkich korporacjach, firmach, instytucjach. Jest to zawód, w którym nie ma możliwości awansu.
ZAROBKI
Pensja pracownika tego kształtuje się od 2 tys. zł do 5 tys. zł i więcej. Wysokość gratyfikacji zależy od zakresu obowiązków, ale także od prestiżu firmy.
Najnowsze oferty - Administracja biurowa
-
Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki
Jelcz Sp. z o.o. Jelcz-Laskowice praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat Szukamy kilku pracowników -
Asystentka / Asystent Prezesa
Lumel S.A. Zielona Góra praca stacjonarnaasystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Asystentka / Asystent Osobisty
Lit Agency Limited Warszawa praca hybrydowaasystent umowa o pracę / agencyjna pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies. aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Personal Assistant
Lit Agency Limited Warszawa praca hybrydowaasystent umowa o pracę / agencyjna pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies. aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
Introwertyk w pracy – porady, jak zbudować relacje
Życzenia świąteczne firmowe – czego życzyć szefowi, koleżankom i klientom
Przed nami imprezy firmowe, upominki dla pracowników, ale też składanie sobie nawzajem życzeń na święta i Nowy Rok. I tu pojawia się mały problem: dla wielu osób składanie życzeń szefowi, kolegom czy klientom jest dość stresujące. Co powiedzieć, żeby nie popełnić gafy i szczerze przekazać swoje dobre intencje? Podpowiadamy, jakie życzenia będą właściwe, a jakiego doboru słów lepiej unikać.
Wsparcie schronisk dla zwierząt – jak pomagać w ramach CSR?
– Mimo że można spotkać się z mitami o „bezdomniakach" jako zwierzętach gorszych od kupionych, na szczęście postępuje zmiana w sposobie postrzegania zwierząt schroniskowych. Coraz więcej osób dostrzega ich piękne, dobre cechy – mówi Iwona Duda, prezeska Fundacji Sarigato prowadzącej projekt Karmimy Psiaki. Jak zrobić zwierzakom ze schronisk wspaniały prezent na Święta?
Ocena okresowa pracownika – kryteria, przykład, metody
Okresowa ocena pracownika to jedno z głównych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi. Może być ona przeprowadzona na kilka sposobów. Wyjaśniamy, czym różnią się od siebie typy ocen 90 stopni, 180 stopni, 270 stopni i 360 stopni, jakie najlepiej przyjąć kryteria oceny, a także kto powinien dokonywać ewaluacji pracowników w firmie i kiedy najlepiej to zrobić.
Wigilia wolna od pracy – co to oznacza dla firm i pracowników?
Gwiazdka zbliża się wielkimi krokami: najwyższy czas, by pomyśleć o urlopach w okilicy świąt i na początku stycznia – tym bardziej, że w tym roku dni wolne od pracy układają się wyjątkowo korzystnie i chętnych do skorzystania z przedłużonego urlopu będzie wielu. Co więcej, w 2025 roku Wigilia po raz pierwszy będzie całkowicie wolna od pracy. Jak to zmienia grafik pracy i wynagrodzenie?
Ważne zmiany w prawie pracy 2026 – kogo obejmą, jak się przygotować?
Nadchodząca nowelizacja przepisów prawa pracy obejmie bardzo dużą część społeczeństwa. Wkrótce czekają nas między innymi zaostrzone kontrole, nowe zasady na zwolnieniu lekarskim, ale i korzystniejsze przepisy naliczania stażu pracy, pozwalające niektórym na wydłużenie urlopu wypoczynkowego. Sprawdź, czego się spodziewać na rynku pracy 2026 i które zmiany obejmą Ciebie lub Twoją firmę.
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?