Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Badania i rozwój
Specjalista ds. Badań Rynku

Lista stanowisk - Specjalista ds. Badań Rynku

Polecane oferty - Badania i rozwój

  • Menadżer ds. Rozwoju Edukacji Dorosłych

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Łódź    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania projektowanie i wdrażanie nowych inicjatyw edukacyjnych, usług i produktów analiza rynku, trendów i potrzeb, aby generować nowe pomysły na biznes edukacyjny rozwój istniejących programów i szkół; poszukiwanie nowych możliwości ekspansji; prowadzenie projektów od koncepcji...
  • Specjalista ds. Rozwoju Biznesu

    Praca.pl   Warszawa    praca mobilna
    ekspert / menedżer  umowa o pracę / agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynku krajowym i zagranicznym, Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z partnerami biznesowymi, Negocjowanie warunków współpracy i finalizowanie umów handlowych, Identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych w branży przetwórstwa...

Specjalista ds. Badań Rynku

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Badań Rynku to osoba, która odpowiada za planowanie i realizację badań rynku na potrzeby przedsiębiorstwa, a także poszczególnych grup produktów. Do głównych obowiązków pracownik tego należy, m.in.: wykonywanie badań marketingowych, nadzór nad projektami badawczymi, analizowanie i prezentowanie wyników badań, pozyskiwanie informacji marketingowych oraz raportowanie wyników badań, badanie aktywności konkurentów firmy i ich udziału w rynku.


WYMAGANIA

Specjalista ds. Badań Rynku powinien mieć wykształcenie wyższe kierunkowe: marketing i zarządzanie, socjologia, psychologia lub matematyka, a także znajomość w stopniu dobrym j. angielskiego i obsługi komputera. Ważną kwestią jest też znajomość technik i zagadnień związanych z przeprowadzaniem badań rynku (np. CATI, FGI, IDI, desk research, ankiety, omnibus), znajomość rynku/branży, wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu oraz doświadczenie zawodowe w dziale marketingu, sprzedaży lub w firmie badania rynku. Osoba na tym stanowisku powinna cechować się również: dokładnością i sumiennością, komunikatywnością, świadomością komercyjną, kreatywnością, samodzielnością. Ponadto, powinna wykazywać się zdolnościami interpersonalnymi, analitycznymi i planistycznymi, umiejętnościami poszukiwania i pozyskiwania informacji oraz umiejętnościami pracy w zespole.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest firma, biuro firmy. Jest to praca umysłowa, stanowisko samodzielne, pod nadzorem. Czas pracy ośmiogodzinny. Pracownik ma możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności oraz możliwość awansu, np. na Kierownika ds. Badań Rynku.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds. Badań Rynku może pracować, np.: w agencjach badawczych, centrach badań rynkowych, ośrodkach badań opinii publicznej, w firmach konsultingowych, a także w dużych przedsiębiorstwach, tj. w strukturach działu marketingu czy sprzedaży lub specjalnie utworzonych apartamentach badawczych.


ZAROBKI

Specjalista ds. Badań Rynku zarabia w przedziale od 3 tys. zł do 8 tys. zł i wyżej. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, szkolenia.

Praca Specjalista ds. Badań Rynku
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?