Wybrana kategoria

NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Specjalista ds. e-marketingu

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. e-marketingu jest odpowiedzialny za wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy w sieci. Zajmuje się on również tworzeniem kampanii reklamowych oraz badaniem efektywności podejmowanych działań. Często zajmuje się on również tworzeniem newsletterów oraz mailingów. Do jego zadań należy śledzenie najnowszych trendów e-marketingowych oraz proponowanie nowych rozwiązań. Specjalista ds. e-marketingu zajmuje się też koordynacją działań w obszarze mediów społecznościowych.Do jego obowiązków należy również często współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami czy działami sprzedaży.

 

WYMAGANIA

Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty ds. e-marketingu powinna posiadać kilkuletnie doświadczenie w obszarze marketingu internetowego oraz legitymować się wykształceniem wyższym (najchętniej ekonomicznym, informatycznym, marketingowym lub z zakresu zarządzania). W trakcie rekrutacji brane są również pod uwagę takie czynniki jak znajomość narzędzi marketingu online (Facebook, YouTube, Vimeo, Google+) czy znajomość zasad SEO i narzędzia Google Analitics. Specjalista ds. e-marketingu musi również posiadać “lekkie pióro” gwarantujące tworzenie skutecznych materiałów marketingowych. Mile widziana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz programów graficznych (Corel, Photoshop).

 

Osoba pracująca na tym stanowisku powinna wykazywać się umiejętnością pracy w zespole, komunikatywnością i zdolnością do szybkiego przyswajania wiedzy. Specjalista ds. e-marketingu musi być również osobą kreatywną i otwartą na nowe wyzwania.

 

WARUNKI PRACY

Praca jako specjalista ds. e-marketingu jest zwykle pracą biurową wykonywaną w siedzibie firmy. Z powodu dużej odpowiedzialności oraz wszechstronności podejmowanych działań może się ona łączyć z wieloma sytuacjami stresowymi oraz koniecznością szybkiego podejmowania decyzji.

 

MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds.e-marketingu jest dzisiaj niezbędnym wsparciem firmowych działów marketingu niezależnie od branży. 

 

ZAROBKI

Specjalista ds. e-marketingu może liczyć na pensję w wysokości 4 tys. zł. Wysokość wynagrodzenia jest zależna od wielkości firmy oraz posiadanego doświadczenia i kwalifikacji. 

NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Specjalista ds. e-marketingu

zobacz więcej ofert pracy dla Specjalista ds. e-marketingu