Lista stanowisk - Specjalista ds. e-marketingu

Polecane oferty - Internet / e-commerce

  • Specjalista / Specjalistka ds. E-commerce

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 8 000 zł brutto/mies.
    15 godz.
    Opis stanowiska Nadzorowanie procesu realizacji zamówień i obsługa klientów na marketplace; Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów; Wdrażanie i organizacja akcji promocyjnych na platformach sprzedażowych (np. Allegro, Amazon, inne marketplace’y); Analiza kalendarzy...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. E-commerce Marketplace

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Oczekujemy skutecznego zarządzania obszarami: Prowadzenie i rozwijanie sprzedaży międzynarodowej w ekosystemie marketplace. Negocjacje z Amazon Vendor i kompleksowa obsługa Seller Central. Tworzenie i realizacja strategii sprzedażowej w kanałach online. Nadzór nad kampaniami reklamowymi i...

Specjalista ds. e-marketingu

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. e-marketingu jest odpowiedzialny za wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy w sieci. Zajmuje się on również tworzeniem kampanii reklamowych oraz badaniem efektywności podejmowanych działań. Często zajmuje się on również tworzeniem newsletterów oraz mailingów. Do jego zadań należy śledzenie najnowszych trendów e-marketingowych oraz proponowanie nowych rozwiązań. Specjalista ds. e-marketingu zajmuje się też koordynacją działań w obszarze mediów społecznościowych.Do jego obowiązków należy również często współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami czy działami sprzedaży.

 

WYMAGANIA

Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty ds. e-marketingu powinna posiadać kilkuletnie doświadczenie w obszarze marketingu internetowego oraz legitymować się wykształceniem wyższym (najchętniej ekonomicznym, informatycznym, marketingowym lub z zakresu zarządzania). W trakcie rekrutacji brane są również pod uwagę takie czynniki jak znajomość narzędzi marketingu online (Facebook, YouTube, Vimeo, Google+) czy znajomość zasad SEO i narzędzia Google Analitics. Specjalista ds. e-marketingu musi również posiadać “lekkie pióro” gwarantujące tworzenie skutecznych materiałów marketingowych. Mile widziana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz programów graficznych (Corel, Photoshop).

 

Osoba pracująca na tym stanowisku powinna wykazywać się umiejętnością pracy w zespole, komunikatywnością i zdolnością do szybkiego przyswajania wiedzy. Specjalista ds. e-marketingu musi być również osobą kreatywną i otwartą na nowe wyzwania.

 

WARUNKI PRACY

Praca jako specjalista ds. e-marketingu jest zwykle pracą biurową wykonywaną w siedzibie firmy. Z powodu dużej odpowiedzialności oraz wszechstronności podejmowanych działań może się ona łączyć z wieloma sytuacjami stresowymi oraz koniecznością szybkiego podejmowania decyzji.

 

MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds.e-marketingu jest dzisiaj niezbędnym wsparciem firmowych działów marketingu niezależnie od branży. 

 

ZAROBKI

Specjalista ds. e-marketingu może liczyć na pensję w wysokości 4 tys. zł. Wysokość wynagrodzenia jest zależna od wielkości firmy oraz posiadanego doświadczenia i kwalifikacji. 

Praca Specjalista ds. e-marketingu
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Internet / e-commerce

  • Płatny staż Copywriting ChatGPT i Marketing internetowy (OzN)

    Fihn Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat   4 600 - 4 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    16 godz.
    Masz orzeczenie o niepełnosprawności (mile widziane) i szukasz możliwości rozwoju swoich umiejętności w dziedzinie copywritingu, social media i pozycjonowania? Zapewniamy płatny staż zdalny, który pozwoli Ci zdobyć cenne doświadczenie w branży. Rekrutujemy kandydatów na następujące...
  • Specjalista ds. Sprzedaży Online i Marketingu

    4 HOEM sp. z o.o.   Koszalin, ul. Bohaterów Warszawy 32A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 400 - 9 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Prowadzenie i rozwój sprzedaży online na platformach: Allegro, IdoSell, Ceneo, sklep internetowy. Obsługa i optymalizacja kampanii reklamowych (Google Ads, Facebook Ads, remarketing). Tworzenie i publikacja ofert produktowych – opisy, zdjęcia, parametry, słowa kluczowe. Analiza danych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży na Marketplace (E-commerce)

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania będą obejmować: Wzrost i zarządzanie sprzedażą zagraniczną na platformach marketplace. Prowadzenie negocjacji z Amazon Vendor i bieżąca obsługa Seller Central. Planowanie i wdrażanie strategii sprzedażowej w kanałach e-commerce. Współpraca z agencją marketingową w...
  • Referent / Referentka ds. Informacji i Promocji Współpracy Międzynarodowej

    Uniwersytet Medyczny w Lublinie   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Dlaczego warto? Dołączysz do zespołu jednej z wiodących uczelni medycznych w Polsce, łączącej tradycję z nowoczesnym podejściem do nauki, edukacji i komunikacji. Będziesz mieć możliwość pracy w kreatywnym zespole, nawiązania relacji ze środowiskiem medycznym: studentami,...
  • Specjalista ds. utrzymania serwisu w Dziale E-commerce (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych zadań na tym stanowisku należeć będzie: Zarządzanie sklepami internetowymi marki kierowanymi na rynek polski, czeski i słowacki; Konfigurowanie akcji promocyjnych na stronie internetowej; Wdrażanie nowych i ulepszanie istniejących funkcjonalności dostępnych na stronie;...
  • E-commerce Manager

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie i rozwój sprzedaży zagranicznej na platformach marketplace; Negocjacje z Amazon Vendor oraz obsługa Seller Central; Planowanie i realizacja strategii sprzedażowej w kanałach e-commerce; Współpraca z agencją marketingową w zakresie kampanii reklamowych i promocji...
  • Specjalista/Specjalistka ds. Marketingu ze znajomością j. rosyjskiego i ukraińskiego

    ManyHr   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 15 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twoje Główne Zadania Prowadzenie i realizacja strategii marketingowych. Planowanie i raportowanie kampanii płatnych (Meta Ads, Google Ads). Tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji (LinkedIn, Instagram) – content, komunikacja, moderacja. Tworzenie materiałów marketingowych/promocyjnych:...
  • Managerka / Manager ds. E-commerce

    nietylkofiranki.pl   Janki    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży online dla sklepu internetowego; Rozwijanie użyteczności sklepu (UX/UI) oraz inicjowanie i wdrażanie usprawnień technicznych; Zarządzanie budżetem e-commerce i optymalizacja efektywności sprzedaży (ROI/ROAS) Koordynacja...

Najnowsze artykuły

Introwertyk w pracy – porady, jak zbudować relacje

Introwertyk w pracy – porady, jak zbudować relacje

– Introwersja to nie lęk i wycofanie czy brak pewności siebie, również nie brak kompetencji – podkreśla psycholog Joanna Marszalska. –  Introwertyk dużo myśli, ale nielicznymi rzeczami się dzieli. To znaczy, że w pracy jest dużym zasobem, jednak często niezauważonym – dodaje psycholog Angelika Szymanek. Specjalistki wyjaśniają, co pomaga, a co przeszkadza w pracy introwertykom.

Życzenia świąteczne firmowe – czego życzyć szefowi, koleżankom i klientom

Życzenia świąteczne firmowe – czego życzyć szefowi, koleżankom i klientom

Przed nami imprezy firmowe, upominki dla pracowników, ale też składanie sobie nawzajem życzeń na święta i Nowy Rok. I tu pojawia się mały problem: dla wielu osób składanie życzeń szefowi, kolegom czy klientom jest dość stresujące. Co powiedzieć, żeby nie popełnić gafy i szczerze przekazać swoje dobre intencje? Podpowiadamy, jakie życzenia będą właściwe, a jakiego doboru słów lepiej unikać.

Wsparcie schronisk dla zwierząt – jak pomagać w ramach CSR?

Wsparcie schronisk dla zwierząt – jak pomagać w ramach CSR?

– Mimo że można spotkać się z mitami o „bezdomniakach" jako zwierzętach gorszych od kupionych, na szczęście postępuje zmiana w sposobie postrzegania zwierząt schroniskowych. Coraz więcej osób dostrzega ich piękne, dobre cechy – mówi Iwona Duda, prezeska Fundacji Sarigato prowadzącej projekt Karmimy Psiaki. Jak zrobić zwierzakom ze schronisk wspaniały prezent na Święta?

Ocena okresowa pracownika – kryteria, przykład, metody

Ocena okresowa pracownika – kryteria, przykład, metody

Okresowa ocena pracownika to jedno z głównych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi. Może być ona przeprowadzona na kilka sposobów. Wyjaśniamy, czym różnią się od siebie typy ocen 90 stopni, 180 stopni, 270 stopni i 360 stopni, jakie najlepiej przyjąć kryteria oceny, a także kto powinien dokonywać ewaluacji pracowników w firmie i kiedy najlepiej to zrobić.

Wigilia wolna od pracy – co to oznacza dla firm i pracowników?

Wigilia wolna od pracy – co to oznacza dla firm i pracowników?

Gwiazdka zbliża się wielkimi krokami: najwyższy czas, by pomyśleć o urlopach w okilicy świąt i na początku stycznia – tym bardziej, że w tym roku dni wolne od pracy układają się wyjątkowo korzystnie i chętnych do skorzystania z przedłużonego urlopu będzie wielu. Co więcej, w 2025 roku Wigilia po raz pierwszy będzie całkowicie wolna od pracy. Jak to zmienia grafik pracy i wynagrodzenie?

Ważne zmiany w prawie pracy 2026 – kogo obejmą, jak się przygotować?

Ważne zmiany w prawie pracy 2026 – kogo obejmą, jak się przygotować?

Nadchodząca nowelizacja przepisów prawa pracy obejmie bardzo dużą część społeczeństwa. Wkrótce czekają nas między innymi zaostrzone kontrole, nowe zasady na zwolnieniu lekarskim, ale i korzystniejsze przepisy naliczania stażu pracy, pozwalające niektórym na wydłużenie urlopu wypoczynkowego. Sprawdź, czego się spodziewać na rynku pracy 2026 i które zmiany obejmą Ciebie lub Twoją firmę.