Lista stanowisk - Specjalista ds. e-marketingu

Polecane oferty - Internet / e-commerce

  •  Specjalista ds. Marketingu B2B

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: Współtworzenie i realizowanie strategii marketingowej oraz inicjowanie działań marketingowych dla klientów B2B. Wspieranie realizacji celów sprzedażowych poprzez działania marketingowe mające na celu zwiększenie liczby zapytań ofertowych. Płynność zbierania...
  • Specjalista / Specjalistka ds. marketingu

    Melle Sp. z o.o.   Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Twój zakres obowiązków: Opracowanie i realizacja strategii promocyjnej dla nowości produktowych, w tym zarządzanie contentem i komunikacją multichannel; Tworzenie własnych treści multimedialnych (wideo, artykuły, grafiki) na platformy social media; Organizacja współpracy z twórcami...

Specjalista ds. e-marketingu

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. e-marketingu jest odpowiedzialny za wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy w sieci. Zajmuje się on również tworzeniem kampanii reklamowych oraz badaniem efektywności podejmowanych działań. Często zajmuje się on również tworzeniem newsletterów oraz mailingów. Do jego zadań należy śledzenie najnowszych trendów e-marketingowych oraz proponowanie nowych rozwiązań. Specjalista ds. e-marketingu zajmuje się też koordynacją działań w obszarze mediów społecznościowych.Do jego obowiązków należy również często współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami czy działami sprzedaży.

 

WYMAGANIA

Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty ds. e-marketingu powinna posiadać kilkuletnie doświadczenie w obszarze marketingu internetowego oraz legitymować się wykształceniem wyższym (najchętniej ekonomicznym, informatycznym, marketingowym lub z zakresu zarządzania). W trakcie rekrutacji brane są również pod uwagę takie czynniki jak znajomość narzędzi marketingu online (Facebook, YouTube, Vimeo, Google+) czy znajomość zasad SEO i narzędzia Google Analitics. Specjalista ds. e-marketingu musi również posiadać “lekkie pióro” gwarantujące tworzenie skutecznych materiałów marketingowych. Mile widziana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz programów graficznych (Corel, Photoshop).

 

Osoba pracująca na tym stanowisku powinna wykazywać się umiejętnością pracy w zespole, komunikatywnością i zdolnością do szybkiego przyswajania wiedzy. Specjalista ds. e-marketingu musi być również osobą kreatywną i otwartą na nowe wyzwania.

 

WARUNKI PRACY

Praca jako specjalista ds. e-marketingu jest zwykle pracą biurową wykonywaną w siedzibie firmy. Z powodu dużej odpowiedzialności oraz wszechstronności podejmowanych działań może się ona łączyć z wieloma sytuacjami stresowymi oraz koniecznością szybkiego podejmowania decyzji.

 

MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds.e-marketingu jest dzisiaj niezbędnym wsparciem firmowych działów marketingu niezależnie od branży. 

 

ZAROBKI

Specjalista ds. e-marketingu może liczyć na pensję w wysokości 4 tys. zł. Wysokość wynagrodzenia jest zależna od wielkości firmy oraz posiadanego doświadczenia i kwalifikacji. 

Praca Specjalista ds. e-marketingu
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Internet / e-commerce

  • Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż. Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności. Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami. Udział w przygotowywaniu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. marketingu internetowego

    Melle Sp. z o.o.   Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie i wdrażanie działań promocyjnych dla nowych produktów, w tym tworzenie i prowadzenie komunikacji wielokanałowej. Samodzielne tworzenie materiałów multimedialnych: filmów, grafik, artykułów oraz treści do social media. Koordynowanie współpracy z...
  • WPP Media   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
  • WPP Media   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych na platformach Meta, TikTok, Snapchat i Pinterest. Współpraca z regionalnymi zespołami z Europy i USA przy realizacji projektów marketingowych. Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola ich zgodności z wytycznymi WPP...
  • WPP Media   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
  • WPP Media   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Wsparcie w prowadzeniu kampanii Paid Search na platformach takich jak Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z międzynarodowymi zespołami WPP Media przy działaniach SEM/SEA. Analiza wyników kampanii, przygotowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w...
  • WPP Media   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...
  • WPP Media   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....

Najnowsze artykuły

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.