Lista stanowisk - Specjalista ds. SEM, SEO

Polecane oferty - Internet / e-commerce

  • WPP Media   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...
  • WPP Media   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Wsparcie w prowadzeniu kampanii Paid Search na platformach takich jak Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z międzynarodowymi zespołami WPP Media przy działaniach SEM/SEA. Analiza wyników kampanii, przygotowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w...

Specjalista ds. SEM, SEO

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Stanowisko specjalisty do spraw SEM i SEO jest w praktyce niemal tożsame z profesją pozycjonera stron internetowych. Całokształt działań pozycjonowania i optymalizacji (weryfikacji i modyfikacji kodu strony pod kątem jak najwyższej jej atrakcyjności w oczach wyszukiwarki) odbywa się w przestrzeni wirtualnej, a w dalszej perspektywie ma na celu zmaksymalizowanie współczynników oglądalności danej witryny, a więc i maksymalizacji zysków firmy za nią stojącej. Dlatego też pozycjonowanie dotyczy zazwyczaj stron komercyjnych, promujących daną markę lub działalność zarobkową, lub stworzonych celem pozyskiwania zysków z umieszczonych na niej reklam, etc. Pozycjoner stron internetowych należy do tak zwanych „zawodów przyszłości”, których popularność w ostatnich latach stale rośnie. Na pozycjonowanie strony www decyduje się obecnie przeważająca część przedsiębiorców, chcących zaistnieć na łamach sieci Internet.


WYMAGANIA

Przed osobami zainteresowanymi pracą w charakterze pozycjonera stron internetowych stawia się przede wszystkim wymagania dotyczące ich wykształcenia – preferowani są kandydaci, legitymujący się wyższym wykształceniem informatycznym, lub innym o podobnym charakterze. Potencjalni pracodawcy zwracają także szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenie pracownika, pozyskane w pracy na podobnym stanowisku. Pozycjoner musi wykazać się sporą dozą kreatywności i intuicji w projektowaniu strategii pozycjonowania danej strony. Proces ten nie jest bowiem całkowicie znormalizowany, w odniesieniu do poszczególnych projektów trzeba stosować zróżnicowane techniki i metody pozycjonowania i optymalizacji.


WARUNKI PRACY

Praca pozycjonera stron internetowych jest pracą wykonywaną przed ekranem komputera. Do pozostałych obowiązków pozycjonera należy przyjmowanie zleceń od klientów i administratorów witryn internetowych i uzgadnianie szczegółów realizacji usługi. Pozycjonowanie stron www jest procesem długotrwałym, dlatego też współpraca przebiega długofalowo.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia w charakterze pozycjonera stron internetowych stwarzają liczne firmy oferujące kompleksową obsługę firm w internecie, oraz firmy wyspecjalizowane w pozycjonowaniu i optymalizacji stron. Pozycjonerzy wielokrotnie decydują się także na pracę wolnego strzelca, poszukując indywidualnych zleceń za pośrednictwem internetu.


ZAROBKI

Przeciętne zarobki pozycjonera stron internetowych przekraczają kwotę 3000 złotych brutto miesięcznie.

Praca Specjalista ds. SEM, SEO
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Internet / e-commerce

  • WPP Media   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....
  • WPP Media   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
  • WPP Media   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych na platformach Meta, TikTok, Snapchat i Pinterest. Współpraca z regionalnymi zespołami z Europy i USA przy realizacji projektów marketingowych. Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola ich zgodności z wytycznymi WPP...
  • WPP Media   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
  • Specjalista ds. Programmatic

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności (https://www.wppmedia.com/pages/privacy-policy), aby uzyskać więcej informacji o tym, jak przetwarzamy Twoje dane. Chociaż doceniamy wszystkie otrzymane aplikacje, skontaktujemy się tylko z kandydatami wybranymi do rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Specjalista ds. kampanii programmatic

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie, zakup i bieżące monitorowanie kampanii programmatic. Współtworzenie strategii komunikacyjnych oraz analizowanie wyników działań reklamowych. Optymalizacja kampanii w oparciu o dane i wyniki. Opracowywanie raportów i rekomendacji dla klientów. Wsparcie w przygotowywaniu...
  • Specjalista ds. E-commerce (Marketplace)

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Nadzorowanie procesu realizacji zamówień i obsługa klientów na marketplace; Planowanie, organizacja i koordynacja akcji promocyjnych na platformach sprzedażowych (np. Allegro, Amazon, inne marketplace’y); Tworzenie kampanii reklamowych w Google ADS; Analiza kalendarzy promocyjnych platform i...
  • WPP Media   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...

Najnowsze artykuły

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.