Lista stanowisk - Account Executive

Polecane oferty - Kadra zarządzająca

  • Business Development Manager (rozwój placówek medycznych)

    WBS Sp. z o.o.   Szczecin    praca zdalna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Opis stanowiska pracy / zadania: Pozyskiwanie lekarzy różnych specjalizacji oraz współpraca z nimi (zorientowanie na wynik sprzedażowy placówki). Zwiększanie i utrzymywanie liczby pacjentów. Ścisła współpraca z Prezesem oraz marketingiem. Współpraca z działem operacyjnym, obsługą...
  • Key Account Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Zarządzanie relacjami z klientami, zapewnienie wsparcia oraz doradztwa w zakresie wyboru produktów. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w sieciach handlowych. Rozwój sieci partnerskiej, pozyskiwanie nowych partnerów oraz obsługa kluczowych...

Account Executive

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Account Executive jest to osoba, która sprawuje ”opiekę nad klientem” czyli zajmuje się sprzedażą produktów i usług marketingowych dla klientów. Zespół Account Executive'a ma nad sobą Account Managera. Osoba na tym stanowisku musi współpracować ze strategami, z planistami i działem kreacji oraz kontaktować się z instytucjami medialnymi. W obowiązku account executive'a jest, m.in: sprzedaż produktów i narzędzi e-commerce, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji, utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi kontrahentami, a także organizowanie oraz sprzedaż akcji reklamowych i promocyjnych, monitorowanie realizacji kampanii reklamowych klientów podczas ich trwania oraz doradztwo i obsługa po sprzedażowa.


WYMAGANIA

Account Executive powinien mieć wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: ekonomia, handel, zarządzanie, marketing, psychologia, socjologia. Osoba taka musi znać biegle język angielski, a także mieć doświadczenie w sprzedaży nowoczesnych usług w sektorze B2B. Poza tym musi mieć, m.in: predyspozycje do rozwijania wiedzy w zakresie planowania strategicznego i umiejętności komunikacyjnych, wiedzę i proaktywność w rozwijaniu zainteresowań w zakresie nowych technologii oraz pozytywne podejście do pracy w grupie. A także cechować się komunikatywnością, samodzielnością, inicjatywą w działaniu, umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania, negocjacje. Jest to odpowiedzialna i stała praca w międzynarodowym środowisku, w zespole profesjonalistów. Praca accounta wiąże się z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi i wysoką odpornością na stres. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Account Executive może pracować w marketingu, reklamie, Public Relations.


ZAROBKI

Gratyfikacja pracownika na tym stanowisku kształtuje się w granicach od 4 000 zł - 7.000 tys. zł. + prowizja.

Praca Account Executive
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.