Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.
Lista stanowisk - Account Executive
Polecane oferty - Kadra zarządzająca
-
Business Development Manager (rozwój placówek medycznych)
WBS Sp. z o.o. Szczecin praca zdalnakierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online -
Key Account Manager
NEW APPROACH sp. z o.o. Warszawa, ul. Ostrobramska 75C praca stacjonarnakierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
Account Executive
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Account Executive jest to osoba, która sprawuje ”opiekę nad klientem” czyli zajmuje się sprzedażą produktów i usług marketingowych dla klientów. Zespół Account Executive'a ma nad sobą Account Managera. Osoba na tym stanowisku musi współpracować ze strategami, z planistami i działem kreacji oraz kontaktować się z instytucjami medialnymi. W obowiązku account executive'a jest, m.in: sprzedaż produktów i narzędzi e-commerce, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji, utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi kontrahentami, a także organizowanie oraz sprzedaż akcji reklamowych i promocyjnych, monitorowanie realizacji kampanii reklamowych klientów podczas ich trwania oraz doradztwo i obsługa po sprzedażowa.
WYMAGANIA
Account Executive powinien mieć wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: ekonomia, handel, zarządzanie, marketing, psychologia, socjologia. Osoba taka musi znać biegle język angielski, a także mieć doświadczenie w sprzedaży nowoczesnych usług w sektorze B2B. Poza tym musi mieć, m.in: predyspozycje do rozwijania wiedzy w zakresie planowania strategicznego i umiejętności komunikacyjnych, wiedzę i proaktywność w rozwijaniu zainteresowań w zakresie nowych technologii oraz pozytywne podejście do pracy w grupie. A także cechować się komunikatywnością, samodzielnością, inicjatywą w działaniu, umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania, negocjacje. Jest to odpowiedzialna i stała praca w międzynarodowym środowisku, w zespole profesjonalistów. Praca accounta wiąże się z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi i wysoką odpornością na stres. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Account Executive może pracować w marketingu, reklamie, Public Relations.
ZAROBKI
Gratyfikacja pracownika na tym stanowisku kształtuje się w granicach od 4 000 zł - 7.000 tys. zł. + prowizja.
Najnowsze artykuły
Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?
W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego
Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?