Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.
Lista stanowisk - Account Manager
Polecane oferty - Kadra zarządzająca
-
Kierownik Projektów (KAM)
Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o. zachodniopomorskie praca mobilnakierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Menedżer Projektów Technicznych
Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o. zachodniopomorskie praca mobilnakierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Account Manager
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Account manager (ang. account - konto) - zawód ten narodził się w branży reklamowej, a następnie został wprowadzony do innych branż. Mówiąc dosłownie, account manager to specjalista ds. sprzedaży, czyli osoba, która sprawuje ”opiekę nad klientem”. Account manager to jedno z niższych stanowisk kierowniczych w usługach i handlu. Account manager ma pod sobą zespół account executive. Osoba na tym stanowisku odpowiada za utrzymywanie długoterminowych kontaktów z klientami firmy, realizuje plany sprzedażowe, przygotowuje oferty handlowe, pozyskuje i obsługuje wybraną grupę kluczowych klientów oraz tworzy niestandardowe produkty reklamowe i akcje promocyjne. Dobry account manager to osoba, która wyszuka klienta, określi jego oczekiwania i zaoferuje odpowiednią ofertę tak, aby klient zdecydował się na współpracę.
WYMAGANIA
Account manager powinien mieć wykształcenie wyższe lub licencjat z ekonomii, marketingu lub reklamy oraz posiadać prawo jazdy kategorii B. Osoba taka musi dobrze znać język angielski. Bardzo istotne w tej pracy jest też dwu- lub trzyletnie doświadczenie w zakresie przeprowadzania kampanii reklamowych, organizacji imprez promocyjnych. A także doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą. Account powinien posiadać wiedzę z branży: telekomunikacyjnej, IT oraz finansowej. Poza tym osoba taka powinna cechować się zdolnościami przywódczymi, doskonałą umiejętnością prowadzenia trudnych negocjacji, budowaniem dobrych i długotrwałych relacji z klientami, wysoką kreatywnością i łatwością w nawiązywaniu kontaktów oraz dobrą organizacją pracy, a także posiadać wysoką odporność na stres i umiejętnoścć pracy pod presją czasu.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania, negocjacje. Account manager przejmuje ofertę od klienta i udaje się z nią w teren, wcześniej ustalając terminy spotkań.. Pracę tę wykonują zazwyczaj ludzie młodzi, najczęściej zaraz po studiach. Średnia wieku kandydatów to 26 lat. Praca accounta wiąże się z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi i wysoką odpornością na stres. Osoby na tym stanowisku są bardzo mobilne, dlatego też często zmieniają miejsce pracy.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Aaccount manager może zostać zatrudniony we wszystkich firmach, gdzie promuje się i sprzedaje towary klientom indywidualnym i hurtowym, czyli marketing, reklama, PR.
ZAROBKI
Wynagrodzenie aaccounta zależy w dużej mierze od wyników pracy i zadowolenia klientów. Pensja miesięczna może wynosić od 2200 złotych do 7 tys. zł. Na wyższą pensję może liczyć strategic director - średnie wynagrodzenie na tym stanowisku wynosi od 7 tys. do 18 777 zł. Poza tym account manager może liczyć na premie. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, prywatna opieka medyczna, szkolenia.
Najnowsze oferty - Kadra zarządzająca
-
Kierownik / Kierowniczka Zespołu Ubezpieczeniowego
Mirela Zugaj Marki praca hybrydowastarszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat 8 000 - 15 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista ds. Rozwoju Biznesu
Praca.pl Warszawa praca mobilnaekspert / menedżer umowa o pracę / agencyjna / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV -
Kierownik Projektów Kluczowych
Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o. zachodniopomorskie praca mobilnakierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Business Development Manager (rozwój placówek medycznych)
WBS Sp. z o.o. Szczecin praca zdalnakierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online -
Menedżer Zespołu Sprzedaży
Sylwia Regulska Kraków, Bronowice, ul. Przybyszewskiego 56 praca stacjonarnakierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 15 000 zł netto (+VAT)/mies. -
Menadżer / Menadżerka sprzedaży SCADA
Lumel S.A. Zielona Góra praca stacjonarnamenedżer / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Menadżer / Menadżerka rozwoju biznesu
Mirela Zugaj Marki praca hybrydowastarszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat 8 000 - 15 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Key Account Manager
NEW APPROACH sp. z o.o. Warszawa, ul. Ostrobramska 75C praca stacjonarnakierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
Najnowsze artykuły
Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?
W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego
Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?