Lista stanowisk - Dyrektor Kreatywny

Polecane oferty - Kadra zarządzająca

  • Dyrektor Rozwoju

    Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer / dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres zadań podstawowych: zarządzanie zespołem konstruktorów, technologów – planowanie pracy oraz rozliczanie zadań; nadzór nad projektowaniem, konstruowaniem i opracowywaniem technologii, w tym: nowych produktów, ulepszonych produktów, modernizowanych produktów, produktów w fazie B+R;...

Dyrektor Kreatywny

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Dyrektor kreatywny to osoba odpowiedzialna za nadzorowanie całokształtu działań, mających na celu realizację strategii reklamowej, a także wszystkich projektów, którymi agencja zajmuje się w danej chwili. Dyrektor koordynuje prace podległego zespołu, celem utrzymania wysokiego poziomu artystycznego i spełnienia oczekiwań klienta. Osoba obsadzona na tym stanowisku kontaktuje się ze wszystkimi działami agencji, biorąc czynny udział we wszystkich etapach realizacji projektu, weryfikując informacje i wytyczne docierające od zleceniodawców kampanii ze stanem faktycznym. Dyrektor kreatywny jest odpowiedzialny za kontrolowanie budżetu, przewidzianego na realizację kampanii i poprawne wypełnianie jego założeń przez podległy personel. Jako główny zwierzchnik działu kreatywnego, dyrektor jest ostatecznym organem decyzyjnym w zakresie rekrutacji nowych pracowników i zarządzania finansami i potencjałem ludzkim i technicznym działu.


WYMAGANIA

Wśród najczęściej spotykanych wymagań rekrutacyjnych na stanowisku dyrektora kreatywnego, najważniejszym jest konieczność posiadania dyplomu ukończenia uczelni wyższej – preferowane kierunki to reklama i promocja i pochodne. Niemniej ważne jest wieloletnie doświadczenie, zdobyte w dziale kreatywnym agencji reklamowej, poparte referencjami i bogatym portfolio, zawierającym przykłady dotychczas zrealizowanych projektów. Charakter stanowiska wymusza konieczność odznaczania się kandydatów ponadprzeciętnymi zdolnościami plastycznymi, wyobraźni przestrzennej, kreatywności, a także umiejętności zarządzania kapitałem ludzkim – organizowania pracy własnej i podległego personelu.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy dyrektora kreatywnego jest przede wszystkim przestrzeń biurowa agencji reklamowej, w której większość obowiązków wykonuje za pośrednictwem komputera i specjalistycznego oprogramowania graficznego. Dyrektor na bieżąco osobiście nadzoruje prace podległego działu i kontaktuje się zarówno z klientami, jak i zewnętrznymi podwykonawcami projektu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Stanowisko dyrektora kreatywnego funkcjonuje w branży reklamowej.


ZAROBKI

Zarobki rozpoczynają się od kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie, wielokrotnie przekraczając kwotę 20000 złotych brutto miesięcznie.

Praca Dyrektor Kreatywny
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?