Lista stanowisk - Manager ds. e-business

Polecane oferty - Kadra zarządzająca

  • Specjalista ds. Generowania Leadów / Lead Generation Specialist

    UNI-FORM Południe Sp. z o.o.   Łódź, ul. Łagiewnicka 54/56    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Opis stanowiska Wyszukiwanie Leadów: Samodzielne wyszukiwanie potencjalnych klientów i inwestycji (np. z wykorzystaniem LinkedIn Sales Navigator, Apollo, Woodpecker, etc.). Budowanie Bazy: Aktywne tworzenie, segmentacja i utrzymywanie bazy wysokiej jakości leadów. CRM i Raportowanie:...
  • Business Development Representative (BDR)

    UNI-FORM Południe Sp. z o.o.   Łódź, ul. Łagiewnicka 54/56    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska Generowanie Inwestycji: Samodzielne wyszukiwanie potencjalnych klientów i inwestycji z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi (np. LinkedIn, Apollo, Woodpecker). Strategia Outreach: Tworzenie, personalizowanie i prowadzenie sekwencji cold mailingowych oraz cold calli....

Manager ds. e-business

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

E-biznes to według różnych definicji ogół procesów przenoszących działalność biznesową w przestrzeń wirtualną, a także rozszerzanie tejże działalności na skalę globalną z wykorzystaniem nowoczesnych technologii teleinformatycznych. Manager do spraw e-biznesu jest osobą odpowiedzialną za wdrażanie, koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych z e-biznesem a przestrzeni firmy lub instytucji. W swoich działaniach kreuje strategię firmy lub przedsiębiorstwa w tym zakresie a także nadzoruje i koordynuje prace podległego personelu w podległym mu dziale.


WYMAGANIA

Pierwszym i najważniejszym wymogiem, stawianym zwykle przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze Managera do spraw e-biznesu jest konieczność legitymowania się dyplomem ukończenia wyższej uczelni o profilu ekonomicznym. Potencjalni pracodawcy zwracają także szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenie zawodowe, pozyskane przez kandydata w pracy na stanowisku o zbliżonym charakterze pełnionych obowiązków. Manager musi odznaczać się doskonałą znajomością środowiska internetowego, wirtualnych narzędzi biznesowych, znajomością języków obcych i świadomością kosztową.


WARUNKI PRACY

Praca managera do spraw e-biznesu odbywa się w dużej mierze za pośrednictwem komputera i internetu, koordynuje on także prace podległego personelu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia stwarzają liczne firmy i instytucje korzystające z najnowszych technologii teleinformatycznych w prowadzonej przez siebie działalności lub chcące wdrożyć te technologie w przyszłości.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku są charakterystyczne dla stawek kadry zarządzającej - rozpoczynają się od 5000 złotych brutto miesięcznie.

Praca Manager ds. e-business
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?